Megapanel grudzień 2010 - wyniki po kategoriach tematycznych

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych witryn w Polsce, w podziale na 19 kategorii, według badania Megapanel PBI/Gemius grudzień 2010.
Zapraszamy do zapoznania się z wynikami.

Grudniowe wyniki Megapanelu zaskakują nas w kilku miejscach. Widać wyrównaną walkę o pozycję na rynku trzech polskich Grup: Onet.pl, Wirtualnej Polski, oraz Gazeta.pl.

Pierwsza trójka w rankingu wg kategorii "Biznes, finanse, prawo" to stale silny Onet. Jednak miejscami zamieniają się serwisy biznesowe Grupy Wirtualna Polska i Grupy Money.pl. Serwisy biznesowe Grupy Infor stale na pozycji 4., jak przed miesiącem.

Drukuj tabelę

Biznes, finanse, prawo

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo 4 196 791 64 747 780 22,92% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Biznes, finanse, prawo 3 073 399 59 990 088 16,78% tak
3. Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo 2 913 215 32 028 539 15,91% tak
4. Grupa Infor - Biznes, finanse, prawo 2 752 578 24 607 517 15,03% tak
5. Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo 1 624 487 40 253 151 8,87% tak
6. Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo 1 553 956 19 054 897 8,49% tak
7. Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo 1 535 139 26 924 794 8,38% tak
8. eGospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo 1 172 375 6 023 490 6,40% tak
9. forumprawne.org 894 416 - 4,88%
10. Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo 760 938 6 459 632 4,16% tak
11. Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo 691 778 3 747 461 3,78% tak
12. Grupa PTWP 610 601 5 712 468 3,33% tak
13. nf.pl 602 396 6 304 844 3,29% tak
14. Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl 530 753 2 895 791 2,90% tak
15. wirtualnemedia.pl 408 569 2 546 390 2,23% tak
16. Grupa Inwestycje.pl - Biznes, finanse, prawo 387 222 2 493 685 2,11% tak
17. podatki.biz 347 292 1 529 614 1,90% tak
18. Grupa Puls Biznesu 324 875 6 329 490 1,77% tak
19. biznesforum.pl 309 237 - 1,69%
20. Grupa Gofin.pl 265 875 8 185 047 1,45% tak

W kategorii "Budownictwo i nieruchomości" dwa pierwsze miejsca Gazeta.pl - Budownictwo oraz Murator - Budownictwo . Ta sytuacja nie zmienia się od sierpnia 2010 r.

Drukuj tabelę

Budownictwo i nieruchomości

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości 1 595 170 28 753 762 8,71% tak
2. Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości 1 255 048 12 689 537 6,85% tak
3. Grupa Allegro.pl-otodom.pl 1 896 374 24 600 593 4,90% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo, nieruchomości 600 125  9 334 796  3,28% tak
5. Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości 538 189 22 147 217 2,94% tak
6. Grupa Oferty.net 459 997 9 356 661 2,51% tak
7. Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości 459 510 24 342 223 2,51% tak
8. Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości 443 505 2 119 676 2,42%  tak
9. Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 409 039 13 782 001 2,23% tak
10. Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości 346 694 - 1,89%
11. Grupa E-budownictwo.pl - Budownictwo, nieruchomości 329 878 - 1,80%
12. skyscrapercity.com 326 683 - 1,78%
13. Grupa Onet.pl - Budownictwo, nieruchomości 302 688 5 546 299 1,65% tak
14. Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości 276 850 - 1,51%
15. Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości 235 297 1 500 711 1,28%  tak
16. Grupa Money.pl - dom.money.pl 193 698 2 311 272 1,06% tak
17. szybko.pl 191 386 3 362 946 1,05% tak
18. morizon.pl 183 704 1 516 663 1,00% tak
19. nportal.pl 171 468 1 672 838  0,94% tak
20. budnet.pl 164 856 404 566 0,90% tak

Rynek e-commerce ostro walczy o klienta. W grudniowym Megapanelu Allegro stale na pierwszym miejscu. Dwie kolejne pozycje, czyli Grupa Groupon i portal nokaut.pl zamieniły się miejscami.

Drukuj tabelę

E-commerce

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro - E-commerce 11 499 090 5 078 712 983 62,80% tak
2. Grupa Groupon 3 521 490 - 19,23%
3. nokaut.pl 2 741 976 11 277 260 14,97% tak
4. euro.com.pl 2 636 331 - 14,40%
5. okazje.info.pl 2 025 454 12 005 875 11,06% tak
6. merlin.pl 1 995 724 - 10,90%
7. aukcjoner.pl 1 922 479 - 10,50%
8. Grupa Onet.pl - E-commerce 1 849 852 137 674 961 10,10% tak
9. Grupa Spolecznosci.pl - E-commerce 1 824 848 57 196 142 9,97% tak
10. skapiec.pl 1 674 817 - 9,15%
11. archiwumallegro.pl 1 516 112 - 8,28%
12. Grupa Wirtualna Polska - E-commerce 1 331 973 57 290 868 7,27% tak
13. empik.com 1 315 279 - 7,18%
14. bonprix.pl 1 260 636 - 6,88%
15. Grupa Ebay 1 160 482 - 6,34%
16. twenga.pl 1 070 036 - 5,84%
17. Grupa o2.pl - E-commerce 968 959 7 348 106 5,29% tak
18. gruper.pl 937 130 - 5,12%
19. Grupa Interia.pl - E-commerce 933 299 19 297 138 5,10% tak
20. tchibo.pl 864 356 - 4,72%

Największą liczbę użytkowników przeglądających serwisy edukacyjne w grudniu 2010 r. zgromadziła grupa Wikipedia, która uplasowała się na 1. miejscu, notując ponad 9 mln stałych użytkowników. Na 2. pozycji stale grupa Google z 4,5 mln użytkowników.

Drukuj tabelę

Edukacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wikipedia - Edukacja 8 713 971 - 47,59%
2. Grupa Google - Edukacja 4 551 569 - 24,86%
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 3 811 711 50 670 426 20,82% tak
4. Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 3 183 586 28 949 374 17,39% tak
5. bryk.pl 1 749 987 7 490 603 9,56% tak
6. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 260 796 12 933 717 6,89% tak
7. szkolnictwo.pl 1 025 720 - 5,60%
8. zgapa.pl 981 131 2 566 291 5,36% tak
9. Grupa GG Network - Edukacja962 733 10 874 889 5,26% tak
10. shvoong.com 952 822 - 5,20%
11. klp.pl  951 894 - 5,20%
12. translate.pl 918 510 - 5,02%
13. Grupa Netstel - Edukacja 890 162 - 4,86%
14. pwn.pl -Serwisy edukacyjne PWN 776 367 4 323 283 4,24% tak
15. Grupa Ling.pl 761 389 - 4,16%
16. Grupa Edgard 656 249 - 3,58%
17. GrupaO2.pl - sjp.pl 626 258 12 013 023 3,42% tak
18. translatica.pl 601 331 - 3,28%
19. ostatnidzwonek.pl 497 510 - 2,72%
20. wikipedia.pl 483 193 - 2,64%

Z serwisów o tematyce erotycznej pozycję 1. stale zajmuje redtube.com z ponad 1,5 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Erotyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. redtube.com 1 527 162 - 8,34%
2. sexnk.net 1 471 238 - 8,03%
3. pornhub.com 1 301 825 -  7,11%
4. xvideos.com 1 171 782 - 6,40%
5. livejasmin.com 1 168 595 - 6,38%
6. xvideoslive.com 1 151 048 - 6,29%
7. sexrura.pl 1 131 482 - 6,18%
8. pornhublive.com 1 119 752 - 6,11%
9. xhamster.com 766 189 - 4,18%
10. Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 760 132 74 041 211 4,15% tak
11. zbiornik.com 750 173 - 4,10%
12. erodate.pl 712 294 - 3,89%
13. porno.com.pl 699 641 - 3,82%
14. xnxx.com 671 064 - 3,66%
15. Grupa rXmedia 656 827 - 3,59%
16. tube8.com 608 677 - 3,32%
17. youporn.com 593 290 - 3,24%
18. sex-blog.pl 586 748 - 3,20%
19. sexplaneta.pl 583 209 - 3,18%
20. redtube.net.pl 548 519 - 3,00%

W kategorii serwisy "Firmowe" na miejsce pierwsze wróciła Grupa Mozilla z liczbą Real Users na poziomie 7 mln. Na 2. pozycję spadła Grupa Microsoft - Firmowe zdobywając ponad 5,6 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Firmowe

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Mozilla 7 046 491 - 38,48%
2. Grupa Microsoft - Firmowe 5 696 380 - 31,11%
3. Grupa Orange 4 498 089 - 24,56%
4. Grupa Plus GSM 3 537 271 - 19,32%
5. adobe.com 3 483 086 - 19,02%
6. Grupa PTC Era 2 718 587 - 14,85%
7. Grupa Ipko.pl 2 649 406 - 14,47%
8. platnosci.pl 2 257 286 - 12,33%
9. skype.com 2 128 836 - 11,63%
10. Grupa Mbank 2 126 050 - 11,61%
11. Grupa ING 1 960 000 - 10,70%
12. Grupa Play 1 884 350 - 10,29%
13. Grupa Google - Firmowe 1 847 602 - 10,09%
14. Grupa Pekao SA 1 640 627 - 8,96%
15. pkobp.pl 1 595 616 - 8,71%
16. mediamarkt.pl 1 590 599 - 8,69%
17. lotto.pl 1 551 665 - 8,47%
18. Grupa BZWBK 1 522 052 - 8,31%
19. lidl.pl 1 319 039 - 7,20%
20. cyfrowypolsat.pl 1 303 694 - 7,12%

Wśród serwisów hostujących miejscami zamienia się Grupa Interia.pl - Hosting, która osiągnęła ponad 2,2 mln Real Users i spada na 2. pozycję. Miejsce 1. w grudniu 2010 r. należy do  Grupy Onet.pl - Hosting z 2,3 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Hosting

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - republika.pl 2 322 985 19 592 315 12,69% tak
2. Grupa Interia.pl - Hosting 2 217 565 15 399 624 12,11% tak
3. home.pl 2 077 666 - 11,35%
4. Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 520 545 8 617 962 8,30% tak
5. nazwa.pl 1 356 575 - 7,41%
6. Grupa Osemka.pl - Hosting 1 334 167 10 163 590 7,29%  tak
7. cba.pl 1 259 381 - 6,88%
8. Grupa Ovh 1 248 374 - 6,82%
9. Grupa Yoyo.pl - Hosting 1 240 574 - 6,77%
10. Grupa Pino - Hosting 1 222 887 7 518 114 6,68% tak
11. art.pl 1 094 365 - 5,98%
12. Grupa Click-Media 908 902 - 4,96%
13. webd.pl 558 782 - 3,05%
14. aster.pl - strony hostingowane aster.pl 478 023 - 2,61%
15. Grupa Google - Hosting 404 844 - 2,21%
16. boo.pl 384 657 - 2,10%
17. one.pl 348 855 - 1,91%
18. 1k.pl 336 255 - 1,84%
19. wabi.pl 322 498 - 1,76%
20. of.pl 256 603 - 1,40%

Po informacje i publicystykę czytelnicy najchętniej w grudniu wchodzili na serwisy Grupy Onet, Wirtualnej Polski oraz Gazeta.pl.

Drukuj tabelę

Informacje i publicystyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka 6 194 033 226 324 292 33,83% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Informacje i publicystyka 5 942 278 244 810 944  32,45% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka 5 455 592 164 697 462 29,79%tak
4. Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka 3 513 741 89 652 612 19,19% tak
5. Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka 3 452 635 90 160 775 18,85% tak
6. Grupa Polskapresse  - Informacje i publicystyka 3 249 399 41 444 718  17,74%  tak
7. Grupa TVN - Informacje i publicystyka 2 150 947 73 340 948 11,75% tak
8. Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka 2 073 593 48 009 953 11,32%  tak
9. Grupa Murator-se.pl 1 449 762 13 196 199 7,92%  tak
10. Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka 1 219 938 19 693 260 6,66% tak
11. Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka 1 138 327 20 511 321 6,22% tak
12. Grupa TVP - Informacje i publicystyka 1 130 946 11 064 913 6,18%  tak
13. Grupa Infor - Informacje i publicystyka 1 017 082 14 525 248 5,55%  tak
14. trojmiasto.pl 900 577 14 525 248 4,92%  tak
15. Grupa Gery.pl - Informacje i publicystyka 814 337 8 501 268 4,45% tak
16. otopr.pl 793 861 - 4,34%
17. Grupa Polskie Radio 666 418 8 764 942 3,64%  tak
18. pogodynka.pl 616 948 - 3,37%
19. meteo.pl 537 252 - 2,93%
20. Grupa Eurozet - radiozet.pl 514 350 6 877 230 2,81% tak

Wiadomości kulturalne i rozrywkowe przyciągnęły ponad 11 mln użytkowników do serwisu youtube.com, który od 8 miesięcy pozostaje na pierwszej pozycji. Zaraz za nim Grupa Onet.pl . Na miejscu 3. o2.pl.

Drukuj tabelę

Kultura i rozrywka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. youtube.com 11 873 997 - 64,84%
2. Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 7 339 712 825 099 972 40,08% tak
3. Grupa o2.pl - Kultura i rozrywka 6 985 856 454 492 853 38,15% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Kultura i rozrywka 6 219 976 379 342 694 33,97% tak
5. Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 4 424 144 298 585 567 24,16% tak
6. demotywatory.pl 3 776 319 - 20,62%
7. Grupa Spilgames 3 532 750 - 19,29%
8. filmweb.pl 3 079 365 169 648 891 16,82% tak
9. Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka 2 773 374 49 939 530 15,15% tak
10. Grupa Google - Kultura i rozrywka 2 547 983 - 13,91%
11. bigpoint.com 2 153 499 - 11,76%
12. tekstowo.pl 2 125 146 30 041 831 11,61%tak
13. Grupa Medousa.pl - Kultura i rozrywka 1 906 525 22 545 336 10,41% tak
14. wyspagier.pl 1 894 849 137 837 967 10,35% tak
15. Grupa Pino - Kultura i rozrywka 1 842 814 14 374 021 10,06% tak
16. Grupa Gry-online.pl 1 799 740 45 318 533 9,83%  tak
17. megavideo.com 1 776 349 - 9,70%
18. teksty.org 1 746 236 - 9,54%
19. edarling.pl 1 593 685 - 8,70%
20. Grupa Eska - Kultura i rozrywka 1 568 314 23 225 313 8,56% tak

Map najchętniej szukaliśmy na Grupa Google - Mapy i lokalizatory ponad 4,9 mln użytkowników.

Drukuj tabelę

Mapy i lokalizatory

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Google - Mapy i lokalizatory 4 959 590 - 27,08%
2. Grupa Onet.pl - Mapy i lokalizatory 4 049 707 26 423 636 22,12% tak
3. targeo.pl 1 174 045 - 6,41%
4. szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 577 545 2 146 358 3,15% tak
5. Grupa Wirtualna Polska - docelu.pl 516 157 4 861 392 2,82% tak
6. Grupa Pf.pl - mapa.pf.pl 462 250 1 122 451 2,52% tak
7. jakdojade.pl 389 288 - 2,13%
8. miplo.pl 348 257 - 1,90%
9. wikimapia.org 286 603 - 1,57%
10. Grupa Interia.pl - map24 201 294 6 125 608 1,10% tak
11. maperia.pl 167 989 - 0,92%
12. dojazd.org 165 279 - 0,90%
13. gmodules.com 149 368 - 0,82%
14. Grupa O2.pl - wmapa.pl 107 544 250 559 0,59% tak
15. kodypocztowe.info 105 223 - 0,57%
16. planmiasta.info 101 696 - 0,56%
17. gdziejestdziecko.pl 92 895 - 0,51%
18. ovi.com - maps.ovi.com 72 694 - 0,40%
19. Grupa Pkt.pl - pkt.pl - mapy 65 813 274 148 0,36% tak
20. flightradar24.com 38 786 -   0,21%

Grupa Allegro.pl - otomoto.pl już kolejny miesiąc z rzędu pozostaje na 1. pozycji z liczbą ponad 3,6 mln użytkowników odwiedzających jej serwisy w grudniu 2010 r.

Drukuj tabelę

Motoryzacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro.pl-otomoto.pl 3 651 786 300 451 711 19,94% tak
2. Grupa Onet.pl - Motoryzacja 2 434 163 59 247 453 13,29% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Motoryzacja 1 902 852 28 107 25110,39% tak
4. Grupa Interia.pl - Motoryzacja 1 515 449 25 461 886 8,28% tak
5. Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja 1 092 537 14 163 559 5,97% tak
6. autocentrum.pl 945 416 18 761 697 5,16% tak
7. Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja 933 778 8 168 379 5,10%  tak
8. Grupa Polskapresse - Motoryzacja 909 056 20 987 765 4,96%  tak
9. Grupa Bankier.pl - Motoryzacja 742 253 7 561 397 4,05% tak
10. Grupa V10.pl - Motoryzacja 713 310 8 075 866 3,90% tak
11. Grupa Auto.pl 702 338 - 3,84%
12. Grupa Mobile 488 483 - 2,67%
13. Grupa O2.pl - Motoryzacja 434 941 4 319 530 2,38% tak
14. motonews.pl 332 635 1 706 316 1,82% tak
15. autogielda.pl 295 391 - 1,61%
16. vwgolf.pl 275 488 - 1,50%
17. scigacz.pl 241 948 - 1,32%
18. vw-passat.pl 205 552 - 1,12%
19. etransport.pl 192 845 - 1,05%
20. Grupa Autoscout24 188 849 - 1,03%

W kategorii "Nowe technologie" 3 pierwsze miejsca należą do Grup: Interia.pl, Dobreprogramy.pl oraz Wirtualna Polska.

Drukuj tabelę

Nowe technologie

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Interia.pl - Nowe technologie 5 080 554 44 988 978 27,74% tak
2. dobreprogramy.pl 4 108 108 30 650 719 22,43% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 4 015 492 52 091 242 21,93% tak
4. Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 393 979 59 426 954 18,53% tak
5. Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 2 103 635 12 861 814 11,49% tak
6. Grupa Netstel - Nowe technologie 1 811 394 - 9,89%
7. Grupa IDG - Nowe technologie 1 673 040 11 337 811 9,14% tak
8. Grupa Ringier Axel Springer - Nowe technologie 1 359 142 6 312 832 7,42%  tak
9. programosy.pl 1 296 517 5 663 925 7,08% tak
10. frazpc.pl  909 957 3 227 614 4,97% tak
11. telepolis.pl 892 691 - 4,87%
12. ovi.com - store.ovi.com 883 225 - 4,82%
13. Grupa Catalist.pl - Nowe technologie 866 379 - 4,73%
14. chip.pl 733 733 3 678 511 4,01% tak
15. Grupa Blomedia - Nowe technologie 725 407 - 3,96%
16. softonic.pl 716 505 - 3,91%
17. chip.eu 692 841 - 3,78%
18. cnet.com 663 501 - 3,62%
19. Grupa Brameczka.pl 628 315 - 3,43%
20. Grupa TRO Media - Nowe technologie 555 897 1 970 162 3,04% tak

Pracy najchętniej szukano na serwisach Grupy Wirtualna Polska - Praca, gdzie weszło ponad 1,7 mln użytkowników.

Drukuj tabelę

Praca

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 728 736 12 821 779 9,44% tak
2. Grupa Gazeta.pl - Praca 1 665 757 26 752 631 9,10% tak
3. Grupa Pracuj - Praca 1 531 966 40 294 015 8,37% tak
4. jobrapido.pl 1 242 392 - 6,78%
5. infopraca.pl 1 025 241 20 021 722 5,60% tak
6. Grupa GoWork.pl 676 197 - 3,69%
7. Grupa Money.pl-money.pl-praca.money.pl 614 325 9 926 148 3,35%tak
8. Grupa Allegro - Praca 567 493 5 380 499 3,10% tak
9. Grupa Praca.pl - praca.pl 562 509 6 165 504 3,07% tak
10. Grupa Polskapresse - praca.gratka.pl 513 100 6 083 103 2,80% tak
11. jooble.com.pl 482 641 - 2,64%
12. Grupa Ringier Axel Springer - Praca 471 751 2 805 272 2,58% tak
13. indeed.com 450 033 - 2,46%
14. szybkopraca.pl 328 144 - 1,79%
15. Grupa Presspublica - kariera.pl 311 170 1 418 837 1,70%  tak
16. jobisjob.pl 285 172 - 1,56%
17. egospodarka.pl - praca.egospodarka.pl 278 052 2 513 992 1,52% tak
18. praca4u.net 247 344 - 1,35%
19. pracawita.pl 247 324 - 1,35%
20. Grupa Onet.pl - Praca 246 048 2 576 404 1,34% tak

W kolejnej kategorii "Publiczne" w grudniu 2010 r. pierwszą lokatę zajmował serwis pajacyk.pl z liczbą Real Users przekraczającą 1,1 mln.

Drukuj tabelę

Publiczne

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. pajacyk.pl 1 178 126 - 6,43%
2. pkw.gov.pl 700 912 - 3,83%
3. wosp.org.pl  666 821 - 3,64%
4. policja.gov.pl 652 731 - 3,56%
5. europa.eu 590 141 - 3,22%
6. zus.pl 503 170 - 2,75%
7. Grupa Uniwersytet Warszawski 498 917 - 2,72%
8. ngo.pl 470 543 - 2,57%
9. uj.edu.pl 428 870 - 2,34%
10. stat.gov.pl 406 718 - 2,22%
11. Grupa AGH 399 037 - 2,18%
12. sejm.gov.pl  332 781 - 1,82%
13. fundacjapolsat.pl 322 087 1,76%
14. Grupa Mf.gov.pl 311 213 - 1,70%
15. Grupa Praca.gov.pl 268 002 - 1,46%
16. us.edu.pl 256 640 - 1,40%
17. amu.edu.pl 251 300 - 1,37%
18. polskieserce.pl 242 640 - 1,33%
19. umk.pl  242 631 - 1,32%
20. men.gov.pl 239 327 - 1,31%

Wśród serwisów społecznościowych nie notujemy zmian: na miejscu 1. nasza-klasa.pl, zaraz za nią Facebook.com.

Drukuj tabelę

Społeczności

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa nasza-klasa.pl 12 253 764 - 66,92%
2. facebook.com 9 582 619 - 52,33%
3. Grupa Onet.pl - Społeczności 6 574 653 132 945 361 35,90% tak
4. Grupa Gazeta.pl - Społeczności  6 396 580  384 828 105 34,93% tak
5. Grupa Interia.pl - Społeczności 5 850 261 132 937 180 31,95% tak
6. Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 5 163 677 49 351 304 28,20% tak
7. Grupa Google - Społeczności 4 480 048 - 24,47%
8. Grupa GG Network - Społeczności 4 258 435 96 851 356 23,25%tak
9. Grupa O2.pl - Społeczności 3 414 516 63 641 983 18,65% tak
10. akazoo.pl  2 976 542 - 16,25%
11. peb.pl 2 113 812 - 11,54%
12. grono.net 1 966 698 98 589 490 10,74% tak
13. Grupa Spolecznosci.pl - Społeczności 1 843 220 836 033 374 10,07% tak
14. goldenline.pl 1 828 416 - 9,98%
15. wordpress.com 1 655 189 - 9,04%
16. badoo.com 1 455 123 - 7,95%
17. wykop.pl 1 439 597 38 890 662 7,86% tak
18. myspace.com 1 260 904 15 053 307 6,89% tak
19. pun.pl 1 132 623 16 223 025 6,19% tak

Sport najchętniej odwiedzany był na serwisach tematycznych Grupy Wirtualna Polska.

Drukuj tabelę

Sport

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wirtualna Polska - Sport 3 948 359 127 522 077 21,56% tak
2. Grupa Onet.pl - Sport 3 599 108 131 326 330 19,65% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Sport 2 711 458 63 160 678 14,81% tak
4. Grupa Interia.pl - Sport 1 473 702 65 907 560 8,05% tak
5. Grupa o2.pl - Sport 550 728 4 866 344 3,01% tak
6. livesports.pl 418 049 - 2,28%
7. Grupa Ringier Axel Springer - Sport 398 724 5 149 808 2,18% tak
8. futbolowo.pl 356 784 14 415 497 1,95%
9. kfd.pl  354 457 - 1,94%
10. 90minut.pl 320 425 16 030 500 1,75%  tak
11. livescore.com 284 831 - 1,56%
12. sportowefakty.pl 267 380 22 050 976 1,46%
13. Grupa Eurosport 234 990 - 1,28%
14. skionline.pl 224 332 3 416 249 1,23% tak
15. meczyki.pl 212 278 - 1,16%
16. lechpoznan.pl 194 331 3 100 440 1,06% tak
17. Grupa TVP - tvp.pl - sport 190 496 2 476 128 1,04% tak
18. skijumping.pl 171 905 4 131 100 0,94% tak
19. soccer-live.pl 155 999 1 992 550 0,85% tak
20. Grupa Fit.pl - Sport 148 630 - 0,81%

W kategorii „Styl życia” na pierwszej pozycji w grudniu 2010 r. znalazła się Grupa Onet.pl wyprzedzając Wirtualną Polskę i o2.pl.

Drukuj tabelę

Styl życia

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Styl życia 6 112 624 358 668 513 33,38% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 5 894 150 354 331 849 32,19% tak
3. Grupa o2.pl - Styl życia 5 242 402 237 297 895 28,63% tak
4. Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 866 852 177 170 451 26,58% tak
5. Grupa Interia.pl - Styl życia 3 273 782 119 588 083 17,88% tak
6. Grupa Edipresse - Styl życia 3 038 102 45 641 409 16,59% tak
7. Grupa Infor - Styl życia 2 232 845 15 043 117 12,19% tak
8. Grupa G+J Polska - Styl życia 1 934 019 22 883 477 10,56% tak
9. Grupa Ringier Axel Springer - Styl życia 1 883 736 12 181 059 10,29% tak
10. Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 689 180 14 090 615 9,22% tak
11. Grupa Abczdrowie.pl 1 353 714 9 863 7257,39% tak
12. wielkiezarcie.com 1 194 641 10 096 934  6,52% tak
13. kozaczek.pl 1 149 658 20 321 171 6,28%  tak
14. tipy.pl 1 086 528 5 874 232 5,93% tak
15. biomedical.pl 956 764 3 394 659 5,22%
16. Grupa Murator - Styl życia 942 183 2 777 609 5,15% tak
17. smaczny.pl 866 998 - 4,73%
18. opoka.org.pl 842 400 - 4,60%
19. Grupa Banzaj.pl - Styl życia 827 913 11 966 421 4,52%  tak
20. senior.pl 786 985 2 851 470 4,30% tak

Na serwisy poświęcone turystyce w grudniu 2010 r. wchodziliśmy najczęściej na rozklad-pkp.pl – ponad 2 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Turystyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. rozklad-pkp.pl 2 035 732 51 158 725 11,12% tak
2. Grupa Onet.pl - Turystyka 1 893 329 18 002 949 10,34% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Turystyka 1 060 502 14 400 283 5,79% tak
4. Grupa E-podroznik.pl 1 057 284 - 5,77%
5. Grupa Nocowanie.pl 735 667 6 618 822 4,02% tak
6. Grupa Eholiday.pl 691 906 5 977 169 3,78% tak
7. Grupa Meteor24.pl 516 749 - 2,82%
8. Grupa eSKY.pl 483 846 - 2,64%
9. odleglosci.pl  377 152 - 2,06%
10. Grupa Allegro.pl - Turystyka 373 610 4 793 703 2,04% tak
11. Grupa Gazeta.pl - Turystyka 370 605 3 345 912  2,02% tak
12. Grupa G+J Polska - Turystyka 355 183 2 734 920 1,94% tak
13. booking.com 330 218 - 1,80%
14. Grupa Interia.pl - Turystyka 310 034 2 096 204 1,69% tak
15. mapofpoland.pl  288 963 - 1,58%
16. Grupa Itur.pl 279 424 - 1,53%
17. Grupa Fajnewczasy.pl 260 126 2 393 241 1,42% tak
18. Grupa Wakacje.pl 231 642 - 1,26%
19. gastronauci.pl 228 158 961 121 1,25% tak
20. holidaycheck.pl 224 818 8 006 374 1,23% tak

Wśród wyszukiwarek już kolejny miesiąc pierwsza trójka pozostaje bez zmian: najpopularniejszą jest Google, zaraz za nią grupa Pf.pl i Pkt.pl.

Drukuj tabelę

Wyszukiwarki i katalogi

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 16 691 367 - 91,15%
2. Grupa pf.pl - Wyszukiwarki 3 484 519 18 584 265 19,03% tak
3. Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - pozostałe 2 875 004 11 378 534 15,70% tak
4. Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 041 323 44 198 081 11,15%  tak
5. ask.com 2 014 557 - 11,00%
6. Grupa NNV-firmy.net 1 496 666 - 8,17%
7. bing.com 1 418 487 - 7,75%
8. cylex.pl 1 137 606 - 6,21%
9. Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki i katalogi 1 000 229 12 222 197 5,46% tak
10. filestube.com 988 539 - 5,40%
11. mywebsearch.com 860 190 - 4,70%
12. Grupa Yahoo - Wyszukiwarki i katalogi 820 761 - 4,48%
13. Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki i katalogi  792 201 13 544 474 4,33% tak
14. Grupa Money.pl - favore.pl 725 438 3 010 805 3,96% tak
15. smartfind.tk 673 347 - 3,68%
16. katalog2010.com.pl 665 365 - 3,63%
17. webwweb.pl 604 939 - 3,30%
18. e-Grupa Toplista.pl 483 566 - 2,64%
19. peeplo.pl 482 400 - 2,63%
20. yellowpages.pl 451 541 1 199 390 2,47% tak

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2010

Infor.pl
215,84 zł zasiłku pielęgnacyjnego od 1 listopada 2024 r.
16 sie 2024

215,84 zł zasiłku pielęgnacyjnego od 1 listopada 2024 r. Tyle będzie wynosił zasiłek pielęgnacyjny w nowym okresie zasiłkowym. W Dzienniku Ustaw opublikowane zostało stosowne rozporządzenie w tej sprawie. Sprawdź, komu będzie przysługiwało.

Rewolucja w zasiłkach. Jedno nowe świadczenie z ZUS dla wszystkich zastąpi obecne. Czy będzie to 1700 złotych
16 sie 2024

Rząd musi znaleźć oszczędności w budżecie. To oznacza konieczność zmian w emeryturach, 800 plus i innych świadczeniach finansowanych ze środków publicznych. Można to zrobić zmniejszając wypłaty - ich wysokość lub liczbę osób uprawnionych. Można też poszukać oszczędności w samym systemie wypłat, redukując koszt obsługi, np. przez zastąpienie wielu zasiłków jednym świadczeniem wypłacanym przez ZUS.

Coraz więcej osób poszukuje pracy. Jak to możliwe skoro bezrobocie jest najniższe w historii
15 sie 2024

Miarą ożywienia na rynku ofert pracy jest liczba odpowiedzi na anonse pracodawców poszukujących pracowników. A branże, które budzą największe zainteresowanie mogą wskazywać, że w ostatnim czasie odbywały się tam spore ruchy płacowe. Teraz płacą lepiej niż wcześniej, ale nie wszystkie firmy w porę dostosowały się do nowego trendu.

Wypalenie zawodowe to problem już ośmiu na dziesięciu pracowników. A pracodawcy w większości bagatelizują problem
15 sie 2024

Badania nie pozostawiają wątpliwość: stres wywołany przekonaniem o zbyt niskich zarobkach względem kompetencji oraz przepracowanie to dwie kluczowe przyczyny zjawiska wypalenia zawodowego pracowników. Nie wszyscy pracodawcy są świadomi zagrożeń jakie się z nim wiążą.

Do tych żłobków nie zapisuj dziecka, ponieważ nie otrzymasz 1500 zł dofinansowania. Świadczenie „aktywnie w żłobku” 2024 i 2025
15 sie 2024

Od 1 października 2024 r. rodzice, których dzieci uczęszczają do żłobka – będą mogli ubiegać się o przyznanie świadczenia „aktywnie w żłobku”, którego kwota przewyższa dotychczasowe dofinansowanie na ten cel o 1100 zł. Ze świadczenia nie skorzystają jednak rodzice, których dzieci uczęszczają do żłobków, w których miesięczna opłata przekracza 2200 zł. Jest dla nich inne rozwiązanie.

Już w sierpniu nauczyciele mogą składać wnioski o to świadczenie. Będzie przysługiwało od nowego roku szkolnego 2024/2025
15 sie 2024

Już w sierpniu nauczyciele mogą składać wnioski o to świadczenie. Będzie przysługiwało od nowego roku szkolnego 2024/2025. Choć jest zapowiadane jako korzystne dla nauczycieli, to budzi wiele wątpliwości i prognozuje się, że niewielu nauczycieli zdecyduje się z niego skorzystać.

Rząd: Renta wdowia może być i 1500 zł miesięcznie. Ale średnio będzie niżej. Znacznie
15 sie 2024

Renta wdowia około 300 zł przez 18 miesięcy (dodatkowe świadczenie do pierwotnej emerytury wdowy). Potem już na stałe 600 zł według wskaźnika 25%. To prognoza rządowa dla wartości średnich. Przekazał ją mediom wiceminister rodziny, pracy i polityki społecznej Sebastian Gajewski.

Sąsiad rozpala ognisko na swoim ogródku lub grilla na balkonie, a do naszego domu lub mieszkania trafia uciążliwy dym – czy to legalne i co można z tym zrobić?
15 sie 2024

Właśnie rozpoczynamy długi sierpniowy weekend, a wraz z nim – na wielu ogródkach mogą zapłonąć ogniska. Co niektórzy mieszkańcy bloków, którzy ogródków nie posiadają – mogą natomiast zdecydować się na rozpalenie, na swoich balkonach lub tarasach, grilla. Czy takie działania są legalne i co – jako właściciele sąsiednich nieruchomości – możemy z tym zrobić, jeżeli są dla nas uciążliwe?

Koniec zarobku z lokat, co oznacza powrót wysokiej inflacji dla trzymających oszczędności na kontach w banku
16 sie 2024

Przez cały 2024 rok trwa dobra passa dla osób, które trzymają oszczędności w bankach. Od początku roku lokaty bankowe i konta oszczędnościowe przynoszą niewielkie, stabilne zyski, chroniące pieniądze przed inflacją. Ta dobra sytuacja dobiega jednak końca bo wróciła inflacja?

Co się bardziej opłaci: najem czy kupno małego mieszkania. Teraz rachunek nie pozostawia wątpliwości
15 sie 2024

Kupno małego mieszkania na rynku pierwotnym lub wtórnym to rozwiązanie, który daje wiele korzyści. Najem – tylko jedną. Jedyna bariera przy wyborze pierwszego rozwiązania to zdolność kredytowa – raty kredytu hipotecznego są porównywalne z czynszem najmu. A własne mieszkanie to bonus w postaci kapitału.

pokaż więcej
Proszę czekać...