Zameldujemy się u kierownika hotelu, w którym mieszkamy
REKLAMA
Gminy aktualizują informacje zawarte w zbiorze meldunkowym w przypadku zameldowania i wymeldowania się danej osoby. Aktualizacji dokonuje się również jeśli mieszkaniec zmienia imię albo nazwisko, dowód osobisty, PESEL albo dane, które zamieszczone są w aktach stanu cywilnego.
Jeśli w danej miejscowości melduje się nowa osoba na pobyt stały, gmina umieszcza jej dane w zbiorze stałych mieszkańców. W takim zbiorze znajduje się m.in. nazwisko i imiona, imiona i nazwiska rodowe rodziców, data i miejsce urodzenia, stan cywilny, numer aktu urodzenia, płeć, numer pesel, obywatelstwo, imię i nazwisko rodowe małżonka oraz jego pesel, informacje o zawartym związku małżeńskim, poprzednie adresy zameldowania na pobyt stały, dane dotyczące aktualnego dowodu osobistego.
Więcej: Zameldujemy się u kierownika hotelu, w którym mieszkamy
REKLAMA