REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Rosną udziały e-commerce, czyli zakupów robionych w sklepach internetowych, w rynku. Równocześnie sam procent internautów dokonujących teraz zakupów w sieci utrzymuje się od 2023 roku na zbliżonym poziomie.
Co czwarty konsument korzystający ze sklepów internetowych został oszukany w sieci przynajmniej raz. Choć znajomość swoich praw związanych z zakupami, w tym internetowymi, deklaruje coraz więcej osób, w dalszym ciągu apelują oni o jeszcze więcej kampanii informacyjnych a przede wszystkim o jeszcze bardziej proste przepisy.
Konsument robiący zakupy na OLX mógł ostatnio odnieść wrażenie, że praktyki sprzedażowe serwisu są nie do końca przejrzyste. Niejasności dotyczące zakresu pakietu ochronnego, brak informacji o możliwości zakupu produktu bez usługi serwisowej czy nieprecyzyjne sortowanie ofert od najtańszego produktu – te zarzuty od użytkowników skłoniły UOKiK do zajęcia się tematem.
Na czym polegają zakupy z odroczonym terminem płatności ("Kup teraz, zapłać później")? Jakie są korzyści z tej formy płatności a jakie zagrożenia? Jak mądrze z tej opcji korzystać?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA