REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Branża fitness ma za sobą trudny czas, ale to już przeszłość – popularność treningów intensywnie wzrasta, a liczba użytkowników siłowni i klubów sportowych jest większa niż przed pandemią. Nie uchroniło jej to jednak przed problemami finansowymi. W ciągu dwóch lat zadłużenie tego sektora wzrosło ponad dwukrotnie.
Otwarcie siłowni lub klubu fitness to nie tylko kwestia dobrej inwestycji, ale również zrozumienia potrzeb rynku i klientów. Jak mówi ekspert w branży – Sebastian Gazda „Sukces w tej branży zależy od wielu czynników, od lokalizacji po unikatowe oferty, które wyróżniają nas na tle konkurencji". Jakie są kluczowe czynniki sukcesu w branży fitness?
Dla 77% Polaków wspólny trening jest dobrym pomysłem na walentynkową randkę lub walentynkowy prezent − wynika ze specjalnej edycji raportu MultiSport Index. Co ciekawe aż 93% badanych twierdzi również, że wspólnie podejmowana aktywność fizyczna wpływa pozytywnie na ich relację z partnerem.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA