REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Megapanel październik 2010 - wyniki po kategoriach tematycznych

REKLAMA

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych witryn w Polsce, w podziale na 19 kategorii, według badania Megapanel PBI/Gemius październik 2010.Zapraszamy do zapoznania się z wynikami.

Październikowe Megapanelu zaskakują w kilku miejscach. Widać wyrównaną walkę o pozycję na rynku trzech polskich Grup: Onet.pl, Wirtualnej Polski, oraz Gazeta.pl. Już nie zaskakuje silna pozycja Facebooka wśród polskiej społeczności, który zgromadził niemal 8 mln Real Users.

Pierwsza trójka w rankingu wg kategorii "Biznes, finanse, prawo" to stale silny Onet. Serwisy biznesowe Grupy Infor spadają z 3. pozycji na 4., a ich miejsce zajmują serwisy Grupy Money.

Drukuj tabelę

Biznes, finanse, prawo

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe 4 127 252         59 379 446    22,63% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 2 915 592      47 293 366 15,99% tak
3. Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe 2 733 580        30 040 472 14,99% tak
4. Grupa Infor - Serwisy biznesowe 2 662 357        22 831 796 14,60% tak
5. Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe 1 646 178        40 788 744 9,03% tak
6. Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe 1 569 762          25 819 143   8,61% tak
7. Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 1 513 019          17 713 531   8,30% tak
8. eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe 1 287 501        6 399 243   7,06% tak
9. forumprawne.org 969 281    -  5,31%
10. Grupa Wolters Kluwer Polska - Serwisy biznesowe 785 143           3 776 378 4,31% tak
11. Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe 760 953       5 602 986 4,17% tak
12. nf.pl 689 337         5 501 652 3,78% tak
13. Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo 535 771    - 2,94%
14. Grupa Spolecznosci.pl-media2.pl 480 030          2 667 404 2,63% tak
15. wirtualnemedia.pl 423 237       2 127 019 2,32% tak
16. Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznesowe 400 998      - 2,20%
17. biznesforum.pl 380 314  - 2,09%
18. Grupa Puls Biznesu 338 144          6 129 145 1,85% tak
19. podatki.biz 319 751     1 278 804   1,75% tak
20. taxcare.pl 247 745  - 1,36%

W kategorii "Budownictwo i nieruchomości" dwa pierwsze miejsca Gazeta.pl - Budownictwo oraz Murator - Budownictwo . Ta sytuacja nie zmienia się od sierpnia 2010 r.

Drukuj tabelę

Budownictwo i nieruchomości

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Gazeta.pl - Budownictwo 1 671 408      23 125 416    9,16% tak
2. Grupa Murator - Budownictwo 1 432 915    14 031 835    7,86% tak
3. Grupa Allegro.pl-otodom.pl 1 032 660      29 381 244  5,66% tak
4. Grupa Polskapresse - Budownictwo i nieruchomości 656 902        28 188 466 3,60% tak
5. Grupa Oferty.net 629 772        12 395 722 3,45% tak
6. Grupa AVT - Budownictwo i nieruchomości 577 794        2 586 560 3,17% tak
7. Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 553 737        17 988 106 3,04% tak
8. Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo 540 688       7 886 655 2,96%  tak
9. Grupa Interia.pl - Budownictwo 520 572        25 365 687 2,85% tak
10. Grupa e-budownictwo.pl 469 268       4 864 823 2,57% tak
11. Grupa Gazeta.pl-domiporta.pl 435 612        11 499 737 2,39%
12. Grupa Meble.pl - Budownictwo 423 837 - 2,32%
13. skyscrapercity.com    361 158   - 1,98%
14. Grupa Onet.pl - Budownictwo 325 220          6 002 735 1,78% tak
15. Grupa Dom.pl - Budownictwo    306 503     - 1,68%  
16. Grupa o2.pl - Budownictwo 253 032            1 804 440 1,39% tak
17. szybko.pl          244 976   4 033 794  1,34% tak
18. Grupa Money.pl-money.pl-dom.money.pl 240 065        2 856 734 1,32% tak
19. swiatkwiatow.pl      214 848       - 1,18%
20. Grupa KRN Media              210 033 3 127 979 1,15% tak

Rynek e-commerce ostro walczy o klienta. W październikowym Megapanelu Allegro stale na pierwszym, dalej znajduje się portal nokaut.pl i na 3. pozycji znalazła się Grupa Groupon.

Drukuj tabelę

E-commerce

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro - E-commerce 11 324 731      4 910 879 184    62,10% tak
2. nokaut.pl 2 637 468       10 064 820 14,46% tak
3. Grupa Groupon 2 372 462    - 13,01%
4. aukcjoner.pl    1 687 487      - 9,25%  
5. euro.com.pl    1 666 980    - 9,14%
6. okazje.info.pl    1 461 102        7 653 396 8,01% tak
7. bonprix.pl     1 446 289        - 7,93%
8. skapiec.pl   1 411 933     - 7,74%
9. Grupa Spolecznosci.pl - E-commerce 1 314 483       54 253 222 7,21% tak
10. Grupa Onet.pl - E-commerce             1 306 329 129 878 142 7,16%l tak
11. merlin.pl    1 286 097     - 7,05%
12. twenga.pl 1 173 152   - 6,43%
13. Grupa Ebay 1 127 920   - 6,18%
14. Grupa o2.pl - E-commerce 955 988       6 849 022 5,24% tak
15. empik.com 952 514     - 5,22%  
16. Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce    908 386        60 150 250 4,98% tak
17. Grupa Interia.pl - E-commerce       878 350         18 541 507 4,82% tak
18. tchibo.pl 777 845  - 4,27%
19. halens.pl    742 170    - 4,07%
20. alejka.pl    727 636   - 3,99%

Największą liczbę użytkowników przeglądających serwisy edukacyjne w październiku 2010 r. zgromadziła grupa Wikipedia, która uplasowała się na 1. miejscu, notując ponad 9 mln stałych użytkowników. Na 2. pozycji stale grupa Google z 4,6 mln użytkowników.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Drukuj tabelę

Edukacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wikipedia - Edukacja 9 286 343        - 50,92%
2. Grupa Google - Edukacja 4 636 260       - 25,42%
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 4 162 224       50 333 166 22,82% tak
4. Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 3 105 252        23 122 714 17,03% tak
5. bryk.pl    1 755 377        7 181 146 9,63% tak
6. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 718 923      14 828 131  9,43% tak
7. Grupa Netstel - Serwisy edukacyjne    1 273 451  - 6,98%
8. shvoong.com    1 225 110    - 6,72%
9. szkolnictwo.pl    1 209 783    - 6,63%
10. Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne 1 183 199        12 536 392 6,49% tak
11. zgapa.pl    1 108 909        2 880 403 6,08%
12. klp.pl 1 090 656     - 5,98%  
13. pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN     1 034 574      - 5,67%
14. translate.pl    1 004 482    - 5,51%  
15. Grupa Ling.pl    817 009      - 4,48%
16. Grupa Na6.pl    763 391  - 4,19%  
17. Grupa Edgard    760 038    - 4,17%
18. zaliczaj.pl    741 044     - 4,06%
19. Grupa o2.pl - Serwisy edukacyjne 642 843        10 035 000 3,52% tak
20. translatica.pl 596 193   - 3,27%

Z serwisów o tematyce erotycznej pozycję 1. stale zajmuje redtube.com z ok. 1,6 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Erotyka

 1 081 890
Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. redtube.com 1 649 023      - 9,04%
2. pornhub.com      1 386 959  - 7,61%
3. xvideoslive.com      1 314 023   - 7,21%
4. xvideos.com   1 217 329      - 6,67%
5. livejasmin.com    1 183 932    - 6,49%
6. sexrura.pl    - 5,93%
7. zbiornik.com 899 925      - 4,93%
8. Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 784 535      77 075 169  4,30% tak
9. porno.com.pl      705 857 - 3,87%
10. xnxx.com               701 990 - 3,85%
11. xhamster.com       663 707 - 3,64%
12. Grupa rXmedia      657 141 -    3,60%
13. sexnk.net 627 585     - 3,44%
14. erodate.pl 623 222       - 3,42%
15. sexmov.pl         622 715 - 3,41%
16. adultfriendfinder.com 616 263     - 3,38%
17. fotka.sex.pl 612 732     - 3,36%
18. tube8.com    599 230    - 3,29%
19. sex-blog.pl 540 920    - 2,97%
20. youporn.com       525 624        - 2,88%

W kategorii serwisy "Firmowe" na miejsce pierwsze wskoczyła Grupa Mozilla z liczbą Real Users na poziomie 7,4 mln. Na 2. pozycji utrzymuje się Grupa Microsoft  zdobywając ponad 5,3 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Firmowe

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Mozilla    7 422 151    40,70%    - 37,48%
2. Grupa Microsoft - Firmowe 5 357 772      - 29,38%
3. Grupa Orange 3 907 095    - 21,42%
4. adobe.com 3 715 810    - 20,37%
5. Grupa Plus GSM 3 234 211     - 17,73%
6. Grupa Ipko.pl 2 716 308     - 14,89%
7. Grupa PTC Era 2 468 747        - 13,54%
8. Grupa Play 2 166 750        - 11,88%
9. Grupa ING 1 968 372        - 10,79%
10. Grupa Mbank 1 943 995        - 10,66%
11. platnosci.pl 1 907 405        - 10,46%
12. skype.com 1 900 391        - 10,42%
13. Grupa Google - Firmowel 1 802 368        - 9,88%
14. pkobp.pl 1 802 214        - 9,88%
15. Grupa Pekao SA         1 525 699  - 8,37%
16. Grupa BZWBK        1 509 100 - 8,27%
17. tp.pl       1 405 814 - 7,71%
18.  lotto.pl 1 382 479    - 7,58%
19. aliorbank.pl 1 119 302    - 6,14%
20. cinema-city.pl 1 104 684    - 6,06%

Wśród serwisów hostujących bez zmian na miejscu 1. Grupa Interia.pl - Hosting, która osiągnęła ponad 2,7 mln Real Users. Pozycja 2. należy do home.pl, a 3. do Grupy Onet.pl - Hosting.

Drukuj tabelę

Hosting

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Interia.pl - Hosting 2 761 210        18 146 862 15,14% tak
2. home.pl 2 754 988   - 15,11%
3. Grupa Onet.pl - Hosting 2 313 344        19 716 798 12,68% tak
4. nazwa.pl 1 897 132     - 10,40%
5. prv.pl 1 847 248       - 10,13% 
6. Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 621 816           9 202 181 8,89% tak
7. Grupa Yoyo.pl - Hosting 1 540 530    - 8,45%  
8. cba.pl 1 344 951       - 7,37%
9. Grupa Ovh 1 293 902    - 7,09%
10. Grupa Click-Media 1 264 996     - 6,94%
11. Grupa Osemka.pl - Hosting 1 102 516           9 082 921 6,05% tak
12. art.pl    1 017 174        - 5,58%
13. boo.pl       590 054   - 3,24%l  
14. webd.pl    575 984   - 3,16%
15. az.pl - hosting 373 301    - 2,05%
16. one.pl       365 055  - 2,00%
17. of.pl    338 054 - 1,85%
18. aster.pl-strony hostingowane aster.pl 278 523             - 1,53%
19. win.pl       275 230 - 1,51%l
20. Grupa Google-google.com-google.com - serwisy-google.com - Sites      244 887      - 1,34%

Po informacje i publicystykę czytelnicy najchętniej w październiku wchodzili na serwisy Grupy Onet, Wirtualnej Polski oraz Gazeta.pl.

Drukuj tabelę

Informacje i publicystyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne 6 771 497        256 463 632 37,13% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 5 883 150        235 992 789    32,26% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 5 858 671        165 428 86932,12%tak
4. Grupa Media Regionalne - Serwisy informacyjne 3 503 532          83 702 882 19,21% tak
5. Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne 3 351 594        76 730 660 18,38% tak
6. Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 3 271 820        38 293 949    17,94%  tak
7. Grupa TVN - Serwisy informacyjne 2 180 303        76 390 767     11,96% tak
8. Grupa Axel Springer - Serwisy informacyjne 1 856 140           50 209 901 10,18%  tak
9. Grupa Murator-se.pl 1 459 171         12 822 839 8,00%  tak
10. Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne 1 364 129          21 827 251   7,48% tak
11. Grupa TVP - Serwisy informacyjne 1 173 322        11 830 548    6,43% tak
12. Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne 1 130 352        20 549 322    6,20%  tak
13. Grupa Infor - Informacje 978 776           14 925 893 5,37%  tak
14. trojmiasto.pl       814 969 12 992 929       4,47%  
15. Grupa Polskie Radio 655 326        8 855 271 3,59% tak
16. Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne 588 006        5 976 087 3,22%  tak
17. otopr.pl    574 846   - 3,15%  
18. pogodynka.pl    569 314     - 3,12%
19. Grupa Google - Serwisy informacyjne      552 860    - 3,03% 
20. polskastacja.pl        545 452 - 2,99% 

Wiadomości kulturalne i rozrywkowe przyciągnęły ponad 11 mln użytkowników do serwisu youtube.com, który od 6 miesięcy pozostaje na pierwszej pozycji. Zaraz za nim Grupa Onet.pl . Na miejscu 3. o2.pl.

Drukuj tabelę

Kultura i rozrywka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. youtube.com 11 197 486         - 61,40%
2. Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 6 932 155        807 189 235 38,01% tak
3. Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe 6 694 251       428 246 464 36,71% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe 6 231 050        398 986 542 34,17% tak
5. Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe 4 103 146        282 777 748 22,50% tak
6. demotywatory.pl 3 347 335    - 18,35%
7. Grupa Spilgames     3 144 916 17,24%
8. filmweb.pl             2 970 030 132 061 559  16,29% tak
9. Grupa Google - Serwisy rozrywkowe 2 925 657   - 16,04%
10. Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 2 703 557          48 855 002 14,82% tak
11. warofdragons.pl    2 186 085    - 11,99%
12. tekstowo.pl           2 151 860 32 491 497 11,80% tak
13. bigpoint.com    1 998 722    - 10,96%
14. Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 1 854 138        22 048 707 10,17% tak
15. megavideo.com    1 757 512     -      9,64%
16. edarling.pl    1 734 121     - 9,51%  
17. wyspagier.pl            1 705 627  111 668 127 9,35% tak
18. Grupa Pino.pl - Serwisy rozrywkowe 1 676 263   - 9,19%
19. Grupa Gry-online.pl           1 647 303      43 338 741          9,03% tak
20. skill2thrill.com        1 557 081  - 8,54%

Map najchętniej szukaliśmy na Grupa Google - Mapy i lokalizatory ponad 5,6 mln użytkowników.

Drukuj tabelę

Mapy i lokalizatory

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Google - Mapy i lokalizatory 5 600 411    - 30,71%
2. Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl 4 579 813          43 996 766    25,11% tak
3. targeo.pl 1 167 810   - 6,40%  
4. szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 706 714        2 550 120 3,88% tak
5. Grupa Pf.pl-pf.pl-mapa.pf.pl 528 861   - 2,90%
6. jakdojade.pl 428 580    - 2,35%
7. miplo.pl      335 131 - 1,84%
8. Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl 288 160         870 557 1,58%  tak
9. wikimapia.org    281 241  -     1,54%
10. dojazd.org        262 066 - 1,44%
11. Grupa Interia.pl - map24.interia.pl               261 648 7 637 339 1,43% tak
12. planmiasta.info 151 316      - 0,83%
13. maperia.pl 111 607       - 0,61%
14. gdziejestdziecko.pl    93 324  - 0,51%  
15. Grupa o2.pl - Mapy             88 689     199 889  0,49% tak
16. kodypocztowe.info    74 741    - 0,41%
17. Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - mapy    68 963             306 915 0,38% tak
18. ovi.com-maps.ovi.com       51 161 - 0,28%  
19. Grupa UM Warszawa-um.warszawa.pl-um.warszawa.pl - mapy    39 204           - 0,21%
20. mapgo.pl    38 941     - 0,21%

Grupa Allegro.pl - otomoto.pl już kolejny miesiąc z rzędu pozostaje na 1. pozycji z liczbą ponad 4 mln użytkowników odwiedzających jej serwisy w październiku 2010 r.

Drukuj tabelę

Motoryzacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro.pl-otomoto.pl 4 097 844          337 649 802  22,47% tak
2. Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 2 404 987        55 400 135    13,19% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 1 881 765        26 635 038 10,32% tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 573 842        24 239 196    8,63% tak
5. Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 202 642       15 843 814 6,59% tak
6. autocentrum.pl           1 099 830     20 405 433 6,03% tak
7. Grupa Polskapresse - Motoryzacja          1 038 257 27 011 202  5,69%  tak
8. Grupa Bankier.pl - Serwisy motoryzacyjne            795 450   7 457 094 4,36%  tak
9. Grupa V10.pl            784 067 - 4,30%
10. Grupa Axel Springer - Serwisy motoryzacyjne 709 162           7 109 089  3,89% tak
11. Grupa Auto.pl 686 911   - 3,77%
12. Grupa Mobile    599 799  - 3,29%
13. autogielda.pl    454 961   - 2,49%
14. Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne    401 429              4 038 832 2,20% tak   
15. forumsamochodowe.pl 303 673        - 1,67%  
16. scigacz.pl 259 976  - 1,43%  
17. motonews.pl    228 368 - 1,25%
18. Grupa NNV-autoteam.pl      211 945 - 1,16%  
19. vw-passat.pl        209 525 -      1,15%
20. vwgolf.pl 190 736    - 1,05%

W kategorii "Nowe technologie" 3 pierwsze miejsca należą do Grup: Interia.pl, Dobreprogramy.pl oraz Wirtualna Polska.

Drukuj tabelę

Nowe technologie

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Interia.pl - Nowe technologie 4 678 696       40 069 274    25,65% tak
2. dobreprogramy.pl 3 976 572         35 980 322   21,80% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 3 714 047         42 088 174     20,37% tak
4. Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 189 308         54 387 981    17,49% tak
5. Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie    1 907 247         9 867 327    10,46% tak
6. Grupa IDG - Nowe technologie           1 818 647 9 431 203 9,97% tak
7. Grupa Netstel - Nowe technologie    1 709 255     - 9,37%
8. programosy.pl           1 263 780 5 349 424 6,93%  tak
9. Grupa Axel Springer - Nowe technologie           1 203 193    5 126 616   6,60% tak
10. frazpc.pl           966 764    3 319 691    5,30% tak
11. Grupa CATALIST.pl - Nowe Technologie 871 551    - 4,78%
12. telepolis.pl    767 341  - 4,21%
13. Grupa Blomedia - Nowe technologie 736 782      - 4,04%
14. chip.pl 671 813        3 140 049    3,68% tak
15. chip.eu   637 059           - 3,49%
16. sourceforge.net     587 044            - 3,22%
17. Grupa TRO Media - Nowe Technologie                566 370    1 864 597 3,11% tak
18. softonic.pl        563 119  - 3,09%
19. cnet.com    539 270       - 2,96% 
20. brothersoft.com       538 029 - 2,95%

Pracy najchętniej szukano na serwisach Grupy Gazeta.pl - Praca, gdzie weszło ponad 1,9 mln użytkowników.

Drukuj tabelę

Praca

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Gazeta.pl - Praca 1 964 125    40 542 445     39 006 793    10,77% tak
2. Grupa Pracuj - Praca 1 805 475        54 588 778 9,90% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 677 280        11 474 075 9,20% tak
4. jobrapido.pl    1 219 166    - 6,69%
5. infopraca.pl    1 124 292       23 616 363 6,16% tak
6. Grupa Money.pl-money.pl-praca.money.pl       754 947        13 737 949 4,14% tak
7. Grupa GoWork.pl        751 946 - 4,12%
8. praca.pl    696 535          7 916 782 3,82% tak
9. Grupa Allegro - Praca     649 107           5 730 216 3,56% tak
10. Grupa Axel Springer - Praca       606 122     3 948 097 3,32% tak
11. Grupa Polskapresse - Praca   604 468    8 228 076    8 204 158    3,31% tak
12. jooble.com.pl        440 825 2,42%
13. egospodarka.pl-praca.egospodarka.pl    409 930          4 055 756 2,25%      tak
14. szybkopraca.pl     368 412      -  2,02%
15. jobisjob.pl    302 620       - 1,66%   
16. Grupa Presspublica-kariera.pl    288 616         1 218 784 1,58% tak 
17. Grupa Interia.pl - Praca   277 721     924 582        1,52% tak
18. careerjet.pl        230 250 - 1,26%
19. niania.pl   220 257   -    1,21%
20. Grupa Onet.pl - Praca    213 307       2 724 116      1,17% tak

W kolejnej kategorii "Publiczne" w październiku pierwszą lokatę zajmował serwis pajacyk.pl z liczbą Real Users 1,110 mln.

Drukuj tabelę

Publiczne

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. pajacyk.pl      1 110 239     - 6,09%
2. Grupa Uniwersytet Warszawski    660 992    - 3,62%
3. policja.gov.pl    657 985      - 3,61%
4. europa.eu    635 283        - 3,48%
5. stat.gov.pl    587 801    - 3,22%
6. uj.edu.pl    581 618        - 3,19%
7. Grupa AGH    575 930        - 3,16%
8. pkw.gov.pl    545 590        - 2,99%
9. sejm.gov.pl    528 270           - 2,90%
10. ngo.pl      506 298   - 2,78%
11. zus.pl    468 680        - 2,57%
12. Grupa Praca.gov.pl             407 680 - 2,24%
13. umk.pl    378 615    - 2,08%
14. bip.gov.pl    315 614    - 1,73%
15. us.edu.pl    312 666    - 1,71%
16. amu.edu.pl      308 825 - 1,69%
17. Grupa Mf.gov.pl       300 544 - 1,65%
18. men.gov.pl   285 593       - 1,57%
19. pwr.wroc.pl        277 974 - 1,52%
20. cke.edu.pl        272 959 - 1,50%

Wśród serwisów społecznościowych stale prowadzi nasza-klasa.pl, ale coraz większym zainteresowaniem cieszy cię Facebook.com utrzymujący się na drugiej pozycji.

Drukuj tabelę

Społeczności

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa nasza-klasa.pl 12 212 306           - 66,96%  
2. facebook.com 8 664 058       - 47,51%
3. Grupa Gazeta.pl - Społeczności 6 158 819       368 879 184       33,77% tak
4. Grupa Interia.pl - Społeczności    5 044 612        116 517 108 27,66% tak
5. Grupa Onet.pl - Społeczności    4 869 333       69 070 094  26,70% tak
6. Grupa Wirtualna Polska - Społeczności     4 644 448          46 207 410 25,47%  tak
7. Grupa Google - Społeczności    4 464 595         -   24,48%
8. Grupa GG Network - Społeczności     4 425 208               104 792 752 24,26%tak
9. Grupa o2.pl - Społeczności   3 3 224 254         51 003 426 17,68%  tak
10. zapytaj.com.pl 3 069 215        57 152 032 16,83% tak
11. goldenline.pl        2 074 853          - 11,38%
12. peb.pl    2 038 100    - 11,18%
13. grono.net 1 961 636           130 004 397   10,76% tak
14. Grupa Spolecznosci.pl - Serwisy spolecznościowe     1 704 229   - 9,34%
15. wordpress.com    1 643 476      - 9,01%
16. wykop.pl    1 514 044          - 8,30%
17. myspace.com    1 336 536        20 520 020 7,33%  tak
18. akazoo.pl    1 069 023      - 6,00%
19. Grupa Allegro.pl-cokupic.pl    1 192 824            5 562 986 6,54% tak

Sport najchętniej odwiedzany był na serwisach tematycznych grupy Onet, Wirtualna Polska oraz Gazeta.pl.

Drukuj tabelę

Sport

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe 3 627 748       121 221 162       19,89% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 3 448 028        120 079 145   18,91% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe 3 222 571       68 122 329     17,67% tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe 1 470 844       71 246 990    8,07% tak
5. 90minut.pl 540 017    27 368 893   2,96% tak
6. futbolowo.pl    529 993           38 151 859 2,91%  tak
7. Grupa o2.pl - Serwisy sportowe    489 666        4 140 706 2,68%  tak
8. livesports.pl    412 555   - 2,26%
9. kfd.pl    411 745     - 2,26%
10. livescore.com    375 693    - 2,06%  
11. Grupa Axel Springer - Serwisy sportowe              354 868 4 166 964 1,95% tak
12. sportowefakty.pl    320 873    25 790 071    1,76% tak
13. meczyki.pl   309 861    - 1,70%
14. soccer-live.pl    225 342           3 058 523 1,24% tak
15. lechpoznan.pl 222 839           4 286 326 1,22% tak
16. Grupa Eurosport    213 333    - 1,17%
17. Grupa TVP-tvp.pl-tvp.pl - sport    209 165        2 341 500 1,15% tak
18. Grupa Fit.pl - Sport    207 259    - 1,01%
19. Grupa Kadra.pl        159 443 5 965 622  0,87% tak
20. Grupa Polskapresse - Sport    158 328       2 429 429     0,87% tak

W kategorii „Styl życia” na pierwszej pozycji w październiku 2010 r. znalazła się Grupa Onet.pl wyprzedzając Wirtualną Polskę i o2.pl.

Drukuj tabelę

Styl życia

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Styl życia 6 453 177    335 089 461    35,38% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 5 858 455    342 677 987    32,12% tak
3. Grupa o2.pl - Styl życia 5 268 063    221 234 731    28,89% tak
4. Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 587 253    144 584 945    25,15% tak
5. Grupa Interia.pl - Styl życia 3 270 086    96 787 236    17,93% tak
6. Grupa Edipresse - Styl życia 3 000 149    47 499 088    16,45% tak
7. Grupa Infor - Styl życia    1 853 528    10 820 628    10,16% tak
8. Grupa Axel Springer - Styl życia    1 773 752     12 664 618    9,73% tak
9. Grupa G+J Polska - Styl życia    1 735 377     21 356 987      9,52% tak
10. Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 707 343    16 126 383    9,36% tak
11. Grupa Abczdrowie.pl    1 083 105     -5,94% 
12. Grupa Murator - Styl życia    1 054 653    3 007 288    5,78% tak
13. kozaczek.pl    1 044 972    18 288 565      5,73%   tak
14. biomedical.pl    955 498    3 011 795    5,24% tak
15. dlastudenta.pl    917 420    7 018 795    5,03% tak
16. wielkiezarcie.com 881 692    6 329 966    4,83% tak
17. senior.pl    861 235    2 969 749    4,72% tak
18. opoka.org.pl    852 054       - 4,67%  
19. Grupa Banzaj.pl - Styl życia    826 012    13 008 063       4,53%  tak
20. tipy.pl    809 315    3 326 916      4,44% tak

Na serwisy poświęcone turystyce w październiku wchodziliśmy najczęściej na rozklad-pkp.pl – ponad 2 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Turystyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. rozklad-pkp.pl 2 082 532    45 413 593        11,42% tak
2. Grupa Onet.pl - Serwisy turystyczne 1 856 092    18 917 130          10,18% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne 1 151 181    17 238 619    6,31% tak
4. Grupa E-podroznik.pl   990 352         - 5,43%  
5. Grupa Eholiday.pl    775 396    5 502 600     4,25% tak
6. Grupa Meteor24.pl    683 659   -  3,75%
7. Grupa Nocowanie.pl    641 693    6 268 664        3,52% tak
8. Grupa eSKY.pl    459 746    - 2,52%
9. odleglosci.pl    443 403       - 2,43%
10. Grupa G+J Polska - Serwisy turystyczne    383 279    3 082 987    2,10% tak
11. Grupa Gazeta.pl - Serwisy turystyczne    372 150    3 648 638    2,04% tak
12. mapofpoland.pl    350 448       - 1,92%
13. Grupa Allegro.pl - Turystyka    313 714    3 620 596    1,72% tak
14. tur-info.pl    308 825     - 1,69%
15. booking.com    306 559      - 1,68%
16. Grupa Wakacje.pl    304 273    - 1,67%
17. Grupa Fajnewczasy.pl    275 318    2 373 055       1,51% tak
18. Grupa Interia.pl - Serwisy turystyczne    273 233    2 128 688    1,50% tak
19. Grupa Easygo.pl        272 032 - 1,49% -
20. Grupa Travelplanet.pl SA     271 976  - 1,49%

Wśród wyszukiwarek już kolejny miesiąc pierwsza trójka pozostaje bez zmian: najpopularniejszą jest Google, zaraz za nią grupa Pf.pl i Pkt.pl.

Drukuj tabelę

Wyszukiwarki i katalogi

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 16 928 515 - 92,82%
2. Grupa pf.pl - Wyszukiwarki 3 307 864     - 18,14%
3. Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - pozostałe 2 587 635    9 869 789    14,19% tak
4. ask.com    2 070 995       - 11,36%  
5. Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi    2 063 073    44 706 851        11,31% tak
6. Grupa NNV-firmy.net 1 765 402    - 9,68%  
7. archiwumallegro.pl    1 504 272     - 8,25%
8. cylex.pl    1 317 211      - 7,22%
9. bing.com    1 263 495      - 6,93%
10. yellowpages.pl    1 199 265    3 085 522        6,58% tak
11. Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki    1 086 643    12 981 471    5,96% tak
12. mywebsearch.com 966 715     - 5,30%
13. filestube.com    965 331   - 5,29%
14. trovit.pl   848 115     - 4,65%
15. Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki    809 123    13 723 185    4,44% tak
16. Grupa Money.pl-favore.pl 749 959    3 021 044    4,11% tak
17. search.yahoo.com    725 434     - 3,98%
18. Grupa Toplista.pl 490 147      - 2,69%
19. webwweb.pl 455 806   - 2,50%
20. hotfrog.pl        436 367         - 2,39%

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Październik 2010

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
QR Code
Infor.pl
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Profesor z SGH: równy wiek emerytalny dla kobiet i mężczyzn w Polsce to absolutna konieczność; minimum 65 lat. Większość państw Europy to już rozumie

Jaki wpływ zmiany demograficzne wywrą na życie Polaków, tłumaczy w rozmowie z PAP dyrektorka Instytutu Statystyki i Demografii Szkoły Głównej Handlowej prof. Agnieszka Chłoń-Domińczak. Jej zdaniem zrównanie wieku emerytalnego kobiet i mężczyzn, rozwój sztucznej inteligencji i praca cudzoziemców mogą pomóc w utrzymaniu stabilnego rynku pracy.

Jest specustawa przeliczeniowa dla emerytów i ZUS w sprawie emerytur czerwcowych. Projekt czeka w Sejmie na szybkie uchwalenie, ale nie rządowy lecz obywatelski

Czas oczekiwania emerytów na przeliczenie emerytur czerwcowych można maksymalnie skrócić. W sejmie jest poselski projekt specustawy, a 27 grudnia kończą się jego regulaminowe konsultacje społeczne. Po tym terminie droga do uchwalenia i zastosowania ustawy przeliczeniowej jest najkrótsza.

To już koniec takich kominków na drewno. Zapadł wyrok na trzaskający w domach ogień

Z tym, że mamy pospolite ruszenie w sprawie likwidacji pieców węglowych, zdążyliśmy się już oswoić. Pytanie, czy ten sam los czeka kominki na drewno? Czarne chmury zawisły nad trzaskającym w domu ogniem w województwie dolnośląskim. Dlaczego? Bo samorząd nie zamierza łagodzić przepisów ustawy antysmogowej. Jakie mogą być tego konsekwencje? 

Zakaz handlu w niedzielę: w 2025 roku rewolucji nie będzie, a jeśli to w stronę ograniczeń handlu w sobotę zamiast dodania niedziel handlowych

Miało być przywrócenie handlu w niedziele. Na razie zmiany sprowadziły się do dodania trzeciej niedzieli handlowe w grudniu. W sumie jest ich więc w roku osiem zamiast siedmiu. Tymczasem nadciąga czterodniowy tydzień pracy i sklepy mogą być zamykane nie tylko na niedziele, ale na całe soboty, a piątki - handlowe tylko w ograniczonych godzinach.

REKLAMA

Rewolucyjne zmiany w uldze mieszkaniowej? Nie uwierzycie że to można odliczyć od podatku

Czy pieniądze wydane na suszarkę otworzyły drogę do nowej ulgi podatkowej? Okazuje się, że tego rodzaju zakup może pomóc w uniknięciu płacenia podatku PIT po sprzedaży nieruchomości. Jak to możliwe? Doprowadził do tego… kobiecy upór. 

Nie będzie Centralnej Informacji Emerytalnej

Nie będzie Centralnej Informacji Emerytalnej (CIE). Zdaniem resortu cyfryzacji, CIE nie przyniesie oczekiwanych korzyści. Jest projekt ustawy. Czy brak CIE zmieni stan bieżący w zakresie informacji emerytalnej?

Renta wdowia – ile wynosi [obliczenia]. Różne przykłady świadczeń w zbiegu

W dniu 1 stycznia 2025 roku wejdą w życie nowe przepisy ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, które dadzą prawo do tzw. renty wdowiej.  Chodzi o możliwość łączenia wypłaty renty rodzinnej (nie tylko tej wypłacanej przez ZUS) z innym świadczeniem wypłacanym przez ZUS, np. emeryturą, rentą. Od tego dnia będzie można składać wnioski o to świadczenie ale wypłata nastąpi najwcześniej od 1 lipca przyszłego roku. Ile wyniesie renta wdowia i jak oblicza to świadczenie ZUS?

Renta wdowia od A do Z: limit, wysokość, warunki, wniosek, terminy, przepisy, zasady

Z początkiem 2025 roku wejdą w życie nowe przepisy ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, które dadzą prawo do tzw. renty wdowiej. Chodzi o możliwość łączenia wypłaty renty rodzinnej (nie tylko tej wypłacanej przez ZUS) z innym świadczeniem wypłacanym przez ZUS, np. emeryturą, rentą. Ile wyniesie renta wdowia i jak oblicza to świadczenie ZUS?

REKLAMA

Szokuje liczba rannych. 200 osób w tym 40 z zagrożeniem życia. Magdeburg o ofiarach ataku na jarmarku bożonarodzeniowym

Do zamachu doszło kilka minut po godzinie 19. Napastnik wjechał w tłum ludzi, którzy przyszli na jarmark bożonarodzeniowy. Według lokalnej policji funkcjonariuszom udało się zatrzymać napastnika. Na miejsce tragedii udał się premier rządu Saksonii-Anhalt, Reiner Haseloff. W nocy były sprzeczne informacje o liczbie zabitych - od 2 do 11. Po weryfikacji nocnych informacji są już dostępne informacje bliższe rzeczywistości. W artykule prezentujemy depesze agencyjne za okres ostatnich kilkudziesięciu godzin. Artykuł aktualizujemy na bieżąco.

Wymiana tachografów w UE: Do 28 lutego 2025 r. będą pouczenia zamiast kar

Wymiana tachografów w UE: Do 28 lutego 2025 r. będą pouczenia zamiast kar. Po 28 lutego 2025 r. kierowców i przewoźników czekają zmiany. Resort infrastruktury poinformował o ustaleniach na najwyższym szczeblu.

REKLAMA