REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Dwóch na trzech Polaków najpewniej zrezygnuje z zakupu, jeśli nie może zapłacić tak, jak chce. W tym względzie klienci nie idą na kompromisy. W kategorii nowoczesnych sposobów płatności rodacy są liderami. Także w tempo rozwoju e-commerce, choć nadal większość woli sklepy tradycyjne.
Na rynku e-commerce, który jest niezwykle konkurencyjny, już w pierwszym roku działalności zanika 5% firm. Po upływie dziesięciu lat nadal funkcjonuje jedynie 37% z nich - informuje wtorkowe wydanie "Rzeczpospolitej".
Czy to jest możliwe, skoro inflacja jest wciąż wysoka a ubiegłoroczny grudzień był miesiącem szczególnie drogim? Możliwe, bo rynek to nie tylko inflacja i rosnące ceny towarów, ale także na przykład gra kursów walut. Czasu do układania prezentów pod choinkę jest jeszcze sporo, ale na tyle mało, by decydując się np. na zakup prezentów w zagranicznych sklepach internetowych nie składać zamówienia już teraz.
W coraz bardziej konkurencyjnym świecie zakupów cyfrowych istnieją zasady, które należy stosować, aby zachęcić klientów do kupowania produktów w e-sklepie. Procesy te koncentrują się wokół konwersji, która jest najważniejszym wskaźnikiem. Poznaj jej miary i zasady, a także 12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w handlu internetowym.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA