REKLAMA
Dziennik Ustaw - rok 1919 nr 83 poz. 456
Rozporządzenie Ministra Kolei Żelaznych o bezpośredniej komunikacji
towarowej między stacjami kolei polskich i austrjackich.
Tekst pierwotny
Metryka
- Data ogłoszenia: 1919-11-01
- Data wejścia w życie: 1919-11-01
- Data obowiązywania: 1919-11-01
- Z mocą od: 1919-11-01
- Dokument traci ważność: 1922-10-01
Jest zmieniany przez:
- Rozporządzenie Ministra Kolei Żelaznych w sprawie przedłużenia terminu ważności postanowienia o ograniczeniu odpowiedzialności kolei w bezpośredniej komunikacji towarowej między stacjami kolei polskich z jednej strony a czesko-słowackich i austrjackich z drugiej strony.
- Rozporządzenie Ministra Kolei Żelaznych w sprawie zmiany postanowienia o ograniczeniu odpowiedzialności kolei w bezpośredniej komunikacji towarowej między stacjami kolei polskich i austrjackich.
- Rozporządzenie Ministra Kolei Żelaznych w przedmiocie zmian i uzupełnień rozporządzeń o przepisach przewozowych w bezpośredniej komunikacji towarowej między stacjami: a) kolei polskich i czesko słowackich, b) kolei polskich i austrjackich.
- Rozporządzenie Ministra Kolei Żelaznych z dnia 20 stycznia 1921 r. w sprawie przedłużenia terminu ważności postanowienia o ograniczeniu odpowiedzialności kolei w bezpośredniej komunikacji towarowej między stacjami kolei polskich i austrjackich.
- Rozporządzenie Ministra Kolei Żelaznych z dnia 1 sierpnia 1921 r. w przedmiocie zmiany postanowienia o ograniczeniu odpowiedzialności kolei w bezpośredniej komunikacji towarowej między stacjami kolei polskich i austrjackich.
- Rozporządzenie Ministra Kolei Żelaznych z dnia 26 listopada 1921 r. w przedmiocie przedłużenia terminu ważności i zmiany postanowienia o ograniczeniu odpowiedzialności kolei w bezpośredniej komunikacji towarowej między stacjami kolei polskich i austrjackich.
- Rozporządzenie Ministra Kolei Żelaznych z dnia 31 maja 1922 r. w przedmiocie wykonania Berneńskiej Konwencji Międzynarodowej o przewozie towarów kolejami żelaznemi z dnia 14 października 1890 r. wraz ze zmianami, wprowadzonemi przez Porozumienie dodatkowe z dnia 16 lipca 1895 r. oraz Konwencje dodatkowe z dnia 16 czerwca 1898 r. i 19 września 1906 r.
Zmienia:
- Rozporządzenie Kierownika Ministerstwa Kolei Żelaznych o przepisach przewozowych, obowiązujących na kolejach polskich b. zaboru austrjackiego w komunikacji z państwami, powstałemi na obszarze dawnych Austro-Węgier.
- Rozporządzenie Ministra Kolei Żelaznych o taryfach towarowych, obowiązujących na kolejach polskich w komunikacji z państwami, powstałemi na obszarze dawnych Austro-Węgier.
REKLAMA
Dziennik Ustaw
REKLAMA
REKLAMA