REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Rynek gamingowy w Polsce przeżywa dynamiczny rozwój, stając się jednym z kluczowych sektorów w branży rozrywkowej. Polacy wydają coraz więcej na ten rodzaj rozrywki. Szacuje się, że do 2029 roku 3 miliony polskich gospodarstw domowych będzie posiadać konsolę do gier.
Najnowsze badania potwierdzają starą prawdę, że granie na komputerze nie służy zdrowiu. Dlaczego jednak profesjonalni gracze, którzy poświęcają na grę bardzo dużo czasu, nie cierpią bardziej niż amatorzy?
Na tradycyjne reklamy jesteśmy już uodpornieni. Niechętnie oglądamy je w telewizji, szybko przewijamy na stronach internetowych. Teraz więc wystarczy, że podjedziemy na sklepowy parking, by otrzymać spersonalizowaną porcję informacji i zachęt do zakupu. Nawet powinno nas dziwić, że przekaz dotyczy dokładnie tych produktów, po które przyjechaliśmy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA