REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Zaangażowanie pracowników

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Czy pracownicy angażują się w swoją pracę? Warto o to zadbać dla dobra firmy

Zaangażowanie pracowników jest jednym z kluczowych elementów wpływających na kondycję firmy. Sumienne podejście pracowników do obowiązków oznacza lepsze wyniki i mniejszą rotację wśród personelu. Wiele firm nie dostrzega tych korzyści i nie pracuje świadomie z zaangażowaniem pracowników.

35 tysięcy złotych rocznie (przeciętnie) kosztuje polską firmę jeden niezaangażowany pracownik. Dlatego warto dbać o motywację personelu

Czym jest zaangażowanie? Kiedy pracownik jest zaangażowany w pracy? Dlaczego pracodawcy powinni dbać o zwiększenie poziomu zaangażowania pracowników?

4-dniowy tydzień pracy [WYWIAD]

4-dniowy tydzień w pracy w Polsce? Czy to możliwe na gruncie przepisów Kodeksu pracy? Czy 4 dni pracy to mniejsza liczba godzin pracy i niższe wynagrodzenie? Jak krótszy tydzień pracy wpływa na zaangażowanie i wydajność pracowników?

Brak zaangażowania w pracy dotyczy co piątego zatrudnionego

Brak zaangażowania w pracy dotyczy co piątego zatrudnionego - wypełnianie tylko tych obowiązków, które są konieczne lub wręcz brak zaangażowania w pracę stanowi coraz większy problem. Firmy zaczęły zauważać to zjawisko po pandemii. Rosnąca popularność pracy zdalnej, wymagająca ze strony pracowników większej samodzielności i wysiłku, jeszcze ten trend nasiliła.

REKLAMA

Organizacja turkusowa i czas pracy

Organizacja turkusowa to rewolucyjny model zarządzania rozpropagowany przez Frederica Laloux. Jak w organizacjach samozarządzających wygląda kwestia czasu pracy?

Pracodawco, pozwól pracownikowi podejmować decyzje!

Pracodawca powinien pozwalać podejmować decyzje swoim pracownikom. W ten sposób będą mieli wpływ na to, co dzieje się w firmie. Obecnie bardzo ważne jest skupienie się na budowaniu relacji i przynależności pracownika do firmy.

REKLAMA

REKLAMA