REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Polska branża turystyczna traci cierpliwość. Z jednej strony nagłówki: „Drożyzna”, „paragony grozy”, z drugiej - zalewające Internet zachwyty nad rajskimi plażami w Albanii, Grecji i Bułgarii. Ten hejt na wakacje w Polsce stał się trudny do zniesienia dla rodzimej branży turystycznej, która tłumaczy: Polska nie jest już tania, ale w dobrej cenie proponuje różnorodność, wysoki standard i bezpieczeństwo.
Branża turystyczna po feriach. Są powody do niepokoju – rodzima branża turystyczna podsumowuje zakończone właśnie ferie i ponad połowa właścicieli obiektów nie jest zadowolona z ruchu turystycznego. Jeszcze więcej – 57% z nich uważa, że nie jest to sytuacja przejściowa. Dlatego znaczący odsetek gospodarzy planuje zmiany w swojej ofercie, a co piąty bierze pod uwagę rezygnację z działalności – wynika z ankiety przeprowadzonej przez platformy Noclegi.pl i Nocowanie.pl.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA