REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Fiat

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Fiat Panda – którego wybrać? Poradnik kupującego

Fiat Panda dostępny jest w jednej wersji nadwoziowej, a w gamie dostępnych silników znalazły się dwie jednostki napędowe. Nabywcy mają do wyboru również cztery wersje wyposażeniowe. Oto nasz poradnik kupującego.

Test Fiat Panda: stworzona do miejskiej dżungli

Od premiery produkowanego w Tychach Fiata Pandy drugiej generacji minęło już 8 lat, ale auto nadal jest mocnym graczem w segmencie aut miejskich. Głównie dlatego, że mimo upływu lat Fiat Panda wciąż świetnie zaspokaja potrzeby kierowców jeżdżących przede wszystkim po mieście.

Fiat Punto Evo: jakiego kupić? Poradnik kupującego

Fiat Punto to miejskie auto segmentu B. Największym dylematem jest wybór jednostki napędowej, wersje wyposażeniowe są już mniej skomplikowane. Oto nasz poradnik kupującego.

Test Fiat Punto Evo: hot-hatch rozcieńczony

Fiat Punto to znany i lubiany miejski pojazd. Ostatnia odsłona, pod nazwą Punto Evo, trafiła do sprzedaży w 2009 roku. Testujemy jego najmocniejszą, 135-konną wersję oznaczoną Energy.

REKLAMA

Fiat

Fiat to grupa przemysłowa, skoncentrowana na motoryzacji. Produkuje zarówno samochody osobowe, jak i użytkowe, ciężarówki, autobusy i traktory, a ponadto oferuje szereg usług dla innych przedsiębiorstw związanych z motoryzacją.

Test Fiat Bravo – czy warto kupować auta na F?


Pierwsza generacja Fiata Bravo była produkowana w latach 1995 – 2001 jako 3-drzwiowy hatchback (w ramach rodziny Bravo/Brava/Marea). W 1996 roku otrzymał tytuł samochodu roku. Niestety, włoskie auto było ponadprzeciętnie awaryjne, przez co zyskało niezbyt przychylną ocenę w środowisku kierowców. W efekcie jego następca otrzymał nie tylko nowy wygląd, ale i nową nazwę (Stilo).

ASR: co to jest?

ASR jest systemem kontroli trakcji, którego głównym zadaniem jest niedopuszczanie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu w czasie przyspieszania pojazdu.

ASR: co to jest?

ASR jest systemem kontroli trakcji, którego głównym zadaniem jest niedopuszczanie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu w czasie przyspieszania pojazdu.

REKLAMA

Jakie auto kupić za 10 tysięcy złotych?

Każdy kupujący, który postanowił wydać 10 000 zł na auto musi zadać sobie podstawowe pytanie. Czy woli mniejsze auto niższej klasy, za to młodsze i z mniejszym przebiegiem, czy może potrzebny jest mu większy, rodzinny pojazd.

Polski przemysł motoryzacyjny daleko w tyle za sąsiadami

W Polsce spada sprzedaż i produkcja aut, osiągamy najgorsze wyniki w tym regionie. Jeśli chodzi o inwestycje motoryzacyjne, to już teraz prześcignęła nas Słowacja, a inne państwa Europy Środkowo - Wschodniej depczą nam po piętach.

Salon Samochodowy - Genewa 2011

Salon samochodowy w Genewie wchodzi w nową dekadę. To pierwsza w tym roku tak duża impreza motoryzacyjna, a tym samym święto motomaniaków, który są ciekawi jakie auta już niedługo będą czekać na nich u dilerów.

Fiat Seicento: odpalanie z pilota – opis krok po kroku


Odpalanie samochodu z pilota to jeden z wielu dodatkowych gadżetów, które możemy zamontować osobiście. Wiąże się to z instalacją odpowiedniego alarmu.

Genewa 2011: Fiat 500 Coupe Zagato

Fiat zaprezentował koncepcyjną wersję Fiata 500 Coupe Zagato. Samochód wyraźnie różni się od standardowego Fiata 500 nie tylko za sprawą specjalnie skomponowanego, trójwarstwowego żółtego lakieru.

Fiat Seicento: wymiana klocków i tarcz hamulcowych przednich – opis krok po kroku


Dobre hamulce to podstawa bezpiecznego podróżowania. Zużyte klocki i tarcze wymagają natychmiastowej wymiany. W poradniku tym pokażemy jak to wykonać w Fiacie Seicento.

Fiat Seicento: wymiana tylnych sprężyn i amortyzatorów. Poradnik


Usterki zawieszenia mają duży wpływ na komfort i bezpieczeństwo jazdy. W poradniku tym zajmiemy się wymianą tylnych amortyzatorów oraz sprężyn w Fiacie Seicento.

Fiat Seicento: wymiana wewnętrznego uszczelniacza półosi. Poradnik


Wymiana wewnętrznego uszczelniacza półosi w Fiacie Seicento nie należy do łatwych prac. W poradniku tym przedstawimy sprawdzony sposób na wymianę tego elementu w popularnym Seicento.

Fiat Seicento: regeneracja alternatora – opis krok po kroku


Uszkodzony alternator może sprawić, że nasze auto odmówi dalszej jazdy. Nie ma potrzeby zakupu nowego. Oto opis krok po kroku jak naprawić alternator w Seicento.

Fiat Seicento: naprawa tylnej wycieraczki – opis krok po kroku


Stojąca wycieraczka po środku tylnej szyby może świadczyć o uszkodzonym silniczku. W poradniku tym pokażemy jak naprawić taką usterkę w naszym Seicento.

Fiat Seicento: wymiana bębenka wkładki zamka. Poradnik


Uszkodzony lub rozwiercony zamek w naszym aucie zazwyczaj świadczy o próbie kradzieży. W takiej sytuacji zostaje nam tylko wymiana bębenka wkładki zamka. Pokazujemy krok po kroku jak wymienić bębenek zamka w Fiacie Seicento.

Fiat Seicento: montaż alarmu – opis krok po kroku


W poradniku tym pokażemy jak zamontować alarm w Fiacie Seicento. Wbrew pozorom cała operacja nie jest trudna i bez problemu zamontujemy takie zabezpieczenie antykradzieżowe.

Fiat Seicento: wymiana poduszek silnika. Poradnik


Silnik Fiata Seicento zawieszony jest na trzech poduszkach. Uszkodzenie jednej z nich objawia się charakterystycznym stukotem podczas gwałtownego przyspieszania. Prezentujemy opis wymiany poduszek silnika w Fiacie Seicento.

Genewa 2011: auta produkcyjne

Wśród genewskich premier nie zabraknie samochodów, które zmienią oblicza ulic. Tegoroczne targi są kolejnym etapem koreańskiej ekspansji w Europie. W poniższym zestawieniu prezentujemy auta, które na pewno zostaną wprowadzone do produkcji.

Fiat Seicento: wymiana tylnych tulei metalowo-gumowych. Poradnik


W poradniku tym zaprezentujemy jak szybko i sprawnie wymienić tylne silentblocki w Seicento. Cała operacja nie jest trudna i poradzimy sobie z nią bez pomocy mechanika.

Fiat Seicento: wymiana rurki wychodzącej z pompy wodnej. Poradnik


Poradnik ten jest skierowany do osób zmuszonych wymienić rurkę, która wychodzi z pompy wodnej. Cała operacja nie jest trudna i jesteśmy w stanie wykonać ją we własnym zakresie.

Fiat Seicento: montaż niestandardowych foteli – opis krok po kroku

W poradniku tym zaprezentujemy jak zamontować nieseryjne fotele w Fiacie Seicento. Modyfikacja taka sprawi, że będziemy mieli więcej miejsca za kierownicą i poprawi się komfort podróżowania.

Fiat Seicento: montaż oświetlenia bagażnika. Poradnik

Oświetlenie bagażnika jest bardzo funkcjonalne. Oto opis krok po kroku jak poprawnie zamontować dodatkowe oświetlenie bagażnika w Seicento.

Fiat Seicento: montaż siatki we wlocie powietrza. Poradnik

W poradniku tym zaprezentujemy, jak zamontować siatkę we wlocie powietrza na podszybiu. Opis ten dotyczy Fiatów Seicento, które fabrycznie nie zostały wyposażone w taką siatkę.

Fiat Seicento: lakierowanie elementów wnętrza – opis krok po kroku

Standardowe wnętrze Seicento może się szybko znudzić, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby je ożywić. W poradniku tym pokażemy jak polakierować elementy wnętrza w naszym Fiacie.

Fiat Seicento: regeneracja tłoczka zacisku hamulca przedniego – opis krok po kroku


Zapieczone tłoczki zacisku hamulca przedniego to dosyć częsta usterka w Fiacie Seicento. W poradniku tym pokażemy jak odblokować i zabezpieczyć tłoczki hamulca przedniego.

Fiat Seicento: naprawa silnika wentylatora chłodnicy. Poradnik


Uszkodzony silnik wentylatora to dosyć częsta usterka w Fiacie Seicento. W poradniku tym pokażemy jak go sprawnie naprawić.

Fiat Punto MK2: wymiana tylnej piasty. Poradnik

W poradniku tym pokażemy, jak prawidłowo wymienić piastę koła tylnego w Fiacie Punto II. Cała operacja nie jest trudna i możemy ją wykonać we własnym zakresie.

Fiat Punto MK2: wymiana miski olejowej – opis krok po kroku


Cieknąca miska olejowa może świadczyć o konieczności jej wymiany. Zaklejenie uszkodzenia nie jest niestety trwałym rozwiązaniem.

Fiat Punto MK2: wymiana ogranicznika drzwi przednich. Poradnik

W poradniku tym zaprezentujemy jak wymienić uszkodzony ogranicznik drzwi przednich. Jest to bardzo łatwa czynność i poradzimy sobie z nią bez żadnego problemu.

Fiat Punto MK2: montaż dodatkowego oświetlenia – opis krok po kroku

W poradniku tym pokażemy jak zamontować dodatkowe oświetlenie wnętrza kabiny w Punto MK2. Montaż dodatkowej lampki nie jest trudny i możliwy do wykonania we własnym zakresie.

Fiat Punto Mk2: wymiana oleju i filtra w skrzyni biegów CVT

Skrzynia CVT w Punto MK2 nie jest często spotykana i nie ma zbyt wielu informacji na temat eksploatacji. W poradniku tym pokażemy, w jaki sposób wymienić olej i filtr w skrzyni biegów Punto MK2.

Fiat Punto MK1: zmiana podświetlenia – opis krok po kroku


Standardowe podświetlenie może się szybko znudzić wielu kierowcom. W poradniku tym pokażemy jak zmienić podświetlenie w kilku elementach Fiata Punto MK1.

Fiat Punto MK1: zmiana tarcz zegarów i montaż chromowanych ramek. Poradnik

W poradniku tym pokażemy jak wymienić standardowe tarcze zegarów na inne, które o wiele lepiej się prezentują. Do tego zamontujemy chromowane pierścienie dookoła poszczególnych zegarów.

Fiat Punto MK1: naprawa tylnej wycieraczki – opis krok po kroku


Uszkodzenie tylnej wycieraczki znacznie ogranicza nam widoczność do tyłu auta. W poradniku tym opisujemy, jak solidnie naprawić tylną wycieraczkę w Fiacie Punto I.

Fiat Seicento: wymiana pompy wody. Poradnik


Uszkodzona pompa wody w Seicento może być powodem wycieków. W poradniku tym przeprowadzimy wymianę pompy wody w Fiacie Seicento z silnikiem 1,1 SPI.

Fiat Punto MK1: wymiana i regeneracja rozrusznika. Poradnik


Uszkodzony rozrusznik może przyczynić się do nieplanowanego postoju. W poradniku tym pokażemy sposób, w jaki go wyczyścić i wymienić bendiks oraz przednią tuleję. Całą operację przeprowadzimy w Punto I z silnikiem 1.2.

Fiat Punto MK1: wymiana tarcz i klocków hamulcowych – opis krok po kroku.


W poradniku tym pokażemy jak wymienić klocki hamulcowe i tarcze we własnym zakresie. Całą pracę wykonamy na przykładzie Fiata Punto MK1.

Fiat Seicento: wymiana wiatraka chłodnicy. Poradnik


Wymiana wiatraka chłodnicy nie jest problematyczna. Celem tego poradnika jest zaprezentowanie najszybszej i najłatwiejszej metody na demontaż i montaż wiatraka chłodnicy.

Fiat Punto MK1: demontaż deski rozdzielczej. Poradnik

W poradniku tym pokażemy jak samodzielnie zdemontować deskę rozdzielczą w Fiacie Punto MK1. Jest to niezbędna czynność przy wymianie chociażby nagrzewnicy.

Fiat Punto MK1: montaż podgrzewanych lusterek. Poradnik


Podgrzewane lusterka mają wiele zalet, ale nie wszystkie auta mają je w standardowym wyposażeniu. W poradniku tym pokażemy sposób, w jaki zmontować maty grzewcze bocznych lusterek w Punto MK1.

Fiat Punto MK1: wymiana chłodnicy. Opis krok po kroku


Ubytek płynu chłodniczego, plamy pod samochodem - te objawy mogą świadczyć o konieczności wymiany chłodnicy. W poradniku tym przedstawimy sposób na wykonanie takiej naprawy w Punto MK1.

Fiat Palio: wymiana tulei wahacza. Poradnik


Wymiana tulei wahacza może wydawać się trudna. Jednak po przeczytaniu tego poradnika powinniśmy mieć znacznie większą wiedzę dotyczącą wymiany tulei wahacza w Fiacie Palio.

Fiat Palio: wymiana zbiorniczka płynu chłodniczego – opis krok po kroku


Wymiana zbiornika płynu chłodzącego nie jest bardzo skomplikowana. W poradniku tym przedstawimy jak sprawnie i szybko wymienić uszkodzony zbiorniczek na płyn chłodzący.

Fiat Palio: wymiana tylnych amortyzatorów – krok po kroku


Uszkodzone amortyzatory znacząco wpływają na komfort i bezpieczeństwo jazdy. W poradniku tym pokażemy jak wymienić tylne amortyzatory we własnym zakresie.

Fiat Palio: wymiana termostatu w silniku 1.2. Poradnik


Skoki temperatury silnika lub powolne nagrzewanie może świadczyć o konieczności wymiany termostatu. W poradniku tym przedstawimy sposób montażu nowego termostatu w Fiacie Palio 1.2.

Fiat: regulacja zaworów w silniku 1,2 75km. Poradnik


Poradnik ten jest skierowany do posiadaczy Fiatów Albea, Siena i Palio z silnikiem 1.2 75 KM. Cała operacja nie jest trudna i powinniśmy sobie poradzić bez żadnych problemów.

REKLAMA