„Co czeka Twoją firmę transportową po 4 grudnia 2011 roku.”
REKLAMA
REKLAMA
4 grudnia 2011 r. w Polsce zaczną obowiązywać rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE z 21 października 2009 roku.
Nowe przepisy nakładają szereg wymagań wobec przewoźników.
Niewiele firm zdaje sobie sprawę ze skali zmian, jakie czekają rynek transportowy i nakładów finansowych, jakie trzeba ponieść aby spełnić wymagania unijnych przepisów.
ZAPISY NA KONFERENCJĘ I SZCZEGÓŁY: TUTAJ
Na spotkaniu omówimy najważniejsze zmiany i odpowiemy na najistotniejsze pytania:
- Kogo dotyczą zmiany wprowadzone przepisami unijnymi (Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1071-2009 z dnia 21 października 2009 r oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1072-2009 z dnia 21 października 2009 r.?
- Jakie formalności muszą spełnić firmy przewozowe?
- Jak uzyskać nową licencję wspólnotową?
- Kto będzie wydawał nowe licencje i jak wymienić dotychczasowe uprawnienia?
- Jakie wymogi musi spełniać siedziba przedsiębiorcy transportowego?
- Kto może być zarządzającym transportem, jakie musi mieć kompetencje?
- Jak rozumieć wymóg „dobrej reputacji?
- Jakie warunki musi spełniać baza eksploatacyjna?
- Jakim zapleczem technicznym (niezbędny sprzęt techniczny) musi dysponować przedsiębiorca transportowy?
- Jak wypełnić warunki „minimalnej zdolności finansowej”?
- Jaki jest wymagany kapitał i rezerwa finansowa?
- Kto będzie kontrolował firmy transportowe pod kątem spełniania wymogów prawa unijnego?
- Na jakim etapie są prace MI, które odpowiada za dostosowanie polskich przepisów do prawa unijnego?
Prelegenci:
Marek Pomian Biesiekierski – Dyrektor operacyjny PEKAES SA.
Marcin Kopka – Prawnik specjalizujący się w obsłudze firm transportowych
Tadeusz Wilk – Dyrektor Departamentu Transportu Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych
Andrzej Bogdanowicz – Dyrektor Departamentu Transportu Drogowego Ministerstwa Infrastruktury
Prof. Halina Brdulak – Kierownik Zakładu Transportu Międzynarodowego i Logistyki w Instytucie Międzynarodowego
Zarządzania i Marketingu.
Miejsce konferencji:
Warsaw Conference Center
ul. Górczewska 124, (budynek Wola Court) piętro III, wejście przez pokój 308
Data: 19 października 2011 r.
Godzina rozpoczęcia: 10.00
Cena: 290 zł +VAT
W cenie trzy przerwy kawowe i przekąski
Po wypełnieniu formularza otrzymają Państwo maila z potwierdzeniem zamówienia i danymi do przelewu.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
Piotr Powaga
e-mail.: piotr.powaga@infor.pl
tel. (22) 212 12 93
REKLAMA