REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Usługi marketingowe

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Zespół marketingu w organizacji czy outsourcing usług – które rozwiązanie jest lepsze?

Lepiej inwestować w wewnętrzny zespół marketingowy czy może bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest outsourcing usług marketingowych? Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej organizacji. W dobie cyfryzacji i rosnącej konkurencji firmy muszą stale dbać o swoją obecność na rynku, budować markę oraz skutecznie docierać do klientów.

Czy kluby sportowe muszą pobierać zaliczki na podatek dochodowy od wynagrodzeń piłkarzy?

Krajowa Informacja Skarbowa (KIS) w swojej interpretacji wyjaśniła, że kluby sportowe nie są zobowiązane do pobierania zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń wypłacanych piłkarzom, gdy ci świadczą usługi w ramach własnej działalności gospodarczej.

Czy poniesione wydatki marketingowe produktów leczniczych mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?

Według Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) spółka może zaliczyć ponoszone wydatki na świadczenie usług reklamowych i marketingowych do kosztów uzyskania przychodów, ponieważ są one niezbędne, bezpośrednio związane z działalnością gospodarczą i przyczyniają się do generowania przychodów, nie kwalifikując się jednocześnie do kategorii wydatków wyłączonych z kosztów podatkowych.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA