Zalety i wady telepracy po stronie pracownika
REKLAMA
REKLAMA
Zalety telepracy po stronie pracownika
• możliwość zatrudniania osób:
- niepełnosprawnych,
- kobiet korzystających z urlopu macierzyńskiego i wychowawczego,
- osób sprawujących opiekę nad chorym członkiem rodziny,
• łatwiejsze pogodzenie obowiązków służbowych ze sprawami osobistymi i rodzinnymi,
• elastyczne warunki pracy,
• elastyczny harmonogram pracy,
• unikanie dojazdów do biura, a co za tym idzie szczególnie w przypadku kobiet unikanie rozłąki z dziećmi, rodziną,
• zmniejsza konflikty w pracy.
REKLAMA
Zobacz: Zalety i wady telepracy po stronie pracodawcy
Wady telepracy po stronie pracownika
• trudność w odseparowaniu pracy od domu,
• dłuższy dzień w pracy,
• osłabia osobiste kontakty między pracownikami,
• możliwość awarii sprzętu, a co za tym idzie utrudnienia w komunikacji między pracownikiem a firmą,
• uzależnia od techniki.
Zobacz również serwis: Prawa pracownika
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat