Kto jest winny: sklep czy serwis aukcyjny
REKLAMA
REKLAMA
Mam problem z odzyskaniem pieniędzy, które wpłaciłem za sprzęt wylicytowany na serwisie aukcyjnym. Niestety, nie otrzymałem towaru ani zwrotu pieniędzy. Co więcej, sprzęt ten został sprzedany ponownie. Sprzedawca nie odpisuje na maile, serwis twierdzi, iż jest jedynie stroną internetową. Cóż zatem zrobić z tym problemem?
REKLAMA
Jeśli wygrał Pan licytację, ponadto zaś posiada potwierdzenie wygranej, potwierdzenie dokonania płatności, to należy na adres sprzedawcy wysłać przedsądowne wezwanie do dostarczenia zakupionego sprzętu lub zwrotu pieniędzy w określonym terminie (np. 7 dni od daty dostarczenia wezwania). Należy też zastrzec, iż po jego upływie skieruje Pan sprawę na drogę sądową.
Źródło: Europejskie Centrum Konsumenckie
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat