Chciałabym prosić o informację dotyczącą prowadzenia korespondencji biurowej. Nigdzie nie znalazłam wskazówek dotyczących adresowania kopert. Wzór rozmieszczenia adresu oczywiście ustala Poczta Polska, mam jednak wątpliwości co do treści. Spotkałam się z dwiema szkołami:1. Umieszczać dane o tytule zawodowym i naukowym adresata – „bo tak jest uprzejmie”;2. Nie umieszczać – „pisze pani do osoby, nie stanowiska, adres ma być przejrzysty, więc długa tytulatura powinna zostać skrócona, ponadto nie każdy chce, aby goniec/listonosz znał jego funkcję zawodową”.Jaki standard zastosować, aby korespondencja mojej firmy była w każdym drobiazgu profesjonalna?Maja, e-mail
Wszechobecne na ulicach plakaty i ulotki zaśmiecają miasta. Nawet jeżeli jesteśmy przyzwyczajeni do tego widoku nie oznacza to, że musimy taki stan tolerować. Jest to nie tylko kwestia walorów estetycznych ale również respektowania prawa, bowiem wieszanie plakatów, ulotek oraz reklam w miejscach niedozwolonych, takich jak słupy energetyczne, latarnie czy fasady budynków, stanowi wykroczenie.