REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
TikToka z wyrokiem Sądu Unii Europejskiej. Właściciel TikToka jest strażnikiem dostępu – tak orzekł Sąd UE. Oznacza to, że globalny serwis społecznościowy nie może na terenie UE z pełną swobodą monopolizować dostępu do swojej platformy i oferowanych za jej pośrednictwem przestrzeni i usług. To wielki uderzenie w TikToka, czy ten wyrok zmieni jego oblicze?
TikTok chce ugruntować swoją pozycję w świecie reklam w mediach społecznościowych. Proponuje markom, aby wykorzystywały cyfrowe awatary mówiące w wielu językach. Po to, aby ich przekaz był jeszcze bardziej dopasowany do klientów w poszczególnych regionach. Ma być taniej niż w przypadku zatrudniania influencerów czy aktorów z konkretnych krajów.
W USA przyjęto projekt ustawy potencjalnie zakazującej TikToka. Jaki jest powód?
Girl math, społecznościowa ideologia oparta na demagogicznych przesłankach ekonomicznych rozpowszechniana zwłaszcza za pośrednictwem TikToka, jest w rzeczywistości pochwałą zakupoholizmu. Szczególnie ulegają jej przedstawiciele pokolenia Z, dla którego media społecznościowe są głównym źródłem inspiracji, a na dodatek – głównym źródłem wiedzy finansowej.
REKLAMA
Już nie Google odpowiada na pytania zadawane przez pokolenie Z. Młodzi użytkownicy Internetu szukają odpowiedzi i rekomendacji w social mediach.
Rada ds. Cyfryzacji ma zarekomendować rządowi zakaz korzystania z chińskiej aplikacji TikTok przez urzędników i pracowników administracji publicznej na telefonach służbowych.
Twórcy zamieszczający swoje filmiki na platformach udostępniania treści video mają od 1 lutego 2022 r. ogólnoeuropejski obowiązek zgłoszenia swoich usług do wykazu prowadzonego przez europejskie organy regulacyjne do spraw mediów. Przypomniała o tym Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
REKLAMA
REKLAMA