REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?
Otworzyłeś biuro rachunkowe lub kancelarię podatkową i masz mało klientów? Jesteś nowy w swojej miejscowości, nikt Cię nie zna, konkurencja od lat działa prężnie, a Ty chciałbyś w końcu zacząć zarabiać? Sprawdź, co możesz zrobić by rozruszać swoją działalność. Przygotowaliśmy niezbędnik z podpowiedziami dla właścicieli biur rachunkowych i kancelarii podatkowych, w którym znajdziesz pomysły na to, co zrobić, by zyskać nowych klientów.
Krajowa Informacja Skarbowa (KIS) w swojej interpretacji wyjaśniła, że kluby sportowe nie są zobowiązane do pobierania zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń wypłacanych piłkarzom, gdy ci świadczą usługi w ramach własnej działalności gospodarczej.
Co to jest kalendarz marketingowy? Jak można wykorzystać to narzędzie do marketingu internetowego małych i średnich firm?
REKLAMA
Jak dobrze zaplanować i prowadzić kampanie marketingu internetowego, by zwiększyć sprzedaż? Dlaczego warto traktować marketing nie jako koło ratunkowe lecz jako długoterminową inwestycję?
Interpretacja indywidualna z dnia 17 stycznia 2023 r. dotyczyła pytania, czy środki przeznaczone na wypłaty dla klientów w związku z realizacją akcji marketingowej mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o CIT.
Marketing szeptany jest skutecznym narzędziem w nowoczesnym PR, ponieważ polega na pozytywnym rekomendowaniu produktu, usługi lub marki przez zaufane osoby. Nowoczesny PR nie może się obejść bez tego narzędzia, choć jego korzenie sięgają aż lat 80. XX wieku, kiedy to pojawiły się pierwsze doniesienia o marketerach, którzy starali się wykorzystać moc prywatnych poleceń i rekomendacji swoich klientów do promowania produktów.
Jak wynika z raportu “Najbardziej pożądany pracodawca” polscy pracownicy chcą podnosić własne kompetencje poprzez udział w szkoleniach, a aż 98% firm daje im możliwość korzystania z benefitów pozapłacowych.
REKLAMA
REKLAMA