REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Reklama, Internet

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Ochrona praw autorskich w Internecie

Ochrona praw autorskich w Internecie to zagadnienie zyskujące coraz większą popularność z racji upowszechnienia użytkowania sieci. Internet stał się miejscem, w którym najczęściej dochodzi do łamania praw autorskich. Poniżej krótki poradnik, jak korzystać z Internetu by nie naruszać przepisów ochrony praw autorskich.

Czy dobra promocja wystarczy do osiągnięcia celu?

Wielu właścicieli firm i kierowników związanych z promocją błędnie definiuje cel jaki chcą osiągnąć poprzez działania promocyjne. Traktują oni reklamę, kampanię marketingowę jako cel sam w sobie. Im bardziej spektakularnie i efektownie, tym lepiej. Mniej istotna jest już trwałość efektów podjętych działań. Jak pokazuje praktyka krótkowzroczność dotyczy nie tylko promocji, ale również innych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Prawo pacjenta do informacji a zakaz reklamy aptek

Każdemu pacjentowi przysługuje prawo do dostępu do informacji. Obejmuje ono także prawo do informacji czerpanych z reklam leków i innych produktów sprzedawanych przez apteki. Czy zakaz reklamy aptek stanowi ingerencję w prawo pacjenta do informacji?

Podatki dochodowe a bitcoin

Bitcoin, czyli wirtualne żetony są odbiciem prawdziwych pieniędzy. Tam zaś gdzie pojawia się wartość pieniężna - można być pewnym działania ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Jak opodatkowane są bitcoiny?

REKLAMA

Wizerunek firmy w Internecie

Dwa słowa – „wizerunek” i „jakość”. Wizerunek odnosi się do całej firmy, jakość do jej oferty i obsługi klienta. Jeśli dbamy o te dwa elementy, nie ma możliwości by klient nam nie zaufał, nie zainteresował się naszą działalnością. Jak to wygląda w Internecie? Jak zadbać o widoczność naszej oferty w Internecie? Czym jest optymalizacja strony, a co na celu ma jej pozycjonowanie?

Jak pozyskać środki finansowe dla gmin?

Zapraszamy na szkolenie "Jak pozyskać środki finansowe dla gmin?", które odbędzie się 27 lutego 2014 r. w Poznaniu.

Informacja o cookies – wymogi prawne

Od pewnego czasu, na większości stron internetowych pojawia się informacja dotycząca cookies. Zapewne sytuacja ta budzi ciekawość, ponieważ do tej pory informacje takie nie pojawiały się. Zamieszczenie informacji o polityce cookies jest od 22 marca 2013 r. obowiązkiem, wynikającym z Dyrektywy 2009/136/WE, która wprowadza zmiany do poprzedzającej ją Dyrektywy 2002/58/WE.

Kod QR – pomost między światem rzeczywistym a wirtualnym

Kody QR to bardzo skuteczny instrument w mobilnym marketingu. Wykorzystanie kodów QR w promocji pozwala połączyć zalety klasycznej reklamy w świecie rzeczywistym (bilboardy, prasa drukowana, katalogi i ulotki) z atutami interaktywnej reklamy w Internecie.

REKLAMA

Administrowanie siecią – jak sie do tego zabrać?

Monitoring i diagnostyka sieci są bardzo istotne jeśli prowadzimy własny biznes. Umiejętny i profesjonalny sposób zarządzania siecią w firmie chroni nas przed wieloma dylematami związanymi z konfiguracją sieci, a także działaniem szkodliwego oprogramowania.

E-sklepy podbijają polski rynek

Szybko, sprawnie, komfortowo - to główne argumenty jakich używają konsumenci decydujący się na zakupy w wirtualnym świecie. Okazuje się, że to właśnie dla Polaków są one najbardziej przekonujące. Coraz więcej z nas wybiera opcję zakupów w sklepach on-line, oszczędzając tym samym sporo czasu i pieniędzy. Jednak to dopiero początek e-zakupowego trendu - prawdziwy boom dopiero przed nami – podają eksperci.

Gadżety reklamowe rozdawane nieokreślonym odbiorcom - skutki podatkowe

Wydatki poniesione na zakup upominków reklamowych mogą zostać uznane za mające związek z reklamą (a tym samym za koszty podatkowe), jeżeli mają niewielką, niekiedy wręcz symboliczną wartość, są rozdawane masowo, do szerokiego grona odbiorców oraz są oznakowane logo lub nazwą produktu. Dla obdarowanych osób będą nieodpłatnym przychodem ale nie trzeba płacić PIT, jeżeli wartość poszczególnych prezentów nie przekracza kwoty 200 zł.

O czym należy pamiętać robiąc zakupy przez Internet?

Konsumenci, którzy decydują się na dokonanie zakupów przez Internet, mają więcej praz niż w przypadku zakupów tradycyjnych. O czym powinni pamiętać robiąc zakupy przez Internet, jakich zasad przestrzegać i na co uważać?

Renault z technolgą 4G/LTE

Firma Orange zatroszczy się o wprowadzenie technologii 4G do aut koncernu Renault. Co zyskają na tym klienci?

Skutki bilansowe i podatkowe przekazania gratisów

Jednym z popularnych chwytów marketingowych mających na celu zainteresowanie produktem są tzw. gratisy. Przedmiotem takiej darowizny mogą być zarówno drobne rzeczy, jak i te bardziej wartościowe. Wydawanie gratisów w celu reklamy firmy i promocji marki powoduje jednak określone skutki podatkowe u odbiorcy oraz u przekazującego.

Gdzie oferują najtańsze paliwo?

Audi uruchomiło w swoich autach system, który pozwala odnaleźć w najbliższej okolicy stację z najtańszym paliwem.

Porady dla e – konsumenta przed świętami

W okresie świątecznym wzrasta sprzedaż on-line, bowiem klienci poszukują alternatywy dla zatłoczonych centrów handlowych. Często nie są świadomi swoich praw i boją się podejmować zakupów przez Internet w sklepach internetowych zarejestrowanych w innych państwach.

Konsumenci dyskryminowani przez e-przedsiębiorców

Jak wskazuje raport sieci Europejskich Centrów Konsumenckich europejscy konsumenci są dyskryminowani w sieci. Czy kiedykolwiek miałeś problem z zakupem usługi bądź produktu ze względu na miejsce Twojego zamieszkania? Czy zagraniczny e-przedsiębiorca odmówił Ci kiedyś dostarczenia towaru?

Reklama na samochodzie - korzyści dla floty

Profesjonalnie oklejone folią auto może na siebie zarabiać. Jeśli zamiast interesującego koloru przyozdobione zostanie reklamą firmy będzie ją promowało nawet stojąc w korku. Oto kila porad dotyczących oklejania aut folią reklamową.

Pożyczki online coraz popularniejsze

Pożyczki online stają się wśród polskich konsumentów coraz popularniejsze. Najczęściej przez internet pożyczają ludzie młodzi w wieku 20-30 lat, pracujący lub prowadzący firmy.

Reklama w Internecie to najskuteczniejszy marketing

Rynek reklamy w Polsce przechodzi kryzys. Wydatki firm na reklamy telewizyjne znacznie się zmniejszyły. Firmy stawiają na reklamy w Internecie, które stanowią najskuteczniejszy sposób na dobry marketing.

Nowy Świat w Warszawie najdroższą ulicą handlową w Polsce

Warszawski Nowy Świat jest najdroższą ulicą handlową w Polsce i 45 na świecie - tak wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield.

Feedback w Internecie – lekcja do nauki dla firm

W Internecie wiele osób komentuje praktycznie wszystko. To znak czasów pokolenia Lubię To! Dla klientów i firm to sytuacja wyjątkowo sprzyjająca. Klienci przy wyborze oferty, mogą skorzystać z opinii innych użytkowników. Zaś firmy mogą szybko otrzymać feedback odnośnie zarówno bieżącej działalności, jak i planowanych przedsięwzięć. To daje im szansę nie tylko na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych, ale także poprawienie jakości obsługi w przyszłości.

Jacy kierowcy zabierają autostopowiczów?

Coraz częściej można znaleźć w Internecie ogłoszenia od kierowców którzy są w stanie za niewielką opłatą przewozić nieznane im osoby. Czy jest to zatem dla nich opłacalne i bezpieczne? Jacy oni są?

Elektroniczny materiał dowodowy – część 1

W obecnych czasach aktywność społeczeństwa w głównej mierze przenosi się do cyberprzestrzeni. Każdy zostawiony ślad w Internecie może stanowić dowód elektroniczny w materiale dowodowym. Czy takie dowody nadają się do spraw sądowych?

Korzystne dla konsumentów zmiany w funkcjonowaniu e-sklepów w 2014 roku

Pod koniec roku roku zaczną obowiązywać znowelizowane przepisy ustawy o prawach konsumenta. Czternaście dni zamiast dziesięciu na zwrot zakupionego w sieci towaru, łatwiejsza reklamacja wadliwego produktu, nowe możliwości dochodzenia swoich praw – to najważniejsze dla konsumentów e-sklepów zmiany w nowelizacji ustawy.

Zakup akumulatora w internecie - potencjalne problemy

Akumulator ze względu na swoją budowę musi być traktowany z należytą ostrożnością. Zobacz z jakim ryzykiem wiąże się zakup akumulatora przez Internet.

Prezenty dla przedstawicieli handlowych kontrahenta - rozliczenie PIT i CIT

W celach promocyjnych lub zwiększenia sprzedaży podatnicy niekiedy przekazują swoim kontrahentom prezenty w postaci swoich produktów, bonów podarunkowych lub innych gratyfikacji. Niekiedy prezenty nie są przekazywane bezpośrednio kontrahentom, ale pracownikom kontrahenta, którzy bezpośrednio odpowiadają za sprzedaż. Działanie takie ma swój wymiar podatkowy - nie tylko z punktu widzenia przekazującego, ale także kontrahenta i jego pracownika.

Autorzy obraźliwych wpisów w Internecie nie będą anonimowi

NSA orzekł, że każdy podmiot, którego dobre imię zostanie naruszone na forum internetowym, będzie mógł żądać udostępnienia danych osobowych autora wpisu.

Ujednolicone zasady handlu w Internecie od połowy 2014 roku

Ujednolicone zasady działania sklepów internetowych w całej UE od połowy 2014 roku będą wynikiem wejścia w życie nowej unijnej dyrektywy. Zmienia ona zasadniczo przepisy dotyczące handlu w Internecie.

Wymiana oleju w ASO i w warsztacie mechanicznym - porównanie cen

Ile kosztuje wymiana oleju silnikowego w autoryzowanym serwisie? Czy opłaca się kupować olej silnikowy w internecie? Ile można zaoszczędzić na wymianie oleju we własnym zakresie? Postanowiliśmy znaleźć dla Was odpowiedzi na te pytania.

Dostęp do księgi wieczystej przez Internet od 1 grudnia 2013 r.

Nowelizacja ustawy o księgach wieczystych i hipotece zakłada dostęp do księgi wieczystej przez Internet za pomocą Centralnej Informacji Ksiąg Wieczystych. Wprowadzenie tych zmian ma na celu m.in. poprawę efektywności egzekucji. Zmiany wejdą w życie 1 grudnia 2013 r.

Reprezentacja i reklama obciążają koszty operacyjne

Wydatki, które mają pomóc w zwiększeniu sprzedaży (zarówno reprezentacyjne, jak i reklamowe), mogą być ujmowane na koncie 460 – Pozostałe koszty rodzajowe. W jego zakresie można wyodrębnić szczegółową analitykę, która rozdziela wydatki reprezentacyjne od reklamowych.

Ujednolicony e-handel od grudnia 2014 roku

Ujednolicony e-handel od grudnia 2014 roku to efekt implementacji nowej dyrektywy unijnej. Zmiany polskich przepisów będą dotyczyły handlu (sprzedaży towarów i usług) w Internecie. Nowa ustawa ma bowiem wejść w życie w grudniu 2014 roku.

Transmisja danych LTE w samochodach Audi

Audi jako pierwszy producent w branży motoryzacyjnej zastosował w samochodach szybki standard transmisji danych LTE (Long Term Evolution). Pierwsze auta wyposażone w to rozwiązanie dostępne są już od lipca 2013 roku. Zobacz, które auta posiadają system LTE oraz jakie są jego możliwości.

Zakup części przez internet - są na to bezpieczne sposoby!

Zakup części przez internet nie zawsze jest w 100% bezpieczny. Zdarza się, że oferowany w nim towar nie zgadza się z opisem zamieszczonym na stronie. Są jednak sklepy, które gwarantują bezpieczeństwo transakcji i towar dokładnie taki jaki zamawialiśmy.

E-zmiany w postępowaniu administracyjnym

Planowane przez ustawę o informatyzacji zmiany w Kodeksie postępowania administracyjnego ułatwią czynności w postępowaniu administracyjnym. Forma dokumentu elektronicznego zostanie dopuszczona m. in. przy wezwaniu na rozprawę.

Czy obiad z kontrahentem można zaliczyć do kosztów

Zaliczanie do kosztów uzyskania przychodów wydatków na obiady z kontrahentami może zostać zakwestionowane przez organy podatkowe. Waro więc pomyśleć o tym, aby się zabezpieczyć na wypadek kontroli lub postępowania podatkowego.

Nieuczciwa reklama firmy, produktu, usługi

Jednym z czynów nieuczciwej konkurencji jest nieuczciwa lub zakazana reklama. Kiedy reklama jest nieuczciwa?

Zakaz reklamy a obowiązek informowania o zakresie i rodzaju świadczeń zdrowotnych

Podmiot wykonujący działalność leczniczą ma obowiązek podawać do wiadomości publicznej informacje o zakresie i rodzajach udzielanych świadczeń zdrowotnych. Jednak treść ani forma tych informacji nie mogą mieć cech reklamy.

Zakaz reklamy notariuszy

Notariusz jest osobą zaufania publicznego zobowiązaną do przestrzegania podstawowych zasad etyki zawodowej. Osobista reklama notariusza w jakiejkolwiek postaci jest zabroniona i uznana za czyn nieuczciwej konkurencji. Jednakże dozwolone jest zakładanie stron internetowych kancelarii notarialnych oraz umieszczanie tablic informujących o miejscu znajdowania się kancelarii.

Cyberprzestępczość

Czym jest cyberprzestępczość? W oparciu o zgromadzone dane oraz doświadczenia z sal sądowych, postanowiliśmy przedstawić listę kilku najpoważniejszych zagrożeń, na które ze strony cybeprzestępców wystawione są obecnie osoby fizyczne oraz przedsiębiorcy.

Google Plus - serwis społecznościowy warty zainteresowania?

Serwis społecznościowy Google+ co prawda nie zdobył takiej popularności jak jego główny konkurent, jednakże rozwija się i stanowi doskonały sposób nie tylko na promocję małych biznesów stacjonarnych. To także spokojne miejsce, gdzie możliwy jest merytoryczny dialog przedsiębiorstw z klientami.

6 mitów głównych w SEO

Branża SEO przez lata dorobiła się wielu mitów. Wierzą w nie, nie tylko nieświadomi klienci, ale także niektórzy doradcy SEO. Podtrzymywanie wiary w te mity jest wygodne dla agencji interaktywnych. To pozwala skutecznie inicjować działania, które w rzeczywistości nie przynoszą żadnych efektów. Strategia ta praktykowana jest szczególnie przez agencje, które nie rozliczają się z klientami w systemie – płatność tylko za wyniki.

Legalizacja przechowywania plików cookies

Dnia 22 marca 2013 roku weszły w życie przepisy, zgodnie z którymi przechowywanie informacji lub uzyskiwanie dostępu do informacji już przechowywanej w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym abonenta lub użytkownika końcowego, w szczególności plików cookies jest dozwolone, ale po uprzednim uzyskaniu zgody użytkownika.

Reprezentacja i reklama a podatki

Zgodnie z aktualnym brzmieniem art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o PIT, nie są uważane za koszty uzyskania przychodu koszty reprezentacji, w szczególności poniesione na usługi gastronomiczne, zakup żywności oraz napojów, w tym alkoholowych. Oznacza to, że zrezygnowano z limitowania kosztów reprezentacji i niepublicznej reklamy do 0,25% przychodów.

Wydatki na organizację spotkań promocyjnych mogą być kosztem

W trakcie targów spółka organizuje wraz z prezentacją produktów poczęstunek dla osób chcących się zapoznać z ich ofertą. Czy wydatki poniesione na ten poczęstunek można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów ?

PayPal koniecznym narzędziem płatności internetowych?

System Pay Pal został stworzony, aby umożliwić komfortowe dokonywanie i odbieranie płatności online. Oferuje klientom indywidualnym i firmom nowoczesne rozwiązania płatnicze. Jest wyjątkowo łatwy w obsłudze i całkowicie bezpieczny. Na całym świecie liczba aktywnych kont w systemie przekroczyła już 100 milionów. Jak zdobywa się takie zaufanie?

Pliki cookies - co powinniśmy o nich wiedzieć?

Pliki cookies (ciasteczka) dotychczas mogły być przetwarzane do czasu, kiedy użytkownik wyrazi sprzeciw. Obecnie właściciel strony internetowej zobowiązany jest przed przetwarzaniem informacji o użytkowniku do uzyskania jego zgody. Rzecznik prasowy Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji wyjaśnia użytkownikom portalu Wieszjak.pl czym są ciasteczka i co oznacza w praktyce akceptacja polityki prywatności.

Konto w portalu internetowym - nasze prawa

Niezależnie, czy chcemy dołączyć do serwisu randkowego, rozpocząć kurs językowy, czy dokonać zakupu w e-sklepie, musimy najpierw przejść przez proces rejestracji. Pamiętajmy, że jesteśmy związani postanowieniami regulaminu tylko wtedy, gdy został on nam przedstawiony i zapoznaliśmy się z nim przed zawarciem umowy (przed procesem rejestracji).

Umowa o pozycjonowanie strony internetowej

Umowa o pozycjonowanie strony internetowej przyjmuje postać zlecenia. Podpisując umowę, należy pamiętać o kilku ważnych postanowieniach, które należy w niej zawrzeć. Przede wszystkim warto uzależnić płatności od efektów.

REKLAMA