Zaprezentowane w galerii Mercedesy łączy ciekawa historia, otóż w 1971 roku kierowca wyścigowy Hans Heyer startował Mercedesem 300 SEL 6,8 AMG na torze Spa-Francorchamps i wygrał w swojej klasie. Niebawem, czyli 40 lat po tym wydarzeniu, syn Hansa, Kenneth Heyer wystartuje na tym samym torze w aucie tej samej marki. Będzie to Mercedes SLS AMG GT3. Auto będzie miało nawet ten sam numer startowy "35".
Opel GT to jeden z najciekawszych modeli w historii firmy. Pierwszy GT zadebiutował w 1968 r. Druga odsłona modelu GT została pokazana światu w 2006 r., a oficjalna produkcja rozpoczęła się rok później.
Najnowszego GT napędza benzynowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2 l, rozwijający moc 260 KM. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,7 s, a napęd przekazywany jest na tylną oś.
Malkontenci po pierwszych jazdach prezentowanym na zdjęciach modelem narzekali na niską jakość wykończenia, praktycznie brak schowków oraz zaskakującą nawet jak na rasowego roadstera ciasnotę wnętrza. Nie zmienia to faktu, że Opel GT to jeden z najtańszych fun carów na rynku. A prowadzenie tego samochodu to prawdziwa frajda!
Pamiętacie to eleganckie coupe Skody? Po zaprezentowaniu koncepcyjnego modelu Tudor motoryzacyjny światek wstrzymał oddech. Jaka szkoda, że to w pełni gotowe do jazdy auto nie trafiło do produkcji seryjnej...
Prototyp ten został całkowicie przygotowany przez specjalistów zatrudnionych w Centrum Badawczo-Rozwojowym Škoda Auto "Cesana" w Mlada Boleslav i zaprezentowany na salonie samochodowym w Genewie w 2002 r. Škoda Tudor to czteroosobowe coupe łączące w sobie elegancję i sportowy sznyt. Studium powstało na bazie największego w gamie modelu Superb. Wnętrze zaprojektowano przy wykorzystaniu najlepszych materiałów znanych już z Superba. Tudor powstał na identycznej płycie podłogowej jak Superb. Zmodyfikowany został natomiast układ zawieszenia, który w tym przypadku otrzymał charakterystykę bardziej sportową. Podobnie, jednostka napędowa V6 2.8 30V/142 kW, która była w 2002 r. najmocniejszą, jaką oferowała Škoda. Škoda Tudor Studio jest modelem spełniającym wszelkie wymogi auta dopuszczonego do normalnej eksploatacji.
Lamborghini Aventador LP700-4 to następca sławnego Lamborghini Murcielago. Najnowszy produkt marki wygląda jeszcze bardziej agresywnie, jest mocniejszy i bardziej zaawansowany technologicznie niż jego poprzednik. Od 0 do 100 km/h auto przyspiesza w 2,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 350 km/h. Osiągi te zapewnia silnik V12 o pojemności 6,5 litra, który generuje moc 691 KM.
Chevrolet Camaro, legendarny amerykański samochód sportowy, pojawi się jesienią w Polsce. Widoczny na zdjęciach kabriolet będzie oferowany za cenę od 224 900 zł. W Polsce model ten oferowany będzie w najwyższej wersji wyposażenia, z silnikiem V8 o pojemności 6.2 l, który zapewnia nowemu Camaro moc odpowiadającą jego wyglądowi. Auto z manualną skrzynią biegów ma 432 KM, w wersji wyposażonej w sześciostopniową automatyczną skrzynię biegów silnik generuje 405 KM.