REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Już 29 listopada będzie wyczekiwany przez wielu konsumentów Black Friday. Po nim rozpocznie się szał świątecznych zakupów i zarazem wytężonej pracy dla handlowców. Statystyki pokazują, że Polacy z roku na rok wydają i zamawiają coraz więcej.
Kupowanie na promocjach weszło nam w krew – tak chyba najprościej można wytłumaczyć fakt, iż rekordowo duża Polaków szykuje się na duże promocje w czasie Black Friday i następujących po nim kolejnych przedświątecznych wyprzedażach. Bijemy pod tym względem nie tylko powściągliwych w zakupach Szwajcarów, ale i rozmiłowanych w takich cenowych akcjach obywateli USA.
Od dawna Black Friday trwa dłużej niż jeden dzień, podobnie jak Cyber Monday. Teraz mamy do czynienia z Black Week, a nawet Black Weeks – bo okres promocji, wyprzedaży, okazji zakupowych i specjalnych ofert rozciąga się wyprzedająco od połowy listopada i ciągnie co najmniej do Wigilii. Czasu na okazyjne zakupy jest więc dużo i wcale nie jest pewne, że właśnie 24 listopada będą najlepsze okazje.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA