Znikną ukryte reklamy
REKLAMA
REKLAMA
Wyjaśnione zostaną takie pojęcia, jak przekaz handlowy, reklama, ukryty przekaz handlowy czy lokowanie produktu. Ukryty przekaz handlowy, czyli reklamowanie w serialach, filmach czy programach rozrywkowych produktów bez poinformowania telewidzów, że mają do czynienia z reklamą, będzie zakazany.
REKLAMA
Dozwolone będzie natomiast lokowanie produktu, czyli odpłatne przedstawianie danych produktów bądź nawiązywanie do nich w audycji. Program, w których taki produkt się pojawi, musi być odpowiednio oznaczony.
Zdefiniowana zostanie także audycja dla dzieci. I tak programem dla najmłodszych będą wszystkie programy, które ze względu na czas nadawania i treści w nich zawarte przeznaczona jest dla dzieci, które nie skończyły jeszcze 12 roku życia.
Audycjom dla dzieci nie powinny również towarzyszyć przekazy handlowe, które dotyczą artykułów spożywczych oraz niektórych napojów.
Pełny artykuł: Ukryte reklamy znikną z filmów i seriali
Zobacz: Czym jest nieuczciwa reklama
REKLAMA
REKLAMA
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat