REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Reklama, Nowelizacja

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Jak rodzaj firmowej strony internetowej wpływa na jej cel

W zależności od tego jaki cel firma chce osiągnąć zakładając stronę internetową, powinna zastanowić się nad wyborem określonego jej rodzaju. Błędny wybór może doprowadzić do działania w kierunku innym niż zamierzony.

Jak zareklamować firmę za pomocą strony internetowej

Posiadanie strony internetowej jest obecnie standardem, który pozwala na pozyskiwanie klientów niezależnie od klasycznych kanałów sprzedażowych. Istotne jest przy tym użycie właściwej struktury witryny oraz odpowiednia jej promocja.

Jak zbudować wizerunek firmy w Internecie?

Podstawowym elementem służącym do budowy wizerunku firmy w internecie jest strona internetowa. Im lepiej zbudowana, tym większe zainteresowanie klientów firmą.

Jak dbać o wizerunek firmy w internecie

Na budowanie wizerunku firmy składają się nie tylko takie elementy jak broszury, papier firmowy, czy wizytówki, ale również ogół działań podjętych w sieci. Przedsiębiorca powinien pamiętać o utworzeniu co najmniej miniwitryny.

REKLAMA

Jakie znaczenie ma wygląd i atmosfera firmy

Nieodłącznym elementem budowy wizerunku firmy jest jej wygląd i atmosfera w niej panująca. Oba te elementy, odpowiednio przemyślane, pozwalają na skuteczne dotarcie do klienta.

Co powinna zawierać broszura firmowa

Broszury firmowe są nieodłącznym narzędziem budowania wizerunku firmy. Prawidłowo skonstruowane pozwalają na poprawę rozpoznawalności firmy na rynku oraz wzrost wyników sprzedażowych.

Jakie powinny być broszury, ulotki i foldery firmowe

Każda firma w celu skutecznego reklamowania świadczonych usług lub sprzedawanych produktów powinna przygotować odpowiednie broszury, ulotki i foldery firmowe.

Co składa się na wizualny system identyfikacji firmy

Wizualny system identyfikacji firmy jest złożony z wielu elementów składowych. Mimo małego znaczenia poszczególnych z nich, tylko w całości pozwalają na jego skuteczne funkcjonowanie.

REKLAMA

Jak rozwijać wizerunek firmy

Rozwój wizerunku firmy jest uzależniony od jej charakteru oraz podejmowanych przez przedsiębiorcę działań polegających na wykorzystywaniu systemu identyfikacji wizualnej.

Jak zarządzać systemem identyfikacji wizualnej

System identyfikacji wizualnej wymaga sprawowania nad nim nieustannej kontroli i kierownictwa. Nawet drobne zmiany lub zaniechania mogą wywołać znaczne i nieodwracalne skutki.

Kara za podanie dopingu zawodnikowi

Zmiana kodeksu karnego przewiduje wprowadzenie odpowiedzialności lekarza lub trenera za podanie dopingu zawodnikowi. Jeżeli zrobi to bez wiedzy zawodnika grozi mu grzywna, kara ograniczenia wolności lub dwa lata więzienia.

Na czym polega system identyfikacji wizualnej

Wizerunek firmy odgrywa istotną rolę w jej funkcjonowaniu i postrzeganiu na zewnątrz. Brak uwzględnienia przez przedsiębiorcę systemu identyfikacji wizualnej może spowodować ograniczenie prowadzonej działalności.  

Znaczenie marki w branży budowlanej

Branża budowlana to sektor, który wbrew kryzysu ma olbrzymi potencjał. Jednak brak świadomości budowania własnej marki sprawia, że polskim firmom bardzo ciężko przebić się z ofertą. Jak zatem zdobyć swojego klienta?

Dlaczego wizerunek firmy jest ważny

Budowanie wizerunku firmy jest istotnym elementem w procesie rozpoczynania prowadzenia działalności gospodarczej. Wizerunek odgrywa dużą rolę z marketingowego punktu widzenia.

Nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu przemocy podpisana

Nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu przemocy została podpisana przez wykonującego obowiązki prezydenta marszałka Bronisława Komorowskiego

Sprzedawca auta pod kontrolą kupującego

Dzięki nowelizacji ustawy Prawo o ruchu drogowym, każdy nabywca używanego samochodu będzie miał możliwość jego weryfikacji. Umożliwi to dostęp do Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.

Koniec z głośnymi reklamami

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wypowiada walkę głośnym reklamom. Od poniedziałku reklamy w radiu i telewizji nie mogą być głośniejsze, niż programy je poprzedzające.

Rząd chce ułatwić życie przedsiębiorcom

Rząd chce ułatwić życie przedsiębiorcom i zmniejszyć obciążenia biurokratyczne. Taki jest cel projektu ustawy o zmianie ustawy o cenach oraz ustawy o kontroli skarbowej.

Czy wydatki na bankiety promocyjne mogą być kosztem podatkowym

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie wydał korzystny wyrok dotyczący wydatków spółki, która jest wydawcą czasopism i magazynów. Spółka ta organizuje bankiety, których funkcją jest promowanie poszczególnych tytułów. Istotą sprawy było pytanie, czy wydatki związane z organizacją takich bankietów mogą być zaliczane do kosztów uzyskania przychodów.

Zatruwanie środowiska w kodeksie karnym

Ministerstwo Środowiska chce zaostrzenia przepisów kodeksu karnego. Wymaga tego również od nas Unia Europejska. Na wprowadzenie zmian mamy czas do końca roku.

Gdańskie miliony w walce o ESK2016

4 mln zł wyda w tym roku Gdańsk na działania mające doprowadzić do otrzymania przez miasto tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Na wszystkie działania kulturalne miasto przeznaczy w tym roku 60 mln zł.

Zmiany w kodeksie postępowania karnego

Duża nowelizacja kodeksów karnych weszła w życie 8 czerwca 2010 r. Poniżej prezentujemy wszystkie zmiany przepisów kodeksu postępowania karnego.

Nowelizacja kodeksu karnego

Ustawa o zmianie kodeksu karnego, kodeksu postępowania karnego, kodeksu karnego wykonawczego oraz kodeksu karnego skarbowego z dnia listopada 2009 r. weszła w życie 8 czerwca 2010 r. Zapoznaj się z najnowszymi zmianami w prawie karnym.

Zakaz reklamy adwokatów

Ograniczenia dotyczące reklamy w działalności adwokatów wynikają ze Zbioru Zasad Etyki Adwokackiej i Godności Zawodu, uchwalony przez Naczelną Radę Adwokacką 10 października 1998r.

Zakaz palenia wejdzie 15 listopada

Ograniczenia dla palaczy, które przewiduje znowelizowana ustawa o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych zaczną obowiązywać od 15 listopada.

Dożywocie za zabicie policjanta

Projekt nowelizacji kodeksu postępowania karnego oraz ustawy o Policji przewiduje zaostrzenie obowiązujących przepisów. W szczególny sposób ma zapewnić ochronę policjantów pełniących obowiązki służbowe.

Sklep z artykułami dla zwierząt – reklama

Ważnym elementem rozwoju Twojego przedsięwzięcia i jego sukcesu będzie odpowiednia reklama.

Nowelizacja kodeksu karnego może dotknąć dziennikarzy

Rewolucyjny dla mediów projekt nowelizacji kodeksu karnego przygotowali minister sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski i poprzedni prokurator krajowy Edward Zalewski.

Projekt ustawy o zbiorowym transporcie publicznym

Gminy będą odpowiadać za lokalne usługi przewozu publicznego, a przewoźnicy będą musieli oprócz linii dochodowej obsługiwać także przewóz na trasach deficytowych.

Więcej reklam w telewizji

Stacje telewizyjne oraz stacje radiowe będą częściej emitować reklamy przerywające program telewizyjny. Spotów w trakcie audycji nie będą emitować stacje publiczne.

Becikowe dla wszystkich do 5 października 2010 r.

Rodzice, którym wcześniej odmówiono wypłaty becikowego mają teraz pół roku na złożenie nowego wniosku o wypłatę świadczenia pieniężnego.

Zmiany w kodeksie postępowania cywilnego

Adwokat, radca prawny, rzecznik patentowy oraz radca Prokuratorii Generalnej wnosząc sprawę do sądu, będą mieli obowiązek doręczenia sobie bezpośrednio odpisów pism sądowych wraz z załącznikami. Przewiduje to nowelizacja Kodeksu postępowania cywilnego, która 19 kwietnia weszła w życie.

Koszt kampanii reklamowej

Podstawowym źródłem informacji o kosztach reklamy są biura reklamy gazet i czasopism. Udostępniają każdemu zainteresowanemu cenniki, w których są wyszczególnione ceny w zależności od powierzchni i umiejscowienia reklamy w publikacji.

Jak zareklamować się w książce telefonicznej

Książka telefoniczna to miejsce, w którym może reklamować się każda firma. Jest to jeden wielki katalog reklamowy i dlatego musisz wymyślić jakiś sposób, aby reklama wyróżniała się na tle tysięcy innych.

Reklama na biletach


Reklama na biletach komunikacji publicznej również może być atrakcyjna. Oczywiście odbiorcami reklamy są tylko pasażerowie (inaczej niż w przypadku reklamy z tyłu autobusu). Jeżeli należą do Twojego rynku docelowego, dlaczego miałbyś rezygnować z tej możliwości?

Reklama na autobusach


Reklama na autobusach ma wiele korzyści, zwłaszcza jeżeli chodzi o teren, na którym chcesz przeprowadzić kampanię - istnieje możliwość wyboru konkretnych miast i miejscowości. Ale to nie wszystko - treść reklamowa może być umieszczona wewnątrz lub na zewnątrz autobusu w różnych konfiguracjach, można też wybrać rodzaj autobusu (np. niskopodłogowy), jak również konkretny numer linii autobusowej. I co najważniejsze, ta forma reklamy jest dostępna również dla małych firm.

Artykuły promocyjne w prasie

Artykuły promocyjne, w przeciwieństwie do reklamy w formie bezpośredniej, bliższe są zwykłym artykułom redakcyjnym. Świadczy o tym zarówno ich forma, jak i treść. Czy zamieszczenie artykułu promocyjnego jest lepsze od ogłoszenia reklamowego?

Skuteczność reklamy

Aby reklama odniosła skutek musisz kierować się pewnymi zasadami. Przeprowadzono badania, aby odkryć, w jaki sposób ludzie czytają treści reklam.

Firmowy serwer - jak go wykorzystać

Nie ulega wątpliwości, że serwer jest to niezbędne narzędzie pracy w każdym nowoczesnym przedsiębiorstwie. To, w jakim stopniu zostanie wykorzystany potencjał hostingu, zależy od potrzeb firmy.  Wbrew ogólnym opiniom, serwer nie tylko udostępnia firmowe strony WWW przeglądarkom internetowym, ale także usprawnia pracę oraz zwiększa jakość komunikacji na linii klient – firma.

Jak opracować slogan reklamowy

Slogany odgrywają w reklamach dużą rolę. Postaraj się opracować firmowy slogan, który ściśle wiąże się z tym, co robisz, i jest jednocześnie błyskotliwy.

Zastosuj formułę AIDA

Inny sposób na zainteresowanie odbiorcy reklamą to postępowanie zgodne z formułą AIDA (akronim utworzony od angielskich słów Attention — uwaga, Interest — zainteresowanie, Desire — pożądanie i Action — działanie).

Jak samemu napisać reklamę

Napisanie reklamy prasowej, w porównaniu ze scenariuszami do reklam radiowych i telewizyjnych, jest zadaniem prostym. Nie trzeba korzystać z pomocy agencji reklamowej, by przygotować ją w sposób skuteczny. Treść reklamy powinna być krótka, a przekaz prosty w odbiorze.

Miasta zadowolone z efektów zagranicznych kampanii promocyjnych

Polskie miasta coraz chętniej przeprowadzają zagraniczne kampanie reklamowe. Nie wszystkie są w stanie ocenić ich efektywność, jednak te, które odpowiednie badania już przeprowadziły, twierdzą, że wyniki są dużo lepsze niż zakładano.

Jak to jest z reklamą w telewizji

Nie od dzisiaj wiemy, że telewizja jest potężnym środkiem przekazu o wysokiej sile oddziaływania. Błyskotliwy film reklamowy może zmienić zwyczaje konsumentów. Istnieje wiele środków masowego przekazu, w których możesz się zareklamować - prasa, radio i telewizja.

Zareklamuj się w lokalnej stacji radiowej

Możesz dotrzeć do bardzo szerokiego kręgu odbiorców niższym kosztem niż w przypadku reklamy w telewizji. Zareklamuj się w stacjach radiowych.

Reklama w czasopismach branżowych

O wiele łatwiej namierzyć klienta docelowego. Architekci czytują miesięcznik „Architektura”. Tylko ludzie interesujący się domami i ogrodami sięgają po „Dom i Ogród”. Z powodzeniem można skierować komunikat do precyzyjnie określonej grupy interesu lub kręgów zawodowych - zareklamuj się w czasopismach specjalistycznych.

Gazety o zasięgu lokalnym i regionalnym

Istnieje wiele środków masowego przekazu, w których możesz się zareklamować. Musisz wybrać taki, przy pomocy którego zrealizujesz swój cel kampanii reklamowej.

Gdzie się reklamować

Ten sam środek przekazu jednemu przedsiębiorcy może zapewnić sukces a innemu porażkę. Wybór środka przekazu jest równie ważny jak komunikat, który chcemy przekazać.

Cele kampanii reklamowej

Zanim rozpoczniesz kampanię reklamową zastanów się czy Twoje cele są mierzalne i konkretne. Jeśli dobrze je wyznaczyłeś, będą Cię dodatkowo motywowały do sukcesu w trakcie jej przeprowadzania.

Założenia kampanii reklamowej

Duże firmy nie wydawałyby na reklamę milionów, gdyby nie miały z tego pożytku. Pamiętaj jednak, że duże firmy mają doskonałych ekspertów, którym płacą wysokie honoraria za usługi doradcze. Wiele małych przedsiębiorstw traci pieniądze na reklamę niskiej jakości, skierowaną do niewłaściwego odbiorcy w niewłaściwym czasie, albo inwestuje środki w nieefektywny sponsoring. Postaraj się nie należeć do tej grupy przedsiębiorców.

REKLAMA