REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Czy programy lojalnościowe wciąż mają potencjał do budowania potęgi marki? Chociaż wciąż kojarzą się głównie z rabatami i bonusami, w rzeczywistości są niewyczerpanym źródłem wiedzy o konsumentach i ich potrzebach.
Profilaktyka zaś ma w jeszcze większym stopniu wykorzystywać nowe technologie. Taką naukę wyciągnęli eksperci z COVID-19. Jednak do całkowitej zmiany polegającej na zrównoważeniu wydatków na leczenie z wydatkami na profilaktykę potrzeba jeszcze co najmniej 15 lat.
Jak powinno się używać chatboty, algorytmy cyfrowe i inne formy sztucznej inteligencji w zgodzie z prawami konsumenta - wyjaśniali przedstawiciele Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podczas obrad sejmowej podkomisji ds. regulacji prawnych w dniu 12 kwietnia 2023 r.
Wspierany przez sztuczną inteligencję chatbot imponuje przekonująco ludzkim sposobem odpowiadania na pytania i interakcji z użytkownikami. Budzi to zarówno entuzjazm, jak i niepokój.
REKLAMA
Aplikacja ChatGPT może z powodzeniem inspirować naukowców przy pisaniu artykułów. Jest też wsparciem w kwestiach koncepcyjnych i językowych - powiedział PAP Marcin Wilkowski z Centrum Kompetencji Cyfrowych UW.
REKLAMA
REKLAMA