REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Alfa Romeo Giulia

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu. Patrzy przymrużonymi oczami jak James Dean...

Giulia po liftingu świdruje nowym, LED-owym spojrzeniem, daje dostęp do ulepszonych multimediów i... No właśnie, zmian byłoby na tyle. Lifting jest mało znaczący, ale mimo wszystko zasadniczy. Zwłaszcza w wersji Competizione.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 510 KM: nie test, a randka!

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 510 KM. Alfa, czyli stylowa. Giulia, czyli sedan. Quadrifoglio V6, czyli sport i silnik Ferrari. To brzmi dobrze...

Test: Alfa Romeo Giulia nie jest premium. Ona ma swoją ligę!

Alfa Romeo Giulia: myślałem, że jest przestarzała, słabo wykonana i powolna. Myliłem się. Julii nie ocenia się za pomocą wskaźników, a emocjomierzem!

Alfa Romeo Giulia - zestawienie żarówek

W tym poradniku prezentujemy zestawienie żarówek stosowanych w Alfie Romeo Giulia. W razie konieczności wymiany uszkodzonych żarówek w Giulii warto wiedzieć, jakie żarówki występują w tym modelu.

REKLAMA

Test Alfa Romeo Giulia Veloce Q4

To jeden z najlepiej prowadzących się sedanów klasy średniej. W wersji Veloce, dzięki dwulitrowemu, turbodoładowanemu silnikowi o mocy 280 KM i napędowi na cztery koła, nikomu nie grozi spóźnienie na kolację do włoskiej restauracji. Zapraszamy na test Alfy Romeo Giulia Veloce.

Alfa Romeo Giulia

Po prezentacji elektryzującej i superszybkiej Giulii QV, Alfa Romeo pokazała „cywilną” odmianę modelu.

Nowa Alfa Romeo Giulia: limuzyna z tylnym napędem

W Arese, miejscowości położonej niedaleko Mediolanu, zadebiutowała nowa Alfa Romeo Giulia. Włoska limuzyna klasy średniej, wyposażona w tylny napęd i silniki o mocy sięgającej nawet 510 koni mechanicznych, może poważne zagrozić niemieckiej konkurencji. Tym bardziej, że topowa wersja Quadrifioglio ma przyspieszać od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy!

REKLAMA

REKLAMA