REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Autyzm, ADHD, dysleksja czy zespół Tourette’a to przykłady neuroatypowości. Czym wyróżniają się osoby neuroatypowe w pracy? Od czego zależy ich satysfakcja zawodowa? Artykuł podkreśla, że neuroróżnorodność nie jest przeszkodą w rozwijaniu się i aktywności zawodowej. Zawiera wskazówki dotyczące zatrudniania osób neuroatypowych.
W dniu 29 lipca 2024 r. wiceminister edukacji Izabela Ziętka poinformowała Rzecznika Praw Obywatelskich, że w Ministerstwie Edukacji Narodowej trwają prace nad kompleksową zmianą systemu wsparcia dzieci i uczniów o różnym poziomie funkcjonowania, w tym z zespołem ADHD. Nowe przepisy mają różnicować wsparcie na podstawie indywidualnych potrzeb.
„W MEN trwają prace nad kompleksową zmianą systemu wsparcia dzieci i uczniów o różnym poziomie funkcjonowania, w tym dzieci z zespołem ADHD, które powinno być udzielane w koordynacji z innymi sektorami (zdrowia, pomocy społecznej, pomocy rodzinie)” - poinformowała wiceminister Izabela Ziętka w odpowiedzi udzielonej Rzecznikowi Praw Obywatelskich
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA