REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Na platformach e-commerce typu marketplace dokonywanych jest ok. 35% globalnych zakupów online, a według wyliczeń ChannelX w 2027 r. będzie to już 60% ogółu e-handlu. W Chinach 80% całkowitej e-sprzedaży to transakcje w serwisach działających właśnie w tym modelu. Azjatyckie platformy szturmem zdobyły Europę napędzając przy tym sektor logistyczny, także w Polsce.
Aż 91 procent pięćdziesięciolatków robi regularnie zakupy na platformach internetowych określanych mianem marketplace. Pod tym względem nie ustępują ani trochę konsumentom z najmłodszych grup wiekowych.
Rosnące szybko i coraz wyśze ceny sprawiały, że konsumenci szukali przede wszystkim produktów tanich i starali się jak najwięcej kupować w ramach promocji. Teraz gdy już ceny się uspokoiły, wraca na rynek zainteresowanie produktami wysokiej jakości i coraz chętniej sięgamy oraz poszukujemy rynkowych nowości.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA