150 zł dla klientów Biedronki. Komu przysługuje?
REKLAMA
REKLAMA
W ramach promocji, posiadacze aplikacji lub karty Moja Biedronka byli zachęcani do zakupu trzech produktów z kategorii książki i/lub zabawki, a połowę kwoty wydanej na te produkty mieli otrzymać w formie vouchera wydrukowanego na paragonie. Jednakże, reklamy zamieszczone w sklepach nie zawierały dokładnej listy produktów, które można było kupić za voucher.
REKLAMA
Skargi i reakcja UOKiK
Zgłoszenia od konsumentów wskazywały, że byli zaskoczeni, że nie mogą zapłacić voucherem za istotną część produktów powszechnie przypisanych do tych kategorii. UOKiK zwrócił uwagę, że informacja o części artykułów niewchodzących w zakres promocji była przedstawiana klientom dopiero po zakupie.
Decyzja prezesa UOKiK
Prezes UOKiK, Tomasz Chróstny, wydał decyzję, w której nałożył na Jeronimo Martins Polska obowiązek przyznania klientom, którzy nie wykorzystali vouchera, środków finansowych. W ramach zobowiązania do zmiany praktyk, Jeronimo Martins Polska dostarczy nowe vouchery dla poszkodowanych klientów o wartości 150 złotych.
Kto może otrzymać voucher?
REKLAMA
Voucher mogą otrzymać klienci sieci Biedronka, którzy zrobili zakupy w ramach akcji promocyjnej “Magia Rabatów” w okresie 1-3 grudnia 2022 r., otrzymali promocyjny voucher, ale go nie zrealizowali i nadal są w programie lojalnościowym sieci.
Informacja o decyzji Prezesa UOKiK ma trafić do konsumentów poprzez różne kanały komunikacji marki Biedronka z klientami. Konsumentom, którzy po przeprowadzeniu akcji zrezygnowali z udziału w programie lojalnościowym Moja Biedronka i nie są jego członkami, Jeronimo Martins przyzna e-kod o wartości 150 zł za każdy niewykorzystany voucher.
REKLAMA
REKLAMA