REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

„Co czeka Twoją firmę transportową po 4 grudnia 2011 roku.”

ShutterStock

REKLAMA

REKLAMA

Już niebawem - 4 grudnia 2011 roku zaczną obowiązywać nowe wymagania wobec przewoźników. Sprawdź czy Twoja firma spełni wszystkie. Logistyka.infor.pl zaprasza na konferencję.

4 grudnia 2011 r. w Polsce zaczną obowiązywać rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE z 21 października 2009 roku.

Nowe przepisy nakładają szereg wymagań wobec przewoźników.

Niewiele firm zdaje sobie sprawę ze skali zmian, jakie czekają rynek transportowy i nakładów finansowych, jakie trzeba ponieść aby spełnić wymagania unijnych przepisów.

ZAPISY NA KONFERENCJĘ I SZCZEGÓŁY: TUTAJ

Na spotkaniu omówimy najważniejsze zmiany i odpowiemy na najistotniejsze pytania:

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • Kogo dotyczą zmiany wprowadzone przepisami unijnymi (Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i  Rady WE nr 1071-2009 z dnia 21 października 2009 r oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1072-2009 z dnia 21 października 2009 r.?
  • Jakie formalności muszą spełnić firmy przewozowe?
  • Jak uzyskać nową licencję wspólnotową?
  • Kto będzie wydawał nowe licencje i jak wymienić dotychczasowe uprawnienia?
  • Jakie wymogi musi spełniać siedziba przedsiębiorcy transportowego?
  • Kto może być zarządzającym transportem, jakie musi mieć kompetencje?
  • Jak rozumieć wymóg „dobrej reputacji?
  • Jakie warunki musi spełniać baza eksploatacyjna?
  • Jakim zapleczem technicznym (niezbędny sprzęt techniczny) musi dysponować przedsiębiorca transportowy?
  • Jak wypełnić warunki „minimalnej zdolności finansowej”?
  • Jaki jest wymagany kapitał i rezerwa finansowa?
  • Kto będzie kontrolował firmy transportowe pod kątem spełniania wymogów prawa unijnego?
  • Na jakim etapie są prace MI, które odpowiada za dostosowanie polskich przepisów do prawa unijnego?

Prelegenci:

Marek Pomian Biesiekierski – Dyrektor operacyjny PEKAES SA.
Marcin Kopka – Prawnik specjalizujący się w obsłudze firm transportowych
Tadeusz Wilk – Dyrektor Departamentu Transportu Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych
Andrzej Bogdanowicz – Dyrektor Departamentu Transportu Drogowego Ministerstwa Infrastruktury
Prof. Halina Brdulak – Kierownik Zakładu Transportu Międzynarodowego i Logistyki w Instytucie Międzynarodowego
Zarządzania i Marketingu.

Miejsce konferencji:

Warsaw Conference Center
ul. Górczewska 124, (budynek Wola Court) piętro III, wejście przez pokój 308

Data: 19 października 2011 r.

Godzina rozpoczęcia: 10.00

Cena: 290 zł +VAT

W cenie trzy przerwy kawowe i przekąski

Po wypełnieniu formularza otrzymają Państwo maila z potwierdzeniem zamówienia i danymi do przelewu.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

Piotr Powaga
e-mail.: piotr.powaga@infor.pl

tel. (22) 212 12 93

Źródło: www.logistyka.infor.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Infor.pl
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dwa świadczenia z urzędu pracy dla obywateli Ukrainy i innych cudzoziemców w 2025 r.

Urzędy pracy przyznają dwa świadczenia obywatelom Ukrainy i innym cudzoziemcom: zasiłek dla bezrobotnych i dodatek aktywizacyjny. Komu i kiedy zgodnie z polskimi przepisami aktualnymi na 2025 rok świadczenia te przysługują?

Zasada: świadek ustanawia pełnomocnika bez konieczności zgody sądu lub prokuratora - projekt nowelizacji kpk (petycja NRA)

Naczelna Rada Adwokacka proponuje, aby wprowadzić jako zasadę prawo świadków do ustanowienia pełnomocnika, bez wyjątków i konieczności zgody sądu lub prokuratora. Adwokatura skierowała petycje w tej sprawie do prezydenta, rządu i parlamentu, która zawiera projekt nowelizacji kodeksu postępowania karnego.

Komunikat ZUS: Ograniczenia w komunikacji elektronicznej

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje o ograniczeniach w komunikacji elektronicznej z ZUS.

7 mniej znanych praw osób z niepełnoprawnościami w Polsce

Osoby z niepełnosprawnościami mogą korzystać z szeregu uprawnień. Wiele z nich zależy od stopnia niepełnosprawności czy dodatkowych kryteriów. Tym razem wymieniamy 7 przykładów, o których nie każdy być może pamięta.

REKLAMA

Pasja czy pragmatyzm - czym kierować się wybierając profil w szkole średniej?

Wybór ścieżki edukacyjnej w szkole średniej to jedna z pierwszych poważnych decyzji, przed którą stają młodzi ludzie i ich rodzice. Czy postawić na rozwój pasji dającej radość i motywację, czy może skupić się na praktycznym przygotowaniu do przyszłej kariery? W dobie dynamicznych zmian na rynku pracy oraz rosnącej presji na sukces akademicki i zawodowy dylemat ten staje się coraz trudniejszy. Złoty środek mogą stanowić rozwiązania łączące elastyczność z międzynarodowymi możliwościami edukacyjnymi.

Budownictwo mieszkaniowe 2025: początek roku nie zapowiada wysypu nowych mieszkań, a wysokie kursy akcji spółek deweloperskich kłócą się z danymi GUS

Budownictwo mieszkaniowe 2025. Po optymistycznym styczniu pod względem budów rozpoczętych, w lutym nastąpiła stabilizacja danych statystycznych na dość przeciętnych poziomach wartości. W dalszym ciągu więc w budownictwie czekamy także na nadejście wiosny.

Będzie nowa ustawa propodażowa: czy przyspieszy budowę mieszkań w Polsce i obniży cenę metra kwadratowego

Budownictwo mieszkaniowe czeka na nową ustawę – tak zwaną ustawę podażową, obiecaną przez rząd. W ocenie deweloperów, gdyby nowa ustawa propodażowa została przyjęta w obecnej formie, nastąpiłby ciąg korzystnych zmian ułatwiających inwestycje i skracających proces budowy mieszkań.

Odpowiedzialność członków zarządów spółek – co zmienia wyrok TSUE w sprawie Adjak?

W dniu 4 marca 2025 roku Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) wydał przełomowy wyrok w sprawie C-277/24 (Adjak), w którym zakwestionował przyjęty w Polsce model solidarnej odpowiedzialności członków zarządu za zaległości podatkowe spółki. W opinii TSUE obecne przepisy naruszają prawo unijne, ponieważ uniemożliwiają kwestionowanie decyzji wymiarowych organów podatkowych, zapadłych w sprawie przeciwko spółce w trakcie postępowania przeciwko członkom zarządu – tym samym godząc w podstawowe zasady ochrony praw jednostki. Orzeczenie to może wymusić istotne zmiany w polskim systemie prawnym oraz wpłynąć na dotychczasową praktykę organów administracji skarbowej wobec członków zarządów spółek.

REKLAMA

Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw 2025 [LUTY]

GUS podał dane na luty 2025 r. Ile wynosi przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw? Jakie było zatrudnienie w lutym? O ile wzrosło od ubiegłego roku?

Mandat za przeładowaną ciężarówkę, a zaniżona waga w CMR. Kto za to ponosi odpowiedzialność?

Przeładowanie pojazdu w transporcie drogowym to częsty problem, który może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych i finansowych, w tym mandatów nałożonych na przewoźnika. W sytuacjach, gdy błędne dane o wadze towaru zostały przekazane przez spedytora lub nadawcę towaru, pojawia się pytanie o podział odpowiedzialności między przewoźnika a spedytora czy nadawcę. Najczęściej problem dotyczy mandatów zagranicznych, dlatego kluczowe znaczenie w tej kwestii mają przepisy Konwencji o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR).

REKLAMA