REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Spoofing, smishing, sztuczny ruch, nieuprawniona zmiana danych adresowych. Takie pojęcia ma wprowadzić do systemu prawnego ustawa o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej, nad projektem której pracuje rząd. Co one oznaczają?
Do 40 przedsiębiorców z branży e-commerce, w tym największych platform sprzedażowych, drogerii, sieci sklepów z ubraniami czy sprzętem elektronicznym, UOKiK wysłał pisma dotyczące możliwych nieprawidłowości we wdrażaniu nowych przepisów. Chodzi o obowiązujące od początku stycznia regulacje, które zobowiązują do informowania klientów o najniższej cenie produktu bądź usługi z ostatnich 30 dni poprzedzających promocję.
REKLAMA
REKLAMA
Organizacje konsumenckie będą mogły wytaczać powództwa na rzecz grupy konsumentów przeciwko przedsiębiorcom stosującym nieuczciwe praktyki. Nowe przepisy mają wejść w życie 25 czerwca 2023 r.
REKLAMA