REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Ponad połowa pracowników nie wie, czy firma, w której pracują wykorzystuje sztuczną inteligencję. Wiedza na ten temat jest większa wśród menedżerów wyższego szczebla. Wiedzę o stosowaniu sztucznej inteligencji w firmie deklaruje ponad trzy czwarte wśród nich. Wyniki badania przeprowadzonego w 10 krajach, w którym wzięło udział cztery tysiące respondentów wskazują, że firmy prowadzą błędną politykę informacyjną.
Firmy, które zainwestowały w sztuczną inteligencję i widzą jej potencjał, chętniej rozważają dalsze innowacje. Ale są tez pewne przeszkody, z którymi muszą się mierzyć.
Brytyjski pisarz fantastycznonaukowy Arthur C. Clarke powiedział, że odpowiednio zaawansowanej technologii nie da się odróżnić od magii. Magia mentoringu to moc pozytywnego wpływania na wszystkich jego uczestników. Czy zatem łącząc narzędzia zaawansowanej technologii, takie jak na przykład AI (sztuczna inteligencja), z procesem mentoringu uzyskamy magię?
Adaptacyjne uczenie maszynowe, znane również jako uczenie maszynowe z dostosowaniem do zmian, odnosi się do podejścia w dziedzinie uczenia maszynowego, które umożliwia modelom maszynowym dostosowywanie się do zmieniających się warunków i sytuacji w trakcie działania.
REKLAMA
Sztuczna Inteligencja to dziedzina informatyki, która zyskała ogromną popularność i znaczenie w ostatnich latach. To złożony obszar, który zajmuje się tworzeniem systemów komputerowych zdolnych do wykonywania zadań, które normalnie wymagałyby ludzkiej inteligencji. Sztuczna Inteligencja łączy w sobie naukę, matematykę i technologię, tworząc narzędzia, które zmieniają sposób, w jaki funkcjonujemy, pracujemy i komunikujemy się w dzisiejszym świecie.
Sztuczna inteligencja od dawna wspomaga neurochirurgów podczas operacji, ale nigdy nie zastąpi człowieka – powiedział dr Konrad Ciecierski, informatyk, szef Zakładu Bioinformatyki i Rozpoznawania Maszynowego NASK podczas Kongresu „Nauka dla Społeczeństwa”
REKLAMA
REKLAMA