![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
![](https://g.infor.pl/p/_files/38235000/1-obrazek2-38234709.jpg) |
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
Wszyscy potrzebujemy odpoczynku. Tempo, presja zmian i przeciążenie pracą a kondycja emocjonalna pracowników
Lato, wakacje, czas relaksu. Można by powiedzieć, że świat nieco zwalnia, ale to tylko złudzenie. Nasza rzeczywistość prywatna i zawodowa pędzi w nieubłaganym tempie. Ekspansja nowych technologii, przeciążenie emocjonalne, zmiana modelu pracy i zatrudnienia, konieczność zarządzania różnorodnością, a do tego świat BANI – to wszystko nie pozostaje bez wpływu na pracowników, ich samopoczucie i zdrowie psychiczne. Dlatego czas najwyższy zadbać o odpoczynek. Tempo, presja zmian i przeciążenie pracą a kondycja emocjonalna pracowników.
|
|
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
![](https://g.infor.pl/p/_files/38235000/1-obrazek1-38234678.jpg) |
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
Skazani na siebie. Jak menedżerowie i dział HR mogą przeciwdziałać nadmiernemu obciążeniu pracowników i spadkowi ich efektywności?
W wielu firmach nadal funkcjonuje mit ciężkiej pracy, a odpoczynek traktuje się jako brak zaangażowania czy wręcz stratę czasu. Polacy są jednym z najdłużej i najciężej pracujących społeczeństw w Unii Europejskiej i coraz więcej z nich doświadcza wypalenia zawodowego.
Przyczyny tej sytuacji w dużej mierze leżą w przeciążeniu pracowników i braku satysfakcji z wykonywanych obowiązków. Dane są alarmujące i firmy nie mogą obok nich przechodzić obojętnie.
|
|
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
![](https://g.infor.pl/p/_files/38235000/1-obrazek3-38234683.jpg) |
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
Liczy się pasja
Rozmowa z Yuliią Pysmenną, Chief Operating Officerem w Tutlo, o tym, jak wspólnie z zespołem tworzyła jedną z najpopularniejszych platform do nauki języka angielskiego.
|
|
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
![](https://g.infor.pl/p/_files/38235000/1-obrazek4-38234699.jpg) |
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
Zaproszenie za kulisy. Co zyskały organizacje dzięki strategicznemu partnerstwu działu HR z biznesem?
Poznańskie firmy technologiczne Merixstudio i Snowdog funkcjonują na rynku od ponad 15 lat. Mają podobną historię - obie założone przez młode, kreatywne osoby, które zarządzają firmą do dziś, przez ostatnie lata doświadczały gwałtownego rozwoju, ostatnio także konieczności redukcji w efekcie spadku koniunktury. Obie firmy zdecydowały się również na zbudowanie od podstaw działu HR, aby z czasem zaprosić jego przedstawiciela do strategicznego partnerstwa. Czy ta decyzja była słuszna?
|
|
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
![](https://g.infor.pl/p/_files/38235000/1-obrazek5-38234704.jpg) |
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
Wartość, jaką tworzy człowiek. W czym pracownik zyskuje przewagę nad technologią?
Zmieniają się czasy i rynki, ale jedno pozostaje niezmienne. Klienci rozglądają się za tymi produktami i usługami, które w ich oczach są wartościowe. Jaka jest rola pracownika w tym procesie i czy łatwo zastąpić go nowymi technologiami?
|
|
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
![](https://g.infor.pl/p/_files/38235000/1-obrazek6-38234724.jpg) |
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
Kamil Torczewski. Six Sigma dla menedżerów. MT Biznes, 2024
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki? Wszystkiego dowiesz się z lektury tego poradnika. Jest on adresowany zarówno do menedżerów, których organizacja używa Six Sigma, jak i do tych, którzy pragną zrozumieć program i rozważają jego wdrożenie. Znajdziesz tu czytelny opis Six Sigma, wyjaśnienie, jak działa oraz gdzie i kiedy można tę metodę skutecznie wykorzystać, a także porady Autora, który szczerze i bez koloryzowania dzieli się swoim ponad 20-letnim doświadczeniem w tym zakresie.
|
|
![](https://www.infor.pl/assets/infor/newsletter/mk/spacer.gif) |
|