REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Formy reklamy

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Wraca zainteresowanie firm reklamą zewnętrzną

Reklama zewnętrzna zaczyna odrabiać straty. Jak wynika z najnowszych analiz, ruch wokół nośników wielkopowierzchniowych wzrósł o blisko 25% w okresie od 18 marca do 18 maja br. w porównaniu z analogicznym czasem ub.r.

7 powodów, z których ludzie opuszczają Twoją stronę internetową

Twoja strona zawiera znakomite treści. Posiadasz świetne zdjęcia, a design wygląda profesjonalnie. Dzięki inicjatywom marketingowym udaje Ci się na nią przyciągnąć sporo użytkowników. Dlaczego więc tylko niewielki odsetek z nich staje się ostatecznie klientami?

Czy vlogi to dobry pomysł na biznes?

Vlogi są coraz popularniejszą metodą na zwiększenie zarobków. Vlogerzy znajdują chwytliwe tematy, ciężko pracują i dzięki temu są w stanie zarobić na YouTube. Czy rzeczywiście vlog jest dobrym pomysłem na biznes? Czy stanowi jedynie hobby?

Linki sponsorowane – wyszukiwarka a reklama kontekstowa

Reklama w wyszukiwarkach w postaci linków sponsorowanych, kojarzona jest wyłącznie w postaci reklamy przy wynikach wyszukiwania.

REKLAMA

Marketing w wyszukiwarkach – jakie korzyści niesie dla firm

Liczba internautów używających wyszukiwarek wciąż rośnie. Każdy użytkownik, korzystający z internetu, chce jak najszybciej dotrzeć do poszukiwanych informacji. Jeżeli firmie zależy na dotarciu do szerokiego grona odbiorców, powinna ona zainwestować w reklamę internetową w wyszukiwarkach.

Formy reklamy internetowej

Reklama w sieci przeżywa niesamowity rozkwit. Od wprowadzanie Web 2.0 zupełnie zmieniło się to jak postrzegamy internet, jak z niego korzystamy i zarabiamy dzięki niemu. Obecnie w sieci reklamują się już wszystkie firmy bez względu na swoją branżę. Stosunkowo niska cena połączona z zasięgiem takiej kampanii reklamowej sprawiły, że do wyboru mamy co najmniej kilkanaście form reklamowych.

REKLAMA

REKLAMA