REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Reklamacja, Telefon komórkowy

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Jak działa Samsung Wave S8500? - recenzja

Pierwsze spotkanie z Samsungiem Wave nastraja bardzo pozytywnie. Telefon prezentuje się bardzo dobrze, a wyświetlacz Super Amoled wygląda imponująco nawet, gdy jest wyłączony.

Jak prezentuje się MDA Compact V? - recenzja


MDA Compact V jest to wersja telefonu HTC Touch Diamond Mobile Phone przygotowana dla jednego z operatorów. Jak funkcjonuje w praktyce

Jak funkcjonuje Nokia N900? - recenzja

Pierwszy kontakt z Nokią N900 nie nastraja pozytywnie – wymiary telefonu są pokaźne. Co jednak z funkcjonalnością?

Masz telefon na kartę - jesteś abonentem

20 lipca 2010 r. w życie wchodzi nowelizacja ustawy o na mocy której użytkownik pre-paid będzie miał również prawo do darmowego blokowania połączeń lub uciążliwych SMS-ów. Użytkownicy telefonu na kartę mogą umieścić swoje dane w książkach telefonicznych, otrzymają możliwość darmowego blokowania połączeń i skorzystają z identyfikacji rozmów przychodzących.

REKLAMA

Jak rozwiązać umowę z operatorem?

Masz telefon komórkowy u jednego z operatorów, ale chcesz rozwiązać umowę? Tutaj dowiesz się co należy zrobić.

Po nieudanej naprawie można odstąpić od umowy

Dwa miesiące temu kupiłem mikrofalówkę. Po miesiącu zaczęła się psuć. Naprawa reklamacyjna, której dokonał sprzedawca nic nie zmieniła. Gdy następnym razem zażądałem zwrotu pieniędzy, ten stwierdził, że muszę jeszcze raz ją dać do naprawy. Czy rzeczywiście mam taki obowiązek?

Jaka prezentuje się Nokia 7230

Nokia 7230 jest propozycją skierowaną do sektora MSP. Telefon ten łączy funkcje biznesowego biura z funkcjami rozrywkowymi.

Jak funkcjonuje Nokia 5330

Nokia 5330 jest telefonem, który może znaleźć zastosowanie zarówno w firmie, jak i użytku domowym. Wielość aplikacji umożliwia kontakt m.in. za pośrednictwem poczty elektronicznej.

REKLAMA

Jak funkcjonalna jest Nokia X2

Jak działa Nokia C5

Nokia C5 to telefon stworzony w celu niezawodnego funkcjonowania. Stanowi propozycję dla małych i średnich firm.

O czym należy pamiętać przy letnich zakupach?

Płacąc przy kasie za kupione rzeczy nie zapomnij zabrać paragonu. Nie wyrzucaj go również od razu do śmieci. Może ci się przydać przy reklamacji.

Jak sprawdza się Nokia C6

Na potrzeby małych i średnich firm Nokia przygotowała model C6. Szerokie możliwości pozostawania w kontakcie za pośrednictwem aplikacji obsługujących pocztę elektroniczną pozwalają na komfortowe wykonywanie obowiązków służbowych.

Jak funkcjonalna jest Nokia C3

Nokia C3 stanowi odpowiedź na potrzeby małych firm. Dzięki aplikacjom umożliwiającym odbieranie i wysyłanie wiadomości e-mail, pozwala na pozostawanie współpracowników w stałym kontakcie niezależnie od pory dnia.

Jak działa Nokia C1- 02

Nokia jako producent telefonów wprowadziła na rynek model C1 w dwóch wersjach C1-01 oraz C1-02. Pierwsza z nich stanowi odpowiedź na potrzeby klientów, dla których telefon ma być przede wszystkim narzędziem służącym do rozmów.

Jak prezentuje się Nokia C1-01

Nokia C1 to telefon występujący w dwóch wersjach. Pierwsza z nich oznaczona symbolem C1-01 stanowi połączenie aparatu dla konsumentów i niewymagających przedsiębiorców. C1-02 posiada więcej funkcji uznawanych za biznesowe. Oba telefony dostępne są w zróżnicowanych wersjach kolorystycznych.

Będą opłaty maksymalne za przenoszenie numeru

Prawo do przenoszenia numeru telefonu między operatorami ma zwiększyć poziom konkurencji w usługach telekomunikacyjnych. Dlatego też opłaty za przeniesienie nie mogą być wygórowane.

HTC Legend

Legend pozwala na niezakłócone i swobodne komunikowanie się przez przedsiębiorcę ze współpracownikami i kontrahentami zarówno w trybie online za pośrednictwem aplikacji internetowych, jak również klienta poczty.

HTC Desire

Desire to smartfon mający za zadanie połączyć zdolność do efektywnego komunikowania się z szeregiem biurowych aplikacji. Telefon posiada jeden z największych na rynku wyświetlaczy Amoled.

Gwarancja a uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową

Gwarancja, jako źródło uprawnień konsumenta, nie zamyka drogi do dochodzenia roszczeń wynikających z ustawy na podstawie niezgodności towaru z umową.

Od 1 lipca nowe stawki maksymalne roamingu

Zabierając telefon komórkowy na wakacyjne wojaże po Unii Europejskiej warto poznać zasady roamingu. Od roku operatorzy obowiązkowo nasze rozmowy rozliczają w systemie sekundowym, a opłaty nie mogą być większe od stawek maksymalnych, obowiązujących w UE. Od 1 lipca 2010 r. będą one niższe.

Nokia N97 Mini

Nokia N97 to telefon pozwalający na pozostawanie w bieżącym kontakcie ze współpracownikami oraz wykorzystywanie zaawansowanych aplikacji online.

Sony Ericsson Satio

Telefon komórkowy dla przedsiębiorcy powinien pozwalać na swobodną komunikację oraz wykorzystywanie zaawansowanych programów za pośrednictwem internetu. Satio spełnia te funkcje.

Nokia X6

Nokia X6 jest telefonem pozwalającym na wykorzystywanie zaawansowanych aplikacji dostępnych online oraz na łączenie z wykorzystywaniem funkcji udostępnianych przez serwisy społecznościowe.

Motorola Milestone

Motorola Milestone jest telefonem działającym przy wykorzystywaniu systemu Android. Stanowi jeden z najcieńszych spośród dostępnych na rynku sliderów o grubości 13,7 mm.

Odwołanie od reklamacji

Dobrze napisane odwołanie od reklamacji często może zaoszczędzić nerwów, a przede wszystkim wywołać pożądany efekt. Poniżej dowiesz się, jak zrobić to najlepiej.

Czy zwlekając z reklamacją konsument może stracić uprawnienia

W przypadku stwierdzenie niezgodności towaru z umową konsument jest zobowiązany do zawiadomienia o tym fakcie sprzedawcy. Jeżeli zwlekał z reklamacją ponad 2 miesiące i przyznał się do tego sprzedawcy, to straci swoje uprawnienia.

Reklamacja butów – cz. 4: procedura reklamacyjna

Reklamacja obuwia to jeden z najczęstszych problemów, z którymi borykają się konsumenci. Sprawdź, czego możesz oczekiwać od sprzedawcy. Procedura reklamacyjna.

Reklamacja butów – cz. 3: reklamacja wkrótce po zakupie

Reklamacja obuwia to jeden z najczęstszych problemów konsumentów. Sprawdź, czego możesz oczekiwać od sprzedawcy. Domniemanie odpowiedzialności sprzedawcy.

Reklamacja obuwia – cz. 2: podstawa reklamacji

Reklamacja obuwia to jeden z najczęstszych problemów konsumentów. Sprawdź, czego możesz oczekiwać od sprzedawcy. Jakie są podstawy reklamacji.

Reklamacja obuwia – cz. 1

Reklamacja obuwia to jeden z najczęstszych problemów, z którymi borykają się konsumenci. Sprawdź, czego możesz oczekiwać od sprzedawcy i czego należy się wystrzegać. Część pierwsza: gwarancja a odpowiedzialność sprzedawcy.

Po co konsumentowi opinia rzeczoznawcy

W odmownej odpowiedzi na reklamację sprzedawcy często powołują się na negatywną dla konsumenta opinię rzeczoznawcy. W takiej sytuacji warto zamówić opinię u innego eksperta.

Co zrobić gdy wymiana wadliwego towaru nie jest możliwa

W związku z wadą zakupionego towaru zażądałem od sprzedawcy jego wymiany. Ten jednak stwierdził, iż nie posiada danego modelu i zaproponował mi inny. Czy muszę przyjmować inny model?

Czy sprzedawca ma prawo domagać się paragonu przy reklamacji

Towar niezgodny z umową podlega reklamacji. Sprzedawca nie może uzależnić uwzględnienia reklamacji od okazania paragonu.

Jaka forma oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Oświadczenie kupującego o odstąpieniu od umowy może być co do zasady zawarte w dowolnej formie, czyli także ustnie. Lepiej, by odstąpienie sporządzić na piśmie.

Operator ukarany za nierzetelną reklamę

Sąd Apelacyjny staje po stronie konsumentów i przyznaje rację UOKiK. Kampania reklamowa jednego z operatorów telekomunikacyjnych była nieuczciwa.

Reklamacja obuwia zimowego może być skuteczna

Reklamacja obuwia zimowego może być często dla konsumenta trudnym zadaniem. Kupujemy je z nadzieją, że dzięki temu będziemy mogli przejść przez zimę suchą nogą. Co jednak w sytuacji, gdy buty zaczną przemakać?

Użytkownicy telefonów na kartę będą lepiej chronieni

Już wkrótce użytkownicy telefonów na kartę będą mogli korzystać z praw przysługujących abonentom, którzy płacą comiesięczne rachunki za telefon. Odpowiedni projekt trafił już do Sejmu.

Gdy wady ujawnią się w krótkim czasie po zakupie

Znajomość prawa często może być pomocna w przekonaniu opornego sprzedawcy, który nie chce uwzględnić reklamacji. Jeżeli wada została zgłoszona stosunkowo krótki czasie od dnia zakupu to sprzedawcy, który odmawia jej uwzględnienia, trudniej będzie obronić się w sądzie.

Usługi telekomunikacyjne można reklamować u przedsiębiorcy

Abonenci niezadowoleni z usług świadczonych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych mogą skorzystać z trybu reklamacyjnego. W takim wypadku przedsiębiorca ma obowiązek rozpatrzyć nasza skargę.

Zły rozmiar zakupionego ubrania a zwrot towaru

Kupiłem sweter na prezent, który jednak okazał się zbyt ciasny. Czy w sytuacji, gdy dostałem towar o nieodpowiednim rozmiarze, mogę domagać się zamiany na inny?

Czy sprzedawca może odesłać do producenta

Chciałem zareklamować buty, który rozkleiły mi się po kilku tygodniach używania. Sprzedawca powiedział, że on skarg nie przyjmuje i odesłał mnie do producenta. Czy rzeczywiście muszę szukać producenta?

Sms-y na cele charytatywne zwolnione z VAT

Ministerstwo Finansów zaproponowało wprowadzenie rozporządzenia regulującego kwestię zwolnienia z VAT sms-ów przekazywanych na cele charytatywne.

Szykują się zmiany w usługach turystycznych

W Sejmie toczą się pracę nad zmianą ustawy o usługach turystycznych. Jeżeli ustawa wejdzie w życie w obecnym kształcie, turyści nie będą mieli pełnej gwarancji pokrycia kosztów powrotu do kraju w sytuacji bankructwa biura.

Kiedy kupujący musi udowodnić odpowiedzialność sprzedawcy


Sprzedawcy często starają się uniknąć odpowiedzialności poprzez stwierdzenie, że wada powstała z winy konsumenta. W postępowaniu sądowym będą musieli jednak swoje twierdzenia udowodnić.

Czy można zwrócić towar gdy się rozmyślimy?

Kupiłam niedawno w dużym sklepie odzieżowym spodnie. Niestety w domu stwierdziłam, że dokonałam złego wyboru. Widziałam w innych sklepach, że można zwrócić towar bez podawania przyczyny w ciągu 7 dni. Czy mam do tego prawo?

Gdy sprzedawca łamie prawa konsumenta?

Zgłosiłem reklamację, a sprzedawca nie odpowiada na nią. Zakupiony sprzęt jest wadliwy, a sprzedawca nie chce mi tego uznać. Często równie poważnym problemem oprócz kiepskiej jakości produktów są także nierzetelni sprzedawcy. Gdzie wtedy się skierować?

Jakiego żądać odszkodowania przy reklamacji wycieczki


Wyjeżdżając na zimowy urlop możemy oczekiwać, że zapewnienia organizatora zostaną spełnione. Jeżeli miejsce naszego kwaterunku nie wygląda tak, jak to opisywał organizator, możemy domagać się odszkodowania.

Last minute także podlega reklamacji

„Chętnie skorzystałbym z oferty last minute, niestety jest to ryzykowne, ponieważ nie podlega ona reklamacji”. To błędne przekonanie często pokutuje pośród turystów.

Czy sprzedawca może żądać dodatkowej zapłaty przy wymianie towaru

Żądając wymiany wadliwego towaru sprzedawca nie może domagać się zapłaty dodatkowej ceny nawet wtedy, gdy produkt w międzyczasie podrożał. Uprawnienie konsumenta do wymiany towaru jest bezpłatne.

Nieodpłatna naprawa sprzętu kupionego na promocji


Chciałem zareklamować sprzęt, który kupiłem na przecenie w sklepie elektronicznym. Sprzedawca poinformował mnie, że kupowanie sprzętu w promocji oznacza, iż nie można domagać się później nieodpłatnej naprawy towaru. Co w tej kwestii mogę zrobić?

REKLAMA