REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Quiet quitting

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Jakie są etapy wypalenia zawodowego i jak je rozpoznać?

Przy dzisiejszym szybkim tempie życia zawodowego, gdzie stres, presja sukcesu i nieustanny rozwój są stałymi towarzyszami i coraz częściej stajemy w obliczu wypalenia zawodowego. To niezwykle złożone zjawisko, które wykracza poza jedną sferę życia. Dotyka nie tylko naszych ambicji zawodowych, ale także wpływa na nasze życie osobiste oraz fizyczne i emocjonalne samopoczucie. To nieuchronne ryzyko, które czai się za rogiem każdej kariery, dlatego tak kluczowe jest zrozumienie i skuteczna prewencja. Podjęcie kroków w tym kierunku może przynieść nie tylko korzyści nam samym, ale także wpłynąć pozytywnie na całe otoczenie zawodowe.

Wypalenie zawodowe, przepracowanie, przewlekły stres. Jak zadbać o pracowników?

Aż 2/3 Polaków może odczuwać symptomy wypalenia zawodowego, a 75% wskazuje na wzrost stresu w życiu codziennym . Dużą rolę w narastaniu problemów psychicznych związanych z pracą odegrała zmiana jej modelu i czasu trwania, a w konsekwencji zaburzenie równowagi pomiędzy obowiązkami zawodowymi, a życiem prywatnym. Te niepokojące statystyki wskazują na konieczność działania, w szczególności ze strony pracodawców.

Quiet quitting w miejscu pracy. Na co menedżerowie powinni zwrócić uwagę?

Quiet quitting czyli „ciche odchodzenie” to podejście do pracy, w którym pracownicy nie przejawiają inicjatywy w podejmowaniu działań, nie angażują się emocjonalnie w wykonywane obowiązki, unikają podejmowania nowych wyzwań i nie są chętni do wzięcia na siebie odpowiedzialności za duże projekty. Czy i co powinny zrobić firmy, aby zatrzymać najcenniejszych pracowników?

Jak przeciwdziałać brakowi motywacji i zaangażowania pracowników, czyli quiet quittingowi?

Quiet quitting, czyli powolna utrata motywacji, brak zaangażowania, inicjatywy, sił, obojętność, czy pasywna postawa do wykonywanej pracy. Jak sobie z nim radzić? I jak zapobiegać temu zjawisku?

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA