REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Bravo

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Fiat Bravo II raport po 100 tys. kilometrów

Fiat Bravo II to niezwykle atrakcyjny kompakt wykorzystujący sprawdzoną technologię Fiata. Jakie niespodzianki sprawił w trakcie pokonywania dystansu 100 tysięcy kilometrów?

Używany Fiat Bravo II: trwalszy niż stereotypy

Fiat Bravo II miał trudne zadanie do wykonania. Kiepska opinia o jego poprzedniku nie była pomocna w zdobyciu przychylności ze strony klientów. Jak spisuje się używany Fiat Bravo II?

Kompakty za 40 000 zł

Za cenę nie przekraczającą 40 000 zł można nabyć atrakcyjne samochody z popularnego segmentu Golfa czy Astry. Za taką kwotę bez problemu można kupić zarówno trzyletnie auto jak i starszą, ale usportowioną wersję popularnego kompaktu.

Test Fiat Bravo – czy warto kupować auta na F?


Pierwsza generacja Fiata Bravo była produkowana w latach 1995 – 2001 jako 3-drzwiowy hatchback (w ramach rodziny Bravo/Brava/Marea). W 1996 roku otrzymał tytuł samochodu roku. Niestety, włoskie auto było ponadprzeciętnie awaryjne, przez co zyskało niezbyt przychylną ocenę w środowisku kierowców. W efekcie jego następca otrzymał nie tylko nowy wygląd, ale i nową nazwę (Stilo).

REKLAMA

Fiat Bravo: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Konfigurator Fiata Bravo to dość skomplikowane miejsce. Na dodatek Fiat oferuje obecnie na Bravo atrakcyjne promocje, warto też nieco potargować się w salonie o dodatkowe upusty.

Test Fiat Bravo: Włosi w kontrnatarciu


Mawiają, że włoskie samochody kupuje się sercem, bo głową się nie da. Fiat Bravo jest jednak jednym z niewielu samochodów, który te dwa organy potrafi pogodzić.

Test Fiata Bravo 2.0 Multijet: Powrót stylu

Lubisz włoskie auta, ale uważasz że obecnie straciły one styl? Może powinieneś zerknąć na Bravo w wersji Sport. Jest wystarczająco włoskie w swoim wyglądzie i ma w sobie sportowy pierwiastek dla szerokiego odbiorcy.

REKLAMA

REKLAMA