REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Megapanel grudzień 2010 - wyniki po kategoriach tematycznych

REKLAMA

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych witryn w Polsce, w podziale na 19 kategorii, według badania Megapanel PBI/Gemius grudzień 2010.Zapraszamy do zapoznania się z wynikami.

Grudniowe wyniki Megapanelu zaskakują nas w kilku miejscach. Widać wyrównaną walkę o pozycję na rynku trzech polskich Grup: Onet.pl, Wirtualnej Polski, oraz Gazeta.pl.

Pierwsza trójka w rankingu wg kategorii "Biznes, finanse, prawo" to stale silny Onet. Jednak miejscami zamieniają się serwisy biznesowe Grupy Wirtualna Polska i Grupy Money.pl. Serwisy biznesowe Grupy Infor stale na pozycji 4., jak przed miesiącem.

Drukuj tabelę

Biznes, finanse, prawo

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo 4 196 791 64 747 780 22,92% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Biznes, finanse, prawo 3 073 399 59 990 088 16,78% tak
3. Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo 2 913 215 32 028 539 15,91% tak
4. Grupa Infor - Biznes, finanse, prawo 2 752 578 24 607 517 15,03% tak
5. Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo 1 624 487 40 253 151 8,87% tak
6. Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo 1 553 956 19 054 897 8,49% tak
7. Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo 1 535 139 26 924 794 8,38% tak
8. eGospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo 1 172 375 6 023 490 6,40% tak
9. forumprawne.org 894 416 - 4,88%
10. Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo 760 938 6 459 632 4,16% tak
11. Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo 691 778 3 747 461 3,78% tak
12. Grupa PTWP 610 601 5 712 468 3,33% tak
13. nf.pl 602 396 6 304 844 3,29% tak
14. Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl 530 753 2 895 791 2,90% tak
15. wirtualnemedia.pl 408 569 2 546 390 2,23% tak
16. Grupa Inwestycje.pl - Biznes, finanse, prawo 387 222 2 493 685 2,11% tak
17. podatki.biz 347 292 1 529 614 1,90% tak
18. Grupa Puls Biznesu 324 875 6 329 490 1,77% tak
19. biznesforum.pl 309 237 - 1,69%
20. Grupa Gofin.pl 265 875 8 185 047 1,45% tak

W kategorii "Budownictwo i nieruchomości" dwa pierwsze miejsca Gazeta.pl - Budownictwo oraz Murator - Budownictwo . Ta sytuacja nie zmienia się od sierpnia 2010 r.

Drukuj tabelę

Budownictwo i nieruchomości

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości 1 595 170 28 753 762 8,71% tak
2. Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości 1 255 048 12 689 537 6,85% tak
3. Grupa Allegro.pl-otodom.pl 1 896 374 24 600 593 4,90% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo, nieruchomości 600 125  9 334 796  3,28% tak
5. Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości 538 189 22 147 217 2,94% tak
6. Grupa Oferty.net 459 997 9 356 661 2,51% tak
7. Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości 459 510 24 342 223 2,51% tak
8. Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości 443 505 2 119 676 2,42%  tak
9. Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 409 039 13 782 001 2,23% tak
10. Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości 346 694 - 1,89%
11. Grupa E-budownictwo.pl - Budownictwo, nieruchomości 329 878 - 1,80%
12. skyscrapercity.com 326 683 - 1,78%
13. Grupa Onet.pl - Budownictwo, nieruchomości 302 688 5 546 299 1,65% tak
14. Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości 276 850 - 1,51%
15. Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości 235 297 1 500 711 1,28%  tak
16. Grupa Money.pl - dom.money.pl 193 698 2 311 272 1,06% tak
17. szybko.pl 191 386 3 362 946 1,05% tak
18. morizon.pl 183 704 1 516 663 1,00% tak
19. nportal.pl 171 468 1 672 838  0,94% tak
20. budnet.pl 164 856 404 566 0,90% tak

Rynek e-commerce ostro walczy o klienta. W grudniowym Megapanelu Allegro stale na pierwszym miejscu. Dwie kolejne pozycje, czyli Grupa Groupon i portal nokaut.pl zamieniły się miejscami.

Drukuj tabelę

E-commerce

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro - E-commerce 11 499 090 5 078 712 983 62,80% tak
2. Grupa Groupon 3 521 490 - 19,23%
3. nokaut.pl 2 741 976 11 277 260 14,97% tak
4. euro.com.pl 2 636 331 - 14,40%
5. okazje.info.pl 2 025 454 12 005 875 11,06% tak
6. merlin.pl 1 995 724 - 10,90%
7. aukcjoner.pl 1 922 479 - 10,50%
8. Grupa Onet.pl - E-commerce 1 849 852 137 674 961 10,10% tak
9. Grupa Spolecznosci.pl - E-commerce 1 824 848 57 196 142 9,97% tak
10. skapiec.pl 1 674 817 - 9,15%
11. archiwumallegro.pl 1 516 112 - 8,28%
12. Grupa Wirtualna Polska - E-commerce 1 331 973 57 290 868 7,27% tak
13. empik.com 1 315 279 - 7,18%
14. bonprix.pl 1 260 636 - 6,88%
15. Grupa Ebay 1 160 482 - 6,34%
16. twenga.pl 1 070 036 - 5,84%
17. Grupa o2.pl - E-commerce 968 959 7 348 106 5,29% tak
18. gruper.pl 937 130 - 5,12%
19. Grupa Interia.pl - E-commerce 933 299 19 297 138 5,10% tak
20. tchibo.pl 864 356 - 4,72%

Największą liczbę użytkowników przeglądających serwisy edukacyjne w grudniu 2010 r. zgromadziła grupa Wikipedia, która uplasowała się na 1. miejscu, notując ponad 9 mln stałych użytkowników. Na 2. pozycji stale grupa Google z 4,5 mln użytkowników.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Drukuj tabelę

Edukacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wikipedia - Edukacja 8 713 971 - 47,59%
2. Grupa Google - Edukacja 4 551 569 - 24,86%
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 3 811 711 50 670 426 20,82% tak
4. Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 3 183 586 28 949 374 17,39% tak
5. bryk.pl 1 749 987 7 490 603 9,56% tak
6. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 260 796 12 933 717 6,89% tak
7. szkolnictwo.pl 1 025 720 - 5,60%
8. zgapa.pl 981 131 2 566 291 5,36% tak
9. Grupa GG Network - Edukacja962 733 10 874 889 5,26% tak
10. shvoong.com 952 822 - 5,20%
11. klp.pl  951 894 - 5,20%
12. translate.pl 918 510 - 5,02%
13. Grupa Netstel - Edukacja 890 162 - 4,86%
14. pwn.pl -Serwisy edukacyjne PWN 776 367 4 323 283 4,24% tak
15. Grupa Ling.pl 761 389 - 4,16%
16. Grupa Edgard 656 249 - 3,58%
17. GrupaO2.pl - sjp.pl 626 258 12 013 023 3,42% tak
18. translatica.pl 601 331 - 3,28%
19. ostatnidzwonek.pl 497 510 - 2,72%
20. wikipedia.pl 483 193 - 2,64%

Z serwisów o tematyce erotycznej pozycję 1. stale zajmuje redtube.com z ponad 1,5 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Erotyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. redtube.com 1 527 162 - 8,34%
2. sexnk.net 1 471 238 - 8,03%
3. pornhub.com 1 301 825 -  7,11%
4. xvideos.com 1 171 782 - 6,40%
5. livejasmin.com 1 168 595 - 6,38%
6. xvideoslive.com 1 151 048 - 6,29%
7. sexrura.pl 1 131 482 - 6,18%
8. pornhublive.com 1 119 752 - 6,11%
9. xhamster.com 766 189 - 4,18%
10. Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 760 132 74 041 211 4,15% tak
11. zbiornik.com 750 173 - 4,10%
12. erodate.pl 712 294 - 3,89%
13. porno.com.pl 699 641 - 3,82%
14. xnxx.com 671 064 - 3,66%
15. Grupa rXmedia 656 827 - 3,59%
16. tube8.com 608 677 - 3,32%
17. youporn.com 593 290 - 3,24%
18. sex-blog.pl 586 748 - 3,20%
19. sexplaneta.pl 583 209 - 3,18%
20. redtube.net.pl 548 519 - 3,00%

W kategorii serwisy "Firmowe" na miejsce pierwsze wróciła Grupa Mozilla z liczbą Real Users na poziomie 7 mln. Na 2. pozycję spadła Grupa Microsoft - Firmowe zdobywając ponad 5,6 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Firmowe

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Mozilla 7 046 491 - 38,48%
2. Grupa Microsoft - Firmowe 5 696 380 - 31,11%
3. Grupa Orange 4 498 089 - 24,56%
4. Grupa Plus GSM 3 537 271 - 19,32%
5. adobe.com 3 483 086 - 19,02%
6. Grupa PTC Era 2 718 587 - 14,85%
7. Grupa Ipko.pl 2 649 406 - 14,47%
8. platnosci.pl 2 257 286 - 12,33%
9. skype.com 2 128 836 - 11,63%
10. Grupa Mbank 2 126 050 - 11,61%
11. Grupa ING 1 960 000 - 10,70%
12. Grupa Play 1 884 350 - 10,29%
13. Grupa Google - Firmowe 1 847 602 - 10,09%
14. Grupa Pekao SA 1 640 627 - 8,96%
15. pkobp.pl 1 595 616 - 8,71%
16. mediamarkt.pl 1 590 599 - 8,69%
17. lotto.pl 1 551 665 - 8,47%
18. Grupa BZWBK 1 522 052 - 8,31%
19. lidl.pl 1 319 039 - 7,20%
20. cyfrowypolsat.pl 1 303 694 - 7,12%

Wśród serwisów hostujących miejscami zamienia się Grupa Interia.pl - Hosting, która osiągnęła ponad 2,2 mln Real Users i spada na 2. pozycję. Miejsce 1. w grudniu 2010 r. należy do  Grupy Onet.pl - Hosting z 2,3 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Hosting

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - republika.pl 2 322 985 19 592 315 12,69% tak
2. Grupa Interia.pl - Hosting 2 217 565 15 399 624 12,11% tak
3. home.pl 2 077 666 - 11,35%
4. Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 520 545 8 617 962 8,30% tak
5. nazwa.pl 1 356 575 - 7,41%
6. Grupa Osemka.pl - Hosting 1 334 167 10 163 590 7,29%  tak
7. cba.pl 1 259 381 - 6,88%
8. Grupa Ovh 1 248 374 - 6,82%
9. Grupa Yoyo.pl - Hosting 1 240 574 - 6,77%
10. Grupa Pino - Hosting 1 222 887 7 518 114 6,68% tak
11. art.pl 1 094 365 - 5,98%
12. Grupa Click-Media 908 902 - 4,96%
13. webd.pl 558 782 - 3,05%
14. aster.pl - strony hostingowane aster.pl 478 023 - 2,61%
15. Grupa Google - Hosting 404 844 - 2,21%
16. boo.pl 384 657 - 2,10%
17. one.pl 348 855 - 1,91%
18. 1k.pl 336 255 - 1,84%
19. wabi.pl 322 498 - 1,76%
20. of.pl 256 603 - 1,40%

Po informacje i publicystykę czytelnicy najchętniej w grudniu wchodzili na serwisy Grupy Onet, Wirtualnej Polski oraz Gazeta.pl.

Drukuj tabelę

Informacje i publicystyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka 6 194 033 226 324 292 33,83% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Informacje i publicystyka 5 942 278 244 810 944  32,45% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka 5 455 592 164 697 462 29,79%tak
4. Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka 3 513 741 89 652 612 19,19% tak
5. Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka 3 452 635 90 160 775 18,85% tak
6. Grupa Polskapresse  - Informacje i publicystyka 3 249 399 41 444 718  17,74%  tak
7. Grupa TVN - Informacje i publicystyka 2 150 947 73 340 948 11,75% tak
8. Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka 2 073 593 48 009 953 11,32%  tak
9. Grupa Murator-se.pl 1 449 762 13 196 199 7,92%  tak
10. Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka 1 219 938 19 693 260 6,66% tak
11. Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka 1 138 327 20 511 321 6,22% tak
12. Grupa TVP - Informacje i publicystyka 1 130 946 11 064 913 6,18%  tak
13. Grupa Infor - Informacje i publicystyka 1 017 082 14 525 248 5,55%  tak
14. trojmiasto.pl 900 577 14 525 248 4,92%  tak
15. Grupa Gery.pl - Informacje i publicystyka 814 337 8 501 268 4,45% tak
16. otopr.pl 793 861 - 4,34%
17. Grupa Polskie Radio 666 418 8 764 942 3,64%  tak
18. pogodynka.pl 616 948 - 3,37%
19. meteo.pl 537 252 - 2,93%
20. Grupa Eurozet - radiozet.pl 514 350 6 877 230 2,81% tak

Wiadomości kulturalne i rozrywkowe przyciągnęły ponad 11 mln użytkowników do serwisu youtube.com, który od 8 miesięcy pozostaje na pierwszej pozycji. Zaraz za nim Grupa Onet.pl . Na miejscu 3. o2.pl.

Drukuj tabelę

Kultura i rozrywka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. youtube.com 11 873 997 - 64,84%
2. Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 7 339 712 825 099 972 40,08% tak
3. Grupa o2.pl - Kultura i rozrywka 6 985 856 454 492 853 38,15% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Kultura i rozrywka 6 219 976 379 342 694 33,97% tak
5. Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 4 424 144 298 585 567 24,16% tak
6. demotywatory.pl 3 776 319 - 20,62%
7. Grupa Spilgames 3 532 750 - 19,29%
8. filmweb.pl 3 079 365 169 648 891 16,82% tak
9. Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka 2 773 374 49 939 530 15,15% tak
10. Grupa Google - Kultura i rozrywka 2 547 983 - 13,91%
11. bigpoint.com 2 153 499 - 11,76%
12. tekstowo.pl 2 125 146 30 041 831 11,61%tak
13. Grupa Medousa.pl - Kultura i rozrywka 1 906 525 22 545 336 10,41% tak
14. wyspagier.pl 1 894 849 137 837 967 10,35% tak
15. Grupa Pino - Kultura i rozrywka 1 842 814 14 374 021 10,06% tak
16. Grupa Gry-online.pl 1 799 740 45 318 533 9,83%  tak
17. megavideo.com 1 776 349 - 9,70%
18. teksty.org 1 746 236 - 9,54%
19. edarling.pl 1 593 685 - 8,70%
20. Grupa Eska - Kultura i rozrywka 1 568 314 23 225 313 8,56% tak

Map najchętniej szukaliśmy na Grupa Google - Mapy i lokalizatory ponad 4,9 mln użytkowników.

Drukuj tabelę

Mapy i lokalizatory

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Google - Mapy i lokalizatory 4 959 590 - 27,08%
2. Grupa Onet.pl - Mapy i lokalizatory 4 049 707 26 423 636 22,12% tak
3. targeo.pl 1 174 045 - 6,41%
4. szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 577 545 2 146 358 3,15% tak
5. Grupa Wirtualna Polska - docelu.pl 516 157 4 861 392 2,82% tak
6. Grupa Pf.pl - mapa.pf.pl 462 250 1 122 451 2,52% tak
7. jakdojade.pl 389 288 - 2,13%
8. miplo.pl 348 257 - 1,90%
9. wikimapia.org 286 603 - 1,57%
10. Grupa Interia.pl - map24 201 294 6 125 608 1,10% tak
11. maperia.pl 167 989 - 0,92%
12. dojazd.org 165 279 - 0,90%
13. gmodules.com 149 368 - 0,82%
14. Grupa O2.pl - wmapa.pl 107 544 250 559 0,59% tak
15. kodypocztowe.info 105 223 - 0,57%
16. planmiasta.info 101 696 - 0,56%
17. gdziejestdziecko.pl 92 895 - 0,51%
18. ovi.com - maps.ovi.com 72 694 - 0,40%
19. Grupa Pkt.pl - pkt.pl - mapy 65 813 274 148 0,36% tak
20. flightradar24.com 38 786 -   0,21%

Grupa Allegro.pl - otomoto.pl już kolejny miesiąc z rzędu pozostaje na 1. pozycji z liczbą ponad 3,6 mln użytkowników odwiedzających jej serwisy w grudniu 2010 r.

Drukuj tabelę

Motoryzacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro.pl-otomoto.pl 3 651 786 300 451 711 19,94% tak
2. Grupa Onet.pl - Motoryzacja 2 434 163 59 247 453 13,29% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Motoryzacja 1 902 852 28 107 25110,39% tak
4. Grupa Interia.pl - Motoryzacja 1 515 449 25 461 886 8,28% tak
5. Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja 1 092 537 14 163 559 5,97% tak
6. autocentrum.pl 945 416 18 761 697 5,16% tak
7. Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja 933 778 8 168 379 5,10%  tak
8. Grupa Polskapresse - Motoryzacja 909 056 20 987 765 4,96%  tak
9. Grupa Bankier.pl - Motoryzacja 742 253 7 561 397 4,05% tak
10. Grupa V10.pl - Motoryzacja 713 310 8 075 866 3,90% tak
11. Grupa Auto.pl 702 338 - 3,84%
12. Grupa Mobile 488 483 - 2,67%
13. Grupa O2.pl - Motoryzacja 434 941 4 319 530 2,38% tak
14. motonews.pl 332 635 1 706 316 1,82% tak
15. autogielda.pl 295 391 - 1,61%
16. vwgolf.pl 275 488 - 1,50%
17. scigacz.pl 241 948 - 1,32%
18. vw-passat.pl 205 552 - 1,12%
19. etransport.pl 192 845 - 1,05%
20. Grupa Autoscout24 188 849 - 1,03%

W kategorii "Nowe technologie" 3 pierwsze miejsca należą do Grup: Interia.pl, Dobreprogramy.pl oraz Wirtualna Polska.

Drukuj tabelę

Nowe technologie

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Interia.pl - Nowe technologie 5 080 554 44 988 978 27,74% tak
2. dobreprogramy.pl 4 108 108 30 650 719 22,43% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 4 015 492 52 091 242 21,93% tak
4. Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 393 979 59 426 954 18,53% tak
5. Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 2 103 635 12 861 814 11,49% tak
6. Grupa Netstel - Nowe technologie 1 811 394 - 9,89%
7. Grupa IDG - Nowe technologie 1 673 040 11 337 811 9,14% tak
8. Grupa Ringier Axel Springer - Nowe technologie 1 359 142 6 312 832 7,42%  tak
9. programosy.pl 1 296 517 5 663 925 7,08% tak
10. frazpc.pl  909 957 3 227 614 4,97% tak
11. telepolis.pl 892 691 - 4,87%
12. ovi.com - store.ovi.com 883 225 - 4,82%
13. Grupa Catalist.pl - Nowe technologie 866 379 - 4,73%
14. chip.pl 733 733 3 678 511 4,01% tak
15. Grupa Blomedia - Nowe technologie 725 407 - 3,96%
16. softonic.pl 716 505 - 3,91%
17. chip.eu 692 841 - 3,78%
18. cnet.com 663 501 - 3,62%
19. Grupa Brameczka.pl 628 315 - 3,43%
20. Grupa TRO Media - Nowe technologie 555 897 1 970 162 3,04% tak

Pracy najchętniej szukano na serwisach Grupy Wirtualna Polska - Praca, gdzie weszło ponad 1,7 mln użytkowników.

Drukuj tabelę

Praca

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 728 736 12 821 779 9,44% tak
2. Grupa Gazeta.pl - Praca 1 665 757 26 752 631 9,10% tak
3. Grupa Pracuj - Praca 1 531 966 40 294 015 8,37% tak
4. jobrapido.pl 1 242 392 - 6,78%
5. infopraca.pl 1 025 241 20 021 722 5,60% tak
6. Grupa GoWork.pl 676 197 - 3,69%
7. Grupa Money.pl-money.pl-praca.money.pl 614 325 9 926 148 3,35%tak
8. Grupa Allegro - Praca 567 493 5 380 499 3,10% tak
9. Grupa Praca.pl - praca.pl 562 509 6 165 504 3,07% tak
10. Grupa Polskapresse - praca.gratka.pl 513 100 6 083 103 2,80% tak
11. jooble.com.pl 482 641 - 2,64%
12. Grupa Ringier Axel Springer - Praca 471 751 2 805 272 2,58% tak
13. indeed.com 450 033 - 2,46%
14. szybkopraca.pl 328 144 - 1,79%
15. Grupa Presspublica - kariera.pl 311 170 1 418 837 1,70%  tak
16. jobisjob.pl 285 172 - 1,56%
17. egospodarka.pl - praca.egospodarka.pl 278 052 2 513 992 1,52% tak
18. praca4u.net 247 344 - 1,35%
19. pracawita.pl 247 324 - 1,35%
20. Grupa Onet.pl - Praca 246 048 2 576 404 1,34% tak

W kolejnej kategorii "Publiczne" w grudniu 2010 r. pierwszą lokatę zajmował serwis pajacyk.pl z liczbą Real Users przekraczającą 1,1 mln.

Drukuj tabelę

Publiczne

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. pajacyk.pl 1 178 126 - 6,43%
2. pkw.gov.pl 700 912 - 3,83%
3. wosp.org.pl  666 821 - 3,64%
4. policja.gov.pl 652 731 - 3,56%
5. europa.eu 590 141 - 3,22%
6. zus.pl 503 170 - 2,75%
7. Grupa Uniwersytet Warszawski 498 917 - 2,72%
8. ngo.pl 470 543 - 2,57%
9. uj.edu.pl 428 870 - 2,34%
10. stat.gov.pl 406 718 - 2,22%
11. Grupa AGH 399 037 - 2,18%
12. sejm.gov.pl  332 781 - 1,82%
13. fundacjapolsat.pl 322 087 1,76%
14. Grupa Mf.gov.pl 311 213 - 1,70%
15. Grupa Praca.gov.pl 268 002 - 1,46%
16. us.edu.pl 256 640 - 1,40%
17. amu.edu.pl 251 300 - 1,37%
18. polskieserce.pl 242 640 - 1,33%
19. umk.pl  242 631 - 1,32%
20. men.gov.pl 239 327 - 1,31%

Wśród serwisów społecznościowych nie notujemy zmian: na miejscu 1. nasza-klasa.pl, zaraz za nią Facebook.com.

Drukuj tabelę

Społeczności

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa nasza-klasa.pl 12 253 764 - 66,92%
2. facebook.com 9 582 619 - 52,33%
3. Grupa Onet.pl - Społeczności 6 574 653 132 945 361 35,90% tak
4. Grupa Gazeta.pl - Społeczności  6 396 580  384 828 105 34,93% tak
5. Grupa Interia.pl - Społeczności 5 850 261 132 937 180 31,95% tak
6. Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 5 163 677 49 351 304 28,20% tak
7. Grupa Google - Społeczności 4 480 048 - 24,47%
8. Grupa GG Network - Społeczności 4 258 435 96 851 356 23,25%tak
9. Grupa O2.pl - Społeczności 3 414 516 63 641 983 18,65% tak
10. akazoo.pl  2 976 542 - 16,25%
11. peb.pl 2 113 812 - 11,54%
12. grono.net 1 966 698 98 589 490 10,74% tak
13. Grupa Spolecznosci.pl - Społeczności 1 843 220 836 033 374 10,07% tak
14. goldenline.pl 1 828 416 - 9,98%
15. wordpress.com 1 655 189 - 9,04%
16. badoo.com 1 455 123 - 7,95%
17. wykop.pl 1 439 597 38 890 662 7,86% tak
18. myspace.com 1 260 904 15 053 307 6,89% tak
19. pun.pl 1 132 623 16 223 025 6,19% tak

Sport najchętniej odwiedzany był na serwisach tematycznych Grupy Wirtualna Polska.

Drukuj tabelę

Sport

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wirtualna Polska - Sport 3 948 359 127 522 077 21,56% tak
2. Grupa Onet.pl - Sport 3 599 108 131 326 330 19,65% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Sport 2 711 458 63 160 678 14,81% tak
4. Grupa Interia.pl - Sport 1 473 702 65 907 560 8,05% tak
5. Grupa o2.pl - Sport 550 728 4 866 344 3,01% tak
6. livesports.pl 418 049 - 2,28%
7. Grupa Ringier Axel Springer - Sport 398 724 5 149 808 2,18% tak
8. futbolowo.pl 356 784 14 415 497 1,95%
9. kfd.pl  354 457 - 1,94%
10. 90minut.pl 320 425 16 030 500 1,75%  tak
11. livescore.com 284 831 - 1,56%
12. sportowefakty.pl 267 380 22 050 976 1,46%
13. Grupa Eurosport 234 990 - 1,28%
14. skionline.pl 224 332 3 416 249 1,23% tak
15. meczyki.pl 212 278 - 1,16%
16. lechpoznan.pl 194 331 3 100 440 1,06% tak
17. Grupa TVP - tvp.pl - sport 190 496 2 476 128 1,04% tak
18. skijumping.pl 171 905 4 131 100 0,94% tak
19. soccer-live.pl 155 999 1 992 550 0,85% tak
20. Grupa Fit.pl - Sport 148 630 - 0,81%

W kategorii „Styl życia” na pierwszej pozycji w grudniu 2010 r. znalazła się Grupa Onet.pl wyprzedzając Wirtualną Polskę i o2.pl.

Drukuj tabelę

Styl życia

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Styl życia 6 112 624 358 668 513 33,38% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 5 894 150 354 331 849 32,19% tak
3. Grupa o2.pl - Styl życia 5 242 402 237 297 895 28,63% tak
4. Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 866 852 177 170 451 26,58% tak
5. Grupa Interia.pl - Styl życia 3 273 782 119 588 083 17,88% tak
6. Grupa Edipresse - Styl życia 3 038 102 45 641 409 16,59% tak
7. Grupa Infor - Styl życia 2 232 845 15 043 117 12,19% tak
8. Grupa G+J Polska - Styl życia 1 934 019 22 883 477 10,56% tak
9. Grupa Ringier Axel Springer - Styl życia 1 883 736 12 181 059 10,29% tak
10. Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 689 180 14 090 615 9,22% tak
11. Grupa Abczdrowie.pl 1 353 714 9 863 7257,39% tak
12. wielkiezarcie.com 1 194 641 10 096 934  6,52% tak
13. kozaczek.pl 1 149 658 20 321 171 6,28%  tak
14. tipy.pl 1 086 528 5 874 232 5,93% tak
15. biomedical.pl 956 764 3 394 659 5,22%
16. Grupa Murator - Styl życia 942 183 2 777 609 5,15% tak
17. smaczny.pl 866 998 - 4,73%
18. opoka.org.pl 842 400 - 4,60%
19. Grupa Banzaj.pl - Styl życia 827 913 11 966 421 4,52%  tak
20. senior.pl 786 985 2 851 470 4,30% tak

Na serwisy poświęcone turystyce w grudniu 2010 r. wchodziliśmy najczęściej na rozklad-pkp.pl – ponad 2 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Turystyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. rozklad-pkp.pl 2 035 732 51 158 725 11,12% tak
2. Grupa Onet.pl - Turystyka 1 893 329 18 002 949 10,34% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Turystyka 1 060 502 14 400 283 5,79% tak
4. Grupa E-podroznik.pl 1 057 284 - 5,77%
5. Grupa Nocowanie.pl 735 667 6 618 822 4,02% tak
6. Grupa Eholiday.pl 691 906 5 977 169 3,78% tak
7. Grupa Meteor24.pl 516 749 - 2,82%
8. Grupa eSKY.pl 483 846 - 2,64%
9. odleglosci.pl  377 152 - 2,06%
10. Grupa Allegro.pl - Turystyka 373 610 4 793 703 2,04% tak
11. Grupa Gazeta.pl - Turystyka 370 605 3 345 912  2,02% tak
12. Grupa G+J Polska - Turystyka 355 183 2 734 920 1,94% tak
13. booking.com 330 218 - 1,80%
14. Grupa Interia.pl - Turystyka 310 034 2 096 204 1,69% tak
15. mapofpoland.pl  288 963 - 1,58%
16. Grupa Itur.pl 279 424 - 1,53%
17. Grupa Fajnewczasy.pl 260 126 2 393 241 1,42% tak
18. Grupa Wakacje.pl 231 642 - 1,26%
19. gastronauci.pl 228 158 961 121 1,25% tak
20. holidaycheck.pl 224 818 8 006 374 1,23% tak

Wśród wyszukiwarek już kolejny miesiąc pierwsza trójka pozostaje bez zmian: najpopularniejszą jest Google, zaraz za nią grupa Pf.pl i Pkt.pl.

Drukuj tabelę

Wyszukiwarki i katalogi

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 16 691 367 - 91,15%
2. Grupa pf.pl - Wyszukiwarki 3 484 519 18 584 265 19,03% tak
3. Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - pozostałe 2 875 004 11 378 534 15,70% tak
4. Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 041 323 44 198 081 11,15%  tak
5. ask.com 2 014 557 - 11,00%
6. Grupa NNV-firmy.net 1 496 666 - 8,17%
7. bing.com 1 418 487 - 7,75%
8. cylex.pl 1 137 606 - 6,21%
9. Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki i katalogi 1 000 229 12 222 197 5,46% tak
10. filestube.com 988 539 - 5,40%
11. mywebsearch.com 860 190 - 4,70%
12. Grupa Yahoo - Wyszukiwarki i katalogi 820 761 - 4,48%
13. Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki i katalogi  792 201 13 544 474 4,33% tak
14. Grupa Money.pl - favore.pl 725 438 3 010 805 3,96% tak
15. smartfind.tk 673 347 - 3,68%
16. katalog2010.com.pl 665 365 - 3,63%
17. webwweb.pl 604 939 - 3,30%
18. e-Grupa Toplista.pl 483 566 - 2,64%
19. peeplo.pl 482 400 - 2,63%
20. yellowpages.pl 451 541 1 199 390 2,47% tak

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2010

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Infor.pl
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dwa świadczenia z urzędu pracy dla obywateli Ukrainy i innych cudzoziemców w 2025 r.

Urzędy pracy przyznają dwa świadczenia obywatelom Ukrainy i innym cudzoziemcom: zasiłek dla bezrobotnych i dodatek aktywizacyjny. Komu i kiedy zgodnie z polskimi przepisami aktualnymi na 2025 rok świadczenia te przysługują?

Zasada: świadek ustanawia pełnomocnika bez konieczności zgody sądu lub prokuratora - projekt nowelizacji kpk (petycja NRA)

Naczelna Rada Adwokacka proponuje, aby wprowadzić jako zasadę prawo świadków do ustanowienia pełnomocnika, bez wyjątków i konieczności zgody sądu lub prokuratora. Adwokatura skierowała petycje w tej sprawie do prezydenta, rządu i parlamentu, która zawiera projekt nowelizacji kodeksu postępowania karnego.

Komunikat ZUS: Ograniczenia w komunikacji elektronicznej

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje o ograniczeniach w komunikacji elektronicznej z ZUS.

7 mniej znanych praw osób z niepełnoprawnościami w Polsce

Osoby z niepełnosprawnościami mogą korzystać z szeregu uprawnień. Wiele z nich zależy od stopnia niepełnosprawności czy dodatkowych kryteriów. Tym razem wymieniamy 7 przykładów, o których nie każdy być może pamięta.

REKLAMA

Pasja czy pragmatyzm - czym kierować się wybierając profil w szkole średniej?

Wybór ścieżki edukacyjnej w szkole średniej to jedna z pierwszych poważnych decyzji, przed którą stają młodzi ludzie i ich rodzice. Czy postawić na rozwój pasji dającej radość i motywację, czy może skupić się na praktycznym przygotowaniu do przyszłej kariery? W dobie dynamicznych zmian na rynku pracy oraz rosnącej presji na sukces akademicki i zawodowy dylemat ten staje się coraz trudniejszy. Złoty środek mogą stanowić rozwiązania łączące elastyczność z międzynarodowymi możliwościami edukacyjnymi.

Budownictwo mieszkaniowe 2025: początek roku nie zapowiada wysypu nowych mieszkań, a wysokie kursy akcji spółek deweloperskich kłócą się z danymi GUS

Budownictwo mieszkaniowe 2025. Po optymistycznym styczniu pod względem budów rozpoczętych, w lutym nastąpiła stabilizacja danych statystycznych na dość przeciętnych poziomach wartości. W dalszym ciągu więc w budownictwie czekamy także na nadejście wiosny.

Będzie nowa ustawa propodażowa: czy przyspieszy budowę mieszkań w Polsce i obniży cenę metra kwadratowego

Budownictwo mieszkaniowe czeka na nową ustawę – tak zwaną ustawę podażową, obiecaną przez rząd. W ocenie deweloperów, gdyby nowa ustawa propodażowa została przyjęta w obecnej formie, nastąpiłby ciąg korzystnych zmian ułatwiających inwestycje i skracających proces budowy mieszkań.

Odpowiedzialność członków zarządów spółek – co zmienia wyrok TSUE w sprawie Adjak?

W dniu 4 marca 2025 roku Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) wydał przełomowy wyrok w sprawie C-277/24 (Adjak), w którym zakwestionował przyjęty w Polsce model solidarnej odpowiedzialności członków zarządu za zaległości podatkowe spółki. W opinii TSUE obecne przepisy naruszają prawo unijne, ponieważ uniemożliwiają kwestionowanie decyzji wymiarowych organów podatkowych, zapadłych w sprawie przeciwko spółce w trakcie postępowania przeciwko członkom zarządu – tym samym godząc w podstawowe zasady ochrony praw jednostki. Orzeczenie to może wymusić istotne zmiany w polskim systemie prawnym oraz wpłynąć na dotychczasową praktykę organów administracji skarbowej wobec członków zarządów spółek.

REKLAMA

Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw 2025 [LUTY]

GUS podał dane na luty 2025 r. Ile wynosi przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw? Jakie było zatrudnienie w lutym? O ile wzrosło od ubiegłego roku?

Mandat za przeładowaną ciężarówkę, a zaniżona waga w CMR. Kto za to ponosi odpowiedzialność?

Przeładowanie pojazdu w transporcie drogowym to częsty problem, który może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych i finansowych, w tym mandatów nałożonych na przewoźnika. W sytuacjach, gdy błędne dane o wadze towaru zostały przekazane przez spedytora lub nadawcę towaru, pojawia się pytanie o podział odpowiedzialności między przewoźnika a spedytora czy nadawcę. Najczęściej problem dotyczy mandatów zagranicznych, dlatego kluczowe znaczenie w tej kwestii mają przepisy Konwencji o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR).

REKLAMA