REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

ADHD

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Autyzm i ADHD a kariera zawodowa. Co wyróżnia pracowników neuroatypowych?

Autyzm, ADHD, dysleksja czy zespół Tourette’a to przykłady neuroatypowości. Czym wyróżniają się osoby neuroatypowe w pracy? Od czego zależy ich satysfakcja zawodowa? Artykuł podkreśla, że neuroróżnorodność nie jest przeszkodą w rozwijaniu się i aktywności zawodowej. Zawiera wskazówki dotyczące zatrudniania osób neuroatypowych.

Prawa uczniów z ADHD w szkole. MEN: będą zmiany w systemie wsparcia. Co z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego?

W dniu 29 lipca 2024 r. wiceminister edukacji Izabela Ziętka poinformowała Rzecznika Praw Obywatelskich, że w Ministerstwie Edukacji Narodowej trwają prace nad kompleksową zmianą systemu wsparcia dzieci i uczniów o różnym poziomie funkcjonowania, w tym z zespołem ADHD. Nowe przepisy mają różnicować wsparcie na podstawie indywidualnych potrzeb.

MEN zapowiada zmiany w systemie wsparcia uczniów z ADHD i nie tylko

„W MEN trwają prace nad kompleksową zmianą systemu wsparcia dzieci i uczniów o różnym poziomie funkcjonowania, w tym dzieci z zespołem ADHD, które powinno być udzielane w koordynacji z innymi sektorami (zdrowia, pomocy społecznej, pomocy rodzinie)” - poinformowała wiceminister Izabela Ziętka w odpowiedzi udzielonej Rzecznikowi Praw Obywatelskich

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA