REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Operator od 10 listopada 2024 r. ma obowiązek poinformować nas o kończącej się umowie co najmniej na 30 dni przed jej wygaśnięciem i przesyłać propozycje warunków jej przedłużenia wraz ze wskazaniem najkorzystniejszych pakietów taryfowych dla usług objętych umową. Czego nie mogą operatorzy?
W dobie cyfryzacji i rosnącej popularności zakupów online, metody płatności stają się kluczowym elementem decyzyjnym dla wielu konsumentów. Najnowszy raport Tpay pt. „Jak Polacy kupują online 2023. Rozważny konsument w niepewnych czasach” rzuca światło na aktualne preferencje płatnicze Polaków w świecie e-commerce. Zaskakujące wyniki badania ukazują, jak dynamicznie zmieniają się nawyki zakupowe w kraju, pod wpływem różnych czynników, takich jak sytuacja geopolityczna czy ekonomiczna. Przyjrzymy się kluczowym wnioskom z raportu, które mogą mieć znaczący wpływ na strategie sprzedażowe sklepów internetowych w najbliższej przyszłości.
Niewidoczne nakładki prostujące mają zmienić uśmiech w kilka miesięcy. Ich reklamy zachęcają do zakupu - cena i wygoda wydają się być atrakcyjne w porównaniu do standardowego leczenia, co wzbudza duże zainteresowanie konsumentów. Europejskie Centrum Konsumenckie (ECC-Net) radzi, na co zwrócić uwagę podczas podejmowania decyzji o zwarciu umowy.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA