Przy szkole funkcjonuje fundusz świadczeń socjalnych dla emerytów i rencistów, byłych nauczycieli zatrudnionych dawniej w szkołach prowadzonych przez miasto. Przy obsłudze funduszu pracują na pełnych etatach dwaj pracownicy samorządowi – główny księgowy i specjalista (jako pomoc księgowego). Ostatnio znacznie zwiększyła się liczba członków funduszu. W celu zapewnienia ich obsługi planowane jest więc zwiększenie etatu głównemu księgowemu i specjaliście o 0,25, aby mieli po 1,25 etatu. W jaki sposób można przyznać dodatkowe 0,25 etatu? Czy można to uczynić aneksem do umowy o pracę? Organ prowadzący nie wyraża zgody na godziny nadliczbowe dla wspomnianych pracowników.
Chciałabym prosić o informację dotyczącą prowadzenia korespondencji biurowej. Nigdzie nie znalazłam wskazówek dotyczących adresowania kopert. Wzór rozmieszczenia adresu oczywiście ustala Poczta Polska, mam jednak wątpliwości co do treści. Spotkałam się z dwiema szkołami:1. Umieszczać dane o tytule zawodowym i naukowym adresata – „bo tak jest uprzejmie”;2. Nie umieszczać – „pisze pani do osoby, nie stanowiska, adres ma być przejrzysty, więc długa tytulatura powinna zostać skrócona, ponadto nie każdy chce, aby goniec/listonosz znał jego funkcję zawodową”.Jaki standard zastosować, aby korespondencja mojej firmy była w każdym drobiazgu profesjonalna?Maja, e-mail