Od 11 maja 2014 r. podanie w formie dokumentu elektronicznego powinno zawierać, obok innych elementów, również adres elektroniczny wnoszącego. Wskazanie prawidłowego adresu elektronicznego warunkuje realizację doręczenia elektronicznego, co dla organu, jak również strony postępowania (innych uczestników), ma kluczowe znaczenie.
Duża ilość obowiązków, zawrotne tempo pracy, mało satysfakcjonująca
pensja, które doskwierają większości pracowników, są tylko tłem dla
źródła największej frustracji w pracy: szefa despoty. Badania dowodzą,
że dla wielu największym źródłem stresu w pracy jest właśnie przełożony.
Jak sobie z tym radzić?
Postępowanie z dokumentacją elektroniczną (wnioski elektroniczne, e-maile), wymagania organizacyjne i techniczne systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją, uporządkowanie postępowania z dokumentacją papierową, nowy sposób znakowania spraw – to tylko niektóre z zagadnień nowego aktu prawnego, którego przepisy stosuje się od 1 stycznia br. dla dokumentacji powstającej i napływającej do urzędów.