REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Temperatura w pomieszczeniu pracy

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Jaka maksymalna temperatura w pracy? Czy będzie zmiana przepisów? Obowiązki pracodawcy, prawa pracownika

Do obowiązków pracodawcy należy dbałość o utrzymania właściwej temperatury w miejscu pracy. Niestety, przepisy nie określają precyzyjnie maksymalnej dopuszczalnej temperatury w pomieszczeniach pracy. Ile zatem powinna wynosić temperatura w miejscu pracy? Jakie obowiązki ma pracodawca w związku z wysokimi temperaturami? Jakie uprawnienia przysługują pracownikom? Czy zmienią się przepisy?

Jaka temperatura powinna być w biurze, a jak w kantynie? Sprawdź, czy jest tak zimno, że możesz powstrzymać się do pracy.

Początek 2024 r. obfituje w alerty IMGW dotyczące opadów śniegu i niskiej temperatury. Pojawiają się też informacje o zamknięciu ze względu na warunki atmosferyczne pierwszych szkół. Jakie obowiązki mają w tym okresie pracodawcy? Kiedy jest za zimno, a pracownik może odmówić świadczenia pracy?

Jaka jest dopuszczalna minimalna temperatura w pomieszczeniach pracy? Z powodu chłodu pracownik może odmówić wykonywania pracy!

Zimą pracodawcy powinni zapewnić odpowiednie temperatury w pomieszczeniach pracy. Z powodu zimna pracownik może odmówić wykonywania pracy. Natomiast pracodawca może ponieść karę, jeśli nie utrzyma prawidłowej temperatury w pomieszczeniach pracy.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA