Otrzymałeś nieprawidłową receptę? Zgłoś to do rzecznika!
REKLAMA
REKLAMA
W Ministerstwie Zdrowia oraz Narodowym Funduszu Zdrowia ( w centrali i oddziałach) zostały uruchomione specjalne numery infolinii, pod które mogą dzwonić pacjenci mający problem z otrzymaniem prawidłowo wystawionej recepty w związku z prowadzonym obecnie protestem przez środowisko lekarskie.
REKLAMA
Pacjenci tak jak dotychczas mogą oczywiście zgłaszać sprawy na ogólnopolską bezpłatną infolinię Rzecznika Praw Pacjenta - 800-190-590 czynna pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00. Dodatkowe infolinie:
Całodobowa infolinia Ministerstwa Zdrowia - 22 831 17 94.
Infolinia NFZ - 800 392 976; 22 572 60 42, czynna w godz. 8.00 - 16.00.
Ministerstwo Zdrowia udostępniło pacjentom specjalny adres e-mail: recepta@mz.gov.pl. Wszystkie zgłoszenia kierowane na ten adres będą niezwłocznie przekazywane do Biura Rzecznika Praw Pacjenta.
Polecamy serwis: Prawa pacjenta
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat