Obecnie w Polsce z sieci internetowej korzysta 24,82 mln użytkowników, z czego 10,98 mln to kobiety. Połowa internautek wykorzystuje sieć, by dowiedzieć się więcej o markach i cenach, a jedna trzecia – by dokonać zakupu ulubionego produktu kosmetycznego. Dokonując sprzedaży przez internet, na pewno warto prowadzić marketing online ukierunkowany na kobiety.
Każde przedsiębiorstwo handlowo-usługowe korzysta z oprogramowania, które wspiera sprzedaż. Od czasów kiedy Internet nie był jeszcze tak powszechny, sporo się jednak zmieniło. Przeskok na programy okienkowe był dużym krokiem w przyszłość i przyniósł szereg korzyści, bez których dzisiaj nie wyobrażamy sobie pracy. Jednym z takich plusów jest możliwość zdalnego dostępu do bazy danych, z każdego miejsca na świecie. I to zarówno przez przedsiębiorcę oraz jego pracowników, jak i przez kontrahentów.
Kiedy i po co się ją podpisuje? Jakie wiążą się z nią konsekwencje? Są to ważne pytania, zwłaszcza, gdy w grę wchodzi zakup lub sprzedaż nieruchomości. Wiąże się to bowiem ze znacznymi kwotami (zarówno nieruchomości mieszkalnych, jak i komercyjnych). Umowę przedwstępną można podpisać nie tylko, gdy sprawa dotyczy nieruchomości, ale w praktyce to najczęstszy przypadek.