REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Telewizja, Reklama

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Jak może reklamować się przedsiębiorca?

Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym wprowadziła nowy standard w ochronie praw konsumentów na linii przedsiębiorca - konsument. Jeżeli konsument stanie się ofiarą nieuczciwej praktyki rynkowej, może podjąć odpowiednie kroki w celu ochrony swoich uprawnień.

Co może główny operator telewizji cyfrowej

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczęła postępowanie antymonopolowe w trakcie którego sprawdzi, czy Cyfrowy Polsat nie nadużył swojej pozycji rynkowej sprzedając prawa do publicznego odtwarzania relacji sportowych.

Cena biletu lotniczego

Chciałam odwiedzić syna w Dublinie. Skusiła mnie jedna z reklam, w której linie lotnicze zapraszają do zakupu biletu po 1 zł. Gdy dokonywałam rezerwacji okazało się, że podana w reklamie cena nie uwzględniała opłat lotniskowych, paliwowych i podatku. W rezultacie za bilet zapłaciłam dużo więcej niż 1 zł. Czy linie lotnicze mogą podawać w reklamie cenę, która w rzeczywistości nie jest cena końcową?

Regulamin tylko z umową

Podpisując mowę z operatorem telewizji najczęściej podpisujemy kilka dokumentów. Niezwykle ważne jest zapoznanie się z nimi wszystkimi.

REKLAMA

Zakaz reklamowania napojów alkoholowych

Zastanawiająca jest kwestia reklam alkoholu. Generalnie obowiązuje zakaz tego typu reklam, ale dlaczego w TV tak często oglądamy reklamy piwa? Przecież to napój alkoholowy.

Ochrona naszej prywatności

Chciałabym raz na zawsze uporać się z niechcianymi telefonami z „niepowtarzalnymi” ofertami, zapchaną ulotkami skrzynką na listy zarówno tą tradycyjną jak i mailową. Jednak zwykła odmowa nie wystarcza, jak skutecznie uchronić swoją prywatność od bezadresowych reklam, maili czy sms-ów?

Czy reklama w ulotce jest ofertą?

Każdego dnia stykamy się z reklamą, czy to w postaci ogromnego plakatu, wręczonej nam ulotki czy też w formie gazetki dostarczonej pocztą. Firmy prześcigają się w promocjach w celu zwabienia jak największej ilości klientów. Jednak czy na podstawie przeczytanej reklamy możemy domagać się sprzedaży określonego towaru w promocyjnej cenie?

Co pijemy, czyli wyniki kontroli kawy i herbaty

Kawa i herbata to jedne z najczęściej i najchętniej spożywanych napojów.  Inspekcja Handlowa przyjrzała się trochę bliżej tym wyrobom. Wyniki kontroli nie są jednak zadawalające.

REKLAMA

Usługa telekomunikacyjna

Ukarani za reklamy wprowadzające w błąd

Dostęp do jasnej i rzetelnej informacji to jedno z podstawowych praw konsumentów, o którym spółki telekomunikacyjne nie zawsze pamiętają. Można to zaobserwować szczególnie w reklamach. Niektóre z nich wprowadzają konsumentów w błąd.  W tej sprawie Prezesa UOKiK wydał ostatnio decyzję uznając działanie trzech operatorów telekomunikacyjnych za praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów.

Reklama wprowadzająca w błąd

Reklama wprowadzająca w błąd jest uznawana za czyn nieuczciwej konkurencji i nieuczciwą praktykę rynkową. Jest to ograniczenie dla reklamy, w której zasadniczo wszystkie chwyty są dozwolone, by zachęcić klientów do zakupów.

Jak wspomagać gminę w promocji turystyki

Co i jak należy promować? Czy sama informacja wystarczy, by przyjeżdżali turyści? Jak wykorzystać historię i legendę do stworzenia produktu turystycznego? Czy do promocji potrzebny jest program i koncepcja przestrzenna?

Jak skutecznie wykorzystać zabytki do turystycznej promocji gminy

Każda gmina powinna w ramach swojej strategii rozwoju wykorzystywać miejscowe zabytki do promocji turystycznej. Pieniądze na odrestaurowanie zabytków mogą pochodzić m.in. z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, wojewódzkich konserwatorów zabytków, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz odpowiednich funduszy wojewódzkich.

REKLAMA