Zapytania ofertowe w korespondencji biznesowej
REKLAMA
Źródłami informacji o kontrahentach, producentach, hotelach itp. są: ogłoszenia w prasie, telewizji, reklamy, ulotki, prospekty, foldery, a przede wszystkim przesłane przez producentów do firm oferty.
Analiza zebranych informacji o możliwościach – i to na korzystnych warunkach – zakupu poszukiwanych produktów, usług, surowców czy materiałów jest gwarancją pełnego sukcesu na bardzo konkurencyjnym rynku. Dokumentem, który pozwala na szybką orientację, jakich dostawców lub kontrahentów możemy brać pod uwagę – jest zapytanie ofertowe.
Zapytanie, które kierujemy do naszego kontrahenta może mieć charakter wstępny, ogólny lub też szczegółowy.
Więcej: Zapytania ofertowe w korespondencji biznesowej
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.