REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Produkt

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Czego można dowiedzieć się z kodu kreskowego?

Jakie informacje skrywa kod kreskowy? Czego można się z niego dowiedzieć? 

Jak zaplanować launch produktu lub usługi?

Wakacyjne nowości w ofercie firmy - w jaki sposób wprowadzić je skutecznie na rynek? O czym warto pamiętać? A z czego lepiej zrezygnować?

Kto ponosi odpowiedzialność za wprowadzenie do obrotu produktu kosmetycznego?

Odpowiedzialność za wprowadzenie produktu kosmetycznego do obrotu ponosi „osoba odpowiedzialna”. Kto może być taką osobą i jaki jest jej zakres obowiązków?

Go to Brand. Dotacja dla firm na promocję marek

Go to Brand to konkurs na promocję marek produktowych. PARP ogłosił konkurs w ramach poddziałania 3.3.3 Wsparcie MŚP. Sprawdź, kto może uzyskać dotację, na co można ją przeznaczyć i do kiedy złożyć wniosek.

REKLAMA

Michał Gołkiewicz: Brak researchu rynku to błąd, który najwięcej kosztuje [PODCAST]

Polska wbrew pozorom to średniej wielkości rynek, w którym łatwo utknąć. Jak wprowadzić firmę na zagraniczne rynki wyjaśnia Michał Gołkiewicz z Sundose. Zapraszamy do wysłuchania podcastu.

Inteligentne parki wydłużą cykl życia produktu

Na całym świecie w wyniku COVID-19 prawie 25 milionów osób może stracić pracę. Jednocześnie ta pandemia stwarza okazję, aby nauczyć się bardziej cenić rzeczy, dać im drugą szansę. Każdego roku wyrzucamy towary warte miliony euro tylko dlatego, że nas na to stać. Nawet jeśli można je łatwo naprawić lub ponownie wykorzystać.

Chcesz tanio produkować? Przenieś biznes do Polski

Koronawirus powoduje, że firmy poszukują tanich miejsc do produkcji swoich produktów. Dla wielu przedsiębiorców – przede wszystkim z Europy Zachodniej, lecz także z Azji – dobrą lokalizacją będzie właśnie Polska, ze względu na położenie w Europie Środkowej, przynależność do Unii Europejskiej i fakt, że wciąż mamy dużo niższe koszty pracy niż na Zachodzie.

REKLAMA

REKLAMA