Zakupy w Internecie - uszkodzenia podczas transportu
REKLAMA
REKLAMA
Zakupy w Internecie - niebezpieczny transport
REKLAMA
Obecnie najwięcej problemów dotyczących nieterminowych dostarczeń, uszkodzeń paczek czy ich zaginięć ma poczciwa Poczta Polska. W przypadku firm kurierskich takie sytuacje również się zdarzają, jednak nieporównywalnie rzadziej. Na co uważać przy odbieraniu przesyłki?
REKLAMA
Jeśli odbierany przez nas towar wykazuje już na wstępie widoczne wady, szczególnie jeśli opakowanie jest naruszone, mamy prawo do nieodbierania przesyłki. Jeśli zauważono mechaniczne uszkodzenia opakowania, koniecznie dokonajmy szczegółowego przeglądu towaru w obecności kuriera. Po oględzinach należy sporządzić odpowiedni protokół o szkodach. Pamiętajmy! Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona, natomiast za ubezpieczenie przesyłki pocztą polską należy dodatkowo zapłacić. Zawsze kupując wartościowy towar, poprośmy sprzedającego o wysyłkę ubezpieczoną. Co prawda zapłacimy kilka złotych więcej, ale będziemy mieć gwarancję, że w razie problemów reklamacja będzie uwzględniona. Jak i gdzie składać reklamację? O tym dowiemy się w ostatniej części poradnika.
Zobacz również: Komputer - Ochrona danych i Poradnik zakupowy
Zadaj pytanie: Forum
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat