REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Druga generacja Captura trafiła do sprzedaży w 2019 r. Teraz crossover otrzymał lifting. Choć lifting to złe słowo. Bo Renault ma całkowicie inaczej wyglądającą twarz. Francuscy chirurdzy mocno się postarali.
Po 28 latach Renault 5 powraca na rynek. Teraz jako elektryczny hatchback. Nowy model E-Tech będzie miał nawet 150 koni, pokona nawet 400 km na ładowaniu, a do tego sam może się stać zasobnikiem energii. Można zasilać z niego np. urządzenia w domu.
Polski oddział Renault udostępnił właśnie cennik nowego SUV-a coupe. Aktualnie najtańsze Rafale kosztuje 199 900 zł. Niedługo cena pojazdu stopnieje jednak bazowo o 7 tys. zł.
Renault Master E-Tech to nowy dostawczak francuskiej marki. Jest zasilany wyłącznie prądem, ma ładowność 1625 kg i można go prowadzić z prawem jazdy kat. B. Poza tym w wersji z baterią 87 kWh pokona nawet 460 km na jednym ładowaniu.
REKLAMA
Obieg zamknięty. To termin, który coraz mocniej może odnosić się do rynku samochodów. Aut używanych wcale nie trzeba bowiem złomować. Możliwe jest odnawianie samochodów i ich odsprzedaż. Taki pomysł w Polsce i generalnie całej Europie ma Renault.
Auta miejskie potrafią być oszczędne. Clio po liftingu jest jednak supermanem oszczędności! Tym autem można pokonać 100 km za 26 zł. I nie, to nie oznacza wcale zasilania LPG. W końcu do testu dostałem wersję Full Hybrid. A mały apetyt dopiero otwiera listę zalet tego auta.
Renault Austral jest technologicznym bliźniakiem Qashqaia. I to akurat wyszło mu na zdrowie. Bo francuski SUV nie tylko dobrze wygląda. On ma dużo więcej zalet. Co mi się w tym aucie podobało? Sprawdźcie raport z jazdy.
Renault liderem rynku aut dostawczych w Polsce w roku 2022. Marka uzyskała prawie 21 proc. udziału w tym segmencie. A to nie koniec informacji.
REKLAMA
REKLAMA