REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Megapanel PBI/Gemius październik 2010 - Top 20

REKLAMA

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych serwisów internetowych w Polsce za miesiąc październik 2010 r. – czyli TOP 20 polskich serwisów.

Z najnowszych danych badania Megapanel PBI/Gemius październik 2010 wynika, że nadal najpopularniejszym serwisem w Polsce pozostaje Google. Na drugim miejscu wciąż plasuje się Grupa Onet.pl, a tuż za nią Grupa nasza-klasa.pl. W zestawieniu cały czas utrzymuje się Grupa Infor i to z większą liczbą użytkowników w porównaniu z miesiącem poprzednim.

 

 

Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych według zasięgu miesięcznego

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Zasięg Audyt site-centric
1. Grupa Google 16 991 015    93,17%
2. Grupa Onet.pl 13 264 062    72,73% tak
3. Grupa nasza-klasa.pl 12 212 306        66,96%
4. Grupa Wirtualna Polska 12 088 042    66,28% tak
5. Grupa Gazeta.pl      11 651 106     63,89% tak
6. Grupa Allegro.pl    11 525 318    63,20% tak
7. youtube.com    11 197 486    61,40%  
8. Grupa Interia.pl    11 177 945       61,29% tak
9. Grupa O2.pl 10 118 603         55,48% tak
10. Grupa Wikipedia 9 313 884    51,07%
11. facebook.com 8 664 058    47,51%
12. Grupa Mozilla 7 422 151    40,70%
13. Grupa GG Network 6 116 021    33,54% tak
14. Grupa Microsoft 5 400 838    29,61%
15. Grupa Axel Springer    4 809 158    26,37% tak
16. Grupa Polskapresse    4 761 344    26,11% tak
17. Grupa Infor 4 447 269    24,39% tak
18. Grupa Money.pl 4 127 348    22,63% tak
19. dobreprogramy.pl        3 976 572    21,80% tak
20. Grupa Orange 3 907 095 21,42%

W zestawieniu domen według zasięgumiesięcznego w październiku również dominuje google.pl. Na drugie miejsce onet.pl wyprzedzając nk.pl.

Drukuj tabelę

Ranking domen według zasięgu miesięcznego

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Zasięg Audyt site-centric
1. google.pl 16 379 225    89,81%
2. onet.pl 12 328 749    67,60% tak
3. nk.pl 12 203 434    66,91%
4. google.com 11 670 508    63,99%
5. youtube.com    11 197 486    61,40%
6. allegro.pl    10 923 379    59,90% tak
7. wp.pl    10 857 501    59,53% tak
8. wikipedia.org 9 200 896    50,45%
9. facebook.com    8 664 058    47,51%  
10. interia.pl    8 203 759      44,98%  tak
11. gazeta.pl 7 817 889    42,87%
12. mozilla.com 7 307 764    40,07%
13. wrzuta.pl    4 759 344         26,10% tak
14. o2.pl    4 613 118    25,29% tak
15. zumi.pl    4 579 813       25,11% tak
16. blogspot.com    4 344 408   23,82%
17. ceneo.pl    4 295 351    23,55% tak
18. microsoft.com   4 278 721    23,46%
19. chomikuj.pl     4 277 932        23,46% tak
20. otomoto.pl     4 097 844        22,47% tak

Według miesięcznej liczby odsłon w październiku bez większych zmian. Nadal prym wiedzie Grupa Allegro.pl. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według miesięcznej liczby odsłon

Lp. Nazwa Liczba odsłon Użytkownicy
(Real Users)
Audyt site-centric
1. Grupa Allegro.pl 5 292 856 233    11 525 318 tak
2. Grupa Onet.pl 2 973 655 255    13 264 062 tak
3. Grupa Wirtualna Polska 2 357 753 634    12 088 042 tak
4. Grupa Interia.pl 1 164 717 046    11 177 945 tak
5. Grupa Gazeta.pl    1 118 570 552    11 651 106 tak
6. Grupa O2.pl    1 088 339 213    10 118 603 tak
7. Grupa Spolecznosci.pl 956 418 741    3 533 612 tak*
8. Grupa Spilgames 242 945 974    2 833 074 tak*
9. Grupa GG Network 172 501 019    6 116 021 tak
10. poszkole.pl 157 535 480    1 244 493 tak

* w zestawieniu uwzględniono tylko audytowane części grup witryn i witryn niezgrupowanych.

Nadal najwięcej czasu polscy użytkownicyspędzają na dużych portalach. Najdłużej przyciągały nas w październiku 2010 r.,podobnie jak w miesiącach poprzednich, serwisy onet.pl. i wp.pl.

Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według miesięcznego czasu

Lp. Nazwa Czas [godz.] Średni czas na użytkownika [godz:min:s] Użytkownicy
(Real Users)
Audyt site-centric
1. Grupa Onet.pl 79 136 437    05:57:58    13 264 062 tak
2. Grupa Wirtualna Polska 68 592 767       05:40:28 12 088 042 tak
3. Grupa Allegro.pl 55 390 832    04:48:22    11 525 318 tak
4. Grupa Interia.pl 37 752 464    03:22:39    11 177 945 tak
5. Grupa O2.pl 29 115 294       02:52:39 10 118 603 tak
6. Grupa Gazeta.pl 24 333 078    02:05:19    11 651 106 tak
7. Grupa GG Network 9 576 007    01:33:57   6 116 021 tak
8. Grupa Spolecznosci.pl 9 313 136    02:38:08    3 533 612 tak*
9. Grupa Spilgames  5 720 977    02:01:10 2 833 074 tak*
10. Grupa Eska 5 255 832 03:46:54 1 389 792 tak
11. wyspagier.pl 3 255 983    01:54:32   1 705 627 tak
12. Grupa Eurozet 2 714 843    03:47:56   714 648 tak
13. Grupa TVN    2 442 384    00:58:14    2 516 147 tak
14. joemonster.org    1 885 931    01:27:12    1 297 732 tak
15. poszkole.pl 1 655 544    01:19:49    1 244 493 tak
16. Grupa Polskapresse 1 590 719    00:20:03   4 761 344 tak
17. grono.net    1 547 274    00:47:20    1 961 636 tak
18. Grupa Media Regionalne 1 450 748    00:24:35    3 540 369 tak
19. filmweb.pl 1 347 543    00:27:13    2 970 030 tak
20. nokaut.pl 1 329 969    00:30:15    2 637 468 tak

* w zestawieniu uwzględniono tylko audytowane części grup witryn i witryn niezgrupowanych.

Wśród witryn objętych audytemsite-centric największą popularnością wciąż cieszyły się stronyOnet.pl. Na 10 pozycji nadal utrzymuje się Grupa Infor.

Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według zasięgu

Lp. Nazwa Zasięg Użytkownicy
(Real Users)
Audyt site-centric
1. Grupa Onet.pl 72,73%    13 264 062 tak
2. Grupa Wirtualna Polska 66,28%    12 088 042 tak
3. Grupa Gazeta.pl    63,89%    11 651 106 tak
4. Grupa Allegro.pl    63,20%    11 525 318 tak
5. Grupa Interia.pl 61,29%    11 177 945 tak
6. Grupa O2.pl 55,48%    10 118 603 tak
7. Grupa GG Network 33,54%    6 116 021 tak
8. Grupa Axel Springer    26,37%    4 809 158 tak
9. Grupa Polskapresse    26,11%    4 761 344 tak
10. Grupa Infor 24,39%    4 447 269 tak
11. Grupa Money.pl 22,63%    4 127 348 tak
12. dobreprogramy.pl 21,80%    3 976 572 tak
13. Grupa Media Regionalne 19,41%    3 540 369 tak
14. Grupa Spolecznosci.pl    19,38%    3 533 612 tak*
15. Grupa Murator    18,30%    3 337 523 tak
16. zapytaj.com.pl    16,83%     3 069 215 tak
17. Grupa Edipresse.pl 16,62%    3 030 589 tak
18. filmweb.pl    16,29%    2 970 030 tak
19. Grupa Spilgames    15,53%   2 833 074 tak*
20. Grupa Pkt.pl    15,46%    2 819 241 tak

* w zestawieniu uwzględniono tylko audytowane części grup witryn i witryn niezgrupowanych.

Wśród komunikatorów nieprzerwanie lideremjest Gadu-Gadu.

Drukuj tabelę

Ranking aplikacji według zasięgu miesięcznego

Lp. Nazwa Zasięg Aktywne programy Audyt site-centric
1. Komunikator Gadu-Gadu 36,25%    6 610 967 tak
2. Komunikator Skype 25,39%    4 629 631
3. Windows Media Player   23,63%    4 309 725
4. Winamp 14,59%    2 660 521
5. Ipla 14,08%    2 567 737
6. OpenFM 6,28%    1 144 629
7. RealPlayer 4,12%    750 477
8. Aplikacja Google Desktop    2,64%    481 317
9. Komunikator Windows Live Messenger    2,63%    479 182   
10. Komunikator Tlen.pl    2,42%    441 336    tak
11. Google Earth        2,21%    403 153  
12. VLC media player 2,03%    370 745
13. iTunes    1,49%    271 573
14. QuickTime    1,44%    262 325
15. BestPlayer 1,19%    216 174   
16. Komunikator AQQ 1,01%    184 247 tak
17. GOM Player       0,78%    142 541
18. AIMP    0,69%    126 238
19. KMplayer        0,52% 95 100
20. Last FM    0,51%    92 84

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Infor.pl
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ceny 2025: Ile kosztuje wykończenie mieszkania (pod klucz) u dewelopera?

Czy deweloperzy oferują wykończenie mieszkań pod klucz? W jakiej cenie? Jak wielu nabywców się na nie decyduje? Sondę przygotował serwis nieruchomości dompress.pl.

Unijne rozporządzenie DORA już obowiązuje. Które firmy muszą stosować nowe przepisy od 17 stycznia 2025 r.?

Od 17 stycznia 2025 r. w Unii Europejskiej zaczęło obowiązywać Rozporządzenie DORA. Objęte nim podmioty finansowe miały 2 lata na dostosowanie się do nowych przepisów w zakresie zarządzania ryzykiem ICT. Na niespełna miesiąc przed ostatecznym terminem wdrożenia zmian Europejski Bank Centralny opublikował raport SREP (Supervisory Review and Evaluation Process) za 2024 rok, w którym ze wszystkich badanych aspektów związanych z działalnością banków to właśnie ryzyko operacyjne i teleinformatyczne uzyskało najgorsze średnie wyniki. Czy Rozporządzenie DORA zmieni coś w tym zakresie? Na to pytanie odpowiadają eksperci Linux Polska.

Kandydaci na prezydenta 2025 [Sondaż]

Którzy kandydaci na prezydenta w 2025 roku mają największe szanse? Oto sondaż Opinia24. Procenty pierwszej trójki rozkładają się następująco: 35,3%, 22,1% oraz 13,2%.

E-doręczenia: 10 najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi

E-doręczenia funkcjonują od 1 stycznia 2025 roku. Przedstawiamy 10 najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi ekspertki. Jakie podmioty muszą posiadać adres do e-doręczeń? Czy w przypadku braku odbioru przesyłek z e-doręczeń w określonym czasie będzie domniemanie doręczenia?

REKLAMA

Brykiety drzewne czy drewno kawałkowe – czym lepiej ogrzewać dom i ile to kosztuje? Zestawienie kaloryczności gatunków drewna

Każdy rodzaj paliwa ma swoje mocne strony. Polska jest jednym z większych producentów brykietów w Europie i znaleźć u nas można bardzo szeroką ich gamę. Brykietowanie to proces, który nadaje drewnu nową strukturę, zagęszcza je. Brykiet tej samej wielkości z trocin dębowych ma taką samą wagę jak z trocin sosnowych czy świerkowych. Co więcej, brykiet z trocin iglastych ma wyższą wartość kaloryczną, ponieważ drewno iglaste, niezależnie od lekkiej wagi, tak naprawdę jest bardziej kaloryczne od liściastego. Do tego jeśli porównamy polano i brykiet o tej samej objętości, to brykiet jest cięższy od drewna.

Ratingi ESG: katalizator zmian czy iluzja postępu?

Współczesny świat biznesu coraz silniej akcentuje znaczenie ESG jako wyznacznika zrównoważonego rozwoju. W tym kontekście ratingi ESG odgrywają kluczową rolę w ocenie działań firm na polu odpowiedzialności środowiskowe, społecznej i zarządzania. Ale czy są one rzeczywistym impulsem do zmian, czy raczej efektowną fasadą bez głębszego wpływu na biznesową rzeczywistość? Przyjrzyjmy się temu bliżej.

Transfer danych osobowych do Kanady – czy to bezpieczne? Co na to RODO?

Kanada to kraj, który kojarzy się nam z piękną przyrodą, syropem klonowym i piżamowym shoppingiem. Jednak z punktu widzenia RODO Kanada to „państwo trzecie” – miejsce, które nie podlega bezpośrednio unijnym regulacjom ochrony danych osobowych. Czy oznacza to, że przesyłanie danych na drugi brzeg Atlantyku jest ryzykowne?

Chiński model AI (DeepSeek R1) tańszy od amerykańskich a co najmniej równie dobry. Duża przecena akcji firm technologicznych w USA

Notowania największych amerykańskich firm związanych z rozwojem sztucznej inteligencji oraz jej infrastrukturą zaliczyły ostry spadek w poniedziałek, w związku z zaprezentowaniem tańszego i wydajniejszego chińskiego modelu AI, DeepSeek R1.

REKLAMA

Orzeczenie o niepełnosprawności dziecka a dokumentacja pracownicza rodzica. MRPiPS odpowiada na ważne pytania

Po co pracodawcy dostęp do całości orzeczenia o niepełnosprawności dziecka? Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej odpowiedziało na wątpliwości Rzeczniczki Praw Dziecka. Problem dotyczy dokumentowania prawa do dodatkowego urlopu wychowawczego rodzica dziecka z niepełnosprawnością.

2500 zł dla nauczyciela (nie każdego) - na zakup laptopa. MEN: wnioski do 25 lutego 2025 r. Za droższy model trzeba będzie dopłacić samemu

Nauczyciele szkół ponadpodstawowych i klas I-III szkół podstawowych mogą od poniedziałku 27 stycznia 2025 r. składać wnioski o bon na zakup sprzętu w programie "Laptop dla nauczyciela" – poinformowali ministra edukacji Barbara Nowacka i wicepremier, minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski. Na złożenie wniosków nauczyciele mają 30 dni (do 25 lutego 2025 r. – PAP), kolejne 30 dni przeznaczone będzie na ich rozpatrzenie. Bony mają być wręczane w miesiącach kwiecień-maj 2025 r., a wykorzystać je będzie można do końca 2025 roku.

REKLAMA