Podmiot prowadzący działalność gospodarczą, bez względu na to czy jest to osoba fizyczna, osoba prawna czy też jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej może – w zależności od podejmowanych decyzji biznesowych – albo zoptymalizować swoje rozliczenia podatkowe, albo wprost przeciwnie. Na tym właśnie gruncie niezwykle aktualnym, w każdym czasie, tematem jest kwestia związana z użytkowaniem samochodu w prowadzonej działalności.
Jesienią i zimą warto szczególnie zadbać o samochód. Dobór odpowiednich zimowych opon, kontrola prawidłowego ciśnienia w kołach, a także dobra żywotność akumulatora, wpływają na stabilność i komfort jazdy. Z kolei umiejętne używanie świateł przeciwmgielnych pozwala zachować podstawowe zasady bezpieczeństwa i kultury na drodze. Ważny element wyposażenia auta, zwłaszcza w trudnych warunkach atmosferycznych, stanowi system ABS oraz dodatkowe narzędzia niezbędne zimą.
Mam pewien problem z wysokością rachunku telefonicznego, jaki otrzymałem od Telekomunikacji Polskiej S.A. Operator pobrał wyższą opłatę za połączenia międzynarodowe, niż określa to jego cennik. Chciałbym zakwestionować ten rachunek, ale nie wiem, do kiedy mogę złożyć reklamację na usługę telefoniczną i czy muszę płacić za reklamowane połączenia? Dodam, że kwestionowana przeze mnie należność jest znaczna.