REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Kompetencje miękkie

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Pięć umiejętności miękkich, które pracownicy powinni doskonalić

Zdaniem ekspertów rozwijanie kompetencji związanych w inteligencją emocjonalną pozytywnie wpływa na rozwój kariery. Pracownik buduje dzięki temu właściwe relacje w zespole, co przekłada się na jakość i dynamikę współpracy. Na których umiejętnościach miękkich najlepiej się skupić i je rozwijać? 

Kompetencje miękkie i znajomość nowoczesnych technologii. Na to stawia polska młodzież

Trzy czwarte polskich nastolatków uważa, że umiejętność korzystania z nowoczesnych technologii ma znaczenie dla ich kariery zawodowej, a wśród kluczowych kompetencji najczęściej wskazują te miękkie. Dlatego kolejna odsłona realizowanego przez firmę oraz Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości programu #YouthEmpowered skupiać się będzie właśnie na rozwoju tych obszarów. W webinarze otwierającym tegoroczną edycję wzięło udział ponad 4 tys. osób z Polski i krajów bałtyckich.

Umiejętności miękkie

Umiejętności miękkie, znane również jako umiejętności interpersonalne, to cechy osobiste, kompetencje i umiejętności, które pozwalają skutecznie współdziałać z innymi ludźmi, zarządzać emocjami, rozwiązywać konflikty i osiągać sukces w relacjach społecznych oraz zawodowych. Są one niezwykle ważne nie tylko w pracy, ale także w codziennym życiu. 

Umiejętności miękkie: Klucz do sukcesu zawodowego na innowacyjnym rynku pracy

Współczesny rynek pracy przechodzi dynamiczne przemiany, napędzane rozwojem technologicznym i innowacjami. Firmy, które pragną utrzymać się na czele i odnieść sukces, muszą adaptować się do tych zmian i inwestować w umiejętności nie tylko techniczne, ale również miękkie. 

REKLAMA

Kompetencje miękkie. Klucz do sukcesu zawodowego i biznesowego

Kompetencje miękkie, zwane również umiejętnościami miękkimi, odgrywają coraz większą rolę w dzisiejszym świecie pracy i biznesu. Wraz z postępem technologicznym i zmianami społecznymi, umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i społeczne stają się równie ważne jak umiejętności techniczne. Czym są kompetencje miękkie? Jak je rozwijać, aby odnieść sukces i osiągnąć wyższy poziom efektywności?

Pracodawcy: Brakuje pracowników odpornych na stres, z umiejętnością adaptacji, analizy i krytycznego myślenia

Trudno jest znaleźć pracowników odpornych na stres, z umiejętnością adaptacji, analizy i krytycznego myślenia – tak uważa co trzeci polski pracodawca. Kompetencje miękkie stają się równie ważne jak umiejętności twarde.

REKLAMA

REKLAMA